Licitatie Publica - Supraetajare Sala de sedinta si Corp de de legatura la sediul Consiliului Judetean Salaj.
Anunt de participare numarul 30041/29.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala: P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea: Zalau, Cod postal: 450058, Romania, Punct(e) de contact: Sandor Kosa, Tel.0260614120, Email: [email protected], Fax: 0260661097, Adresa internet (URL): http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supraetajare Sala de sedinta si Corp de de legatura la sediul Consiliului Judetean Salaj.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Sediul Consiliului Judetean Salaj , P-ta. 1 Decembrie 1918, nr. 12, loc. Zalau, jud. Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construirea unui etaj peste cladirea Sala de sedinta si corp de legatura la sediul Consiliului Judetean Salaj.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Construirea unui etaj peste cladirea Sala de sedinta si corp de legatura la sediul Consiliului Judetean Salaj.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 051, 504RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-Garantia de participare in valoare de 20.000 lei, garantia de buna executie in procent de 10% din valoarea ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- buget local, prin viramentcu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- asociere-subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie pe propria raspundera privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006;
- certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si bugetul local; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; certificat de inregistrare la oficiul registrului comertului;
- certificat ISO 9001:2000;
- 14001:2005;
- in tara de origine sau unde este stabilit - documentele vor fi traduse si legalizate - conform fisei de date
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii privind cifra de afaceri pe ultimi 3 ani ;
- extrase din bilant la data de 31.12.2005;31.12.2006- vizate de de DGFP;
- documente din care sa rezulte capacitatea de sustinere financiara in procent de 15% din valoarea ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri pe ultimi 3 ani minim3000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- dotarea tehnica cu echipamente utilaje si personal de specialitate ;
- efectivele medii anuale ale personalului angajat;
- lista principalelor lucrari executate in ultimi 3 ani. - conform fisei de date
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se va prezenta un contract de lucrari similare in valoare de 300 000 lei, insotit de proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor - conform fisei de date
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
26
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin depunere la caseria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.09.2007 11:00
Locul: Sediul CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- OFERTANTI SAU IMPUTERNICITI AI ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. STAVROPOLEOS NR.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Fax: 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 - zlile de la luarea la cunostinta a documentelor emise de autoritatea contractanta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA DIN CADRUL CONSILIULUI JUDETEAN SALAJ
Adresa postala: P-TA. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 12, Localitatea: ZALAU, Cod postal: 450058, Romania, Tel.0260/614120, Fax: 0260/611696
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2007 15:44