Licitatie Publica - Suprainaltare compartiment nr. 2 Valea Ceplea (depozitul de zgura si cenusa nr.1) cota +205 m
Anunt de participare (utilitati) numarul 121304/17.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Complexul Energetic Turceni S.A.
Adresa postala: Str. Uzinei, Nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Amedeo Berindea, Tel. 0253.335.045, In atentia: DL. Ion VITEJANU, Email: [email protected]; [email protected], Fax: 0253.335.068, Adresa internet (URL): www.eturceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societati Comerciale -Activitati relevante -contracte sectoriale -producere energie electrica
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Suprainaltare compartiment nr. 2 Valea Ceplea (depozitul de zgura si cenusa nr.1) cota +205 m
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A - Directia Energie, Loc. Turceni, jud. Gorj.
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Suprainaltare compartiment nr. 2 Valea Ceplea (depozitul de zgura si cenusa nr.1) cota +205 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45241300-1 - Lucrari de constructii de diguri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprainaltare compartiment nr. 2 Valea Ceolea (depozitul de zgura si cenusa nr.1) cota +205 m
Valoarea estimata fara TVA: 25, 250, 915RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP 250000 lei const.prin virament bancar in contul autorit.contract sau printr-un instr. de garantare emis in cond.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari in original
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilit., neicadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, calitatea de participant la procedura;
Prez. formularelorprivind indeplinirea oblig. de plata catre stat si a celor locale, a certif contatator, a certif de inregistrare; certif. de participare la procedura cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010; Scrisoare de bonitate din parte bancilor; Indicatori economici: lichiditate generala, solvabilitate si rata profitului. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 2 ani de activitate de minim 50.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare, de executie de suprainaltari de depozite de zgura si cenusa, estacade de transport zgura si cenusa, instalatii colectoare ape limpezit, drenaje drumuri de acces tehnologiceexecutate in ultimii cinci ani, continandvalori, perioada, locul executiei lucrarilor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, din care cel putin o lucrare sau doua lucrari insumate sa fie in valoare de minim 22.000.000 lei.Decl. pe proprie raspundere privind: dotarile cu utilajele, instalatii, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul, decl. privindpersonalul, documente privindresponsabilul tehnic cu calitatea in constructii.
Pt. R.T.E. se va prezenta certif. de atestare tehnico - profesionala in domeniul de activitate al obiectului contractului, - dovada relatiei contractuale cu acesta, legitimatie.
Prezentarea unei recomandari de la beneficiarul lucrarii prezentate ca experienta similara .
Certificatele: SR EN ISO 9001/2008; SR EN ISO 14001/2008; OHSAS 18001/2007sau alte documente echivalente; Decl. privind partiele dinlucrare care urmeaza sa fie subcontractate (mai mult de 10%).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
durata de executie
15%
Descriere: durata de executie
3.
perioada de garantie acordata lucrarii
15%
Descriere: nu mai mica de 12 luni si mai mare de 60luni
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
451
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.06.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2011 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.06.2011 10:00
Locul: S.C. Complexul Energetic Turceni S.A.- Directia Comerciala
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de atac sunt cele specificate in OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Complexul Energetic Turceni S.A. - Serviciul Disciplina Contractuala si Valorificari
Adresa postala: Str.Uzinei, nr.1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel. 0253/335068, Fax: 0253/335045, Adresa internet (URL): www eturceni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2011 11:53