Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Supply of IT and communication equipment for development and strengthening the Romanian NSVFSA for RASFF, TRACES/ Achizitionarea de echipamente IT si de comunicare pentru dezvoltarea si intarirea capacitatii ANSVSA pentru RASFF, TRACES


Anunt de participare numarul 25328/27.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MinisterulFinantelor Publice
Adresa postala: BLV MIRCEA VODA, NR. 44, INTRAREA B, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030669, Romania, Punct(e) de contact: Oficiul de Plati si Contractare PHARE, Tel.+ 40 21326 55 55, In atentia: Bogdana Sinca, Email: [email protected], Fax: + 40 21 326 87 09, Adresa internet (URL): www.mfinante.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supply of IT and communication equipment for development and strengthening the Romanian NSVFSA for RASFF, TRACES/ Achizitionarea de echipamente IT si de comunicare pentru dezvoltarea si intarirea capacitatii ANSVSA pentru RASFF, TRACES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: -ANSVSA
-8 PIF veterinare-IISPV
-ICPBMV
-IDSA
-42 DSVSA judetene
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul proiectului este achizitionarea de echipament IT si de comunicare pentru ANSVSA la nivel national si regional pentru imbunatatirea comunicatiilor interne si cu UE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30000000-9 - Echipament informatic si accesorii de birou (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Echipamente IT
Valoarea estimata fara TVA: 670, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare (scrisoare de garantie bancara) in valoare de 13.400 Euro
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din fonduri Phare 2005 si cofinantare nationalaRO 2005/17-553.03.02
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru oferta castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Trebuie asigurata intercompatibilitatea echipamentelor.Operatorii economici au obligatia asigurarii mentenantei echipamentelor pe o perioada determinata.Operatorii economici au obligatia asigurarii unei perioade de interventie determinate, in caz de avarie.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cazier judiciar si/sau certificate echivalente; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Adresa de la Curtea Districtuala unde isi are sediul compania / sucursala; Declaratie integritate; Cazier judiciar pentru persoana care semneaza declaratia; Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursala; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatie functionare/altele echivalente; Certificat de atestare fiscale; Copii dupa bilantul contabil pe anii 2004/2005/2006.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Media profitului anual al ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2004/2005/2006).
b)Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna)pe ultimii trei ani (2004/2005/2006).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)sa fie pozitivab)cel putin 700.000 Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Proiect de furnizare echipamente IT2.Certificare in conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent de catre un organism specializat in domeniu.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim un proiect finalizat in ultimii trei ani ( calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) in domeniul furnizarii de echipamenteIT la care participarea ofertantului a fost de cel putin 200.000 euro.2.Certificat ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
OPCP nr. 742100/24.07.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.09.2007 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 14.12.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.09.2007 12:00
Locul: Oficiul de Plati si Contractare Phare - B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Bucuresti, Rom
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare National 2005 pentru RomaniaRO 2005/17-553.03.02
VI.3) Alte informatii
-ANSVSA - Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor-8 PIF veterinare - Punctele de Inspectie la Frontiera Veterinare Albita, Constanta Nord, Constanta Sud, Halmeu, Otopeni, Sculeni, Siret, Stamora-Moravita-IISPV - Institutul de Igiena si Sanatate Publica Veterinara-ICPBMV - Institutul pentru Controlul Produselor Biologice si Medicamentelor de Uz Veterinar-IDSA - Institutul de Diagnositc si Sanatate Animala- 42 DSVSA judetene - 42 Directii Sanitare Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor judetene
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Economiei si Finantelor OPCP Departamentul Juridic
Adresa postala: B-ul Mircea Voda nr.44, intrarea B, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030664, Romania, Tel.+4021 326 55 55 int. 614, Email: [email protected], Fax: +4021 326 87 09
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.07.2007 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer