Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Suprainaltare depozit de zgura si cenusa, in varianta fluid dens cotele 241,00 mdMN - 265 mdMN. Etapa I ? consolidare depozit la cota 219,50 mdMN- Compatiment III


Anunt de participare (utilitati) numarul 139783/19.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala ce desfasoara activitati relevante in domeniul ENERGIE
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Suprainaltare depozit de zgura si cenusa, in varianta fluid dens cotele 241, 00 mdMN - 265 mdMN. Etapa I ? consolidare depozit la cota 219, 50 mdMN- Compatiment III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Ramnicu Valcea- la o distanta de cca 5, 5 km de sediul CET Govora, pe malul stang al raului Olt, in aval de UHE Govora
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform Caiet de Sarcini si documentatie tehnico economica elaborata de ISPE Suprainaltare dig de contur, Saltea drenanta, Rigole la baza digului de contur; Instalatii de colectare a apei limpezite; Instalatii pentru urmarirea comportarii constructiilor;
Valoarea estimata minima a intervalului (regasita la sec?iunea II.2.1.), 3 913 758, 11, aceasta valoare reprezinta valoarea estimata a contractului ce face obiectul procedurii competitive ? valoare in functie de care se vor evalua ofertele.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45247212-9 - Lucrari de consolidare a barajelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatie tehnico-economica (Liste de cantitati de lucrari) Anexa la Caietul de Sarcini
Valoarea estimata minima a intervalului va reprezenta valoarea a contractului ce face obiectul procedurii competitive, iar valoarea maxima va reprezenta valoarea estimata globala, ce cuprinde si valoarea lucrarilor similare
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 913, 758.11 si 5, 979, 104.84RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se opteaza pentru aplicarea art. 252. lit. k din OUG 34/2006,
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 39 137 lei. Garantia de Participare se constituie pana la data limita de depunere candidaturi. Perioada de valabilitate a garantiei :3 luni de la data limita de depunere a candidaturilor. Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat si pentru perioada de valabilitate a ofertei. se constituie prin virament bancar (cod IBAN RO45RNCB 0263006180570001 deschis la BCR Valcea; avand ORC : J 38/683/1997 si CIF :10102377 cu atribut fiscal RO) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii. Garantia de participarea se constituie conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 Garantia de buna executie 10 % fara TVA din valoarea contractului atribuit si se constituie in termen de 10 zile de la semnarea contractului printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu respectarea prevederilor HG 1045/2011. Ofertantul are obligatia de a mentiona in Formularul 10C, modul de constituire al garantiei de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitate (completare Formular 1) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul)
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formular 2) (documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c si d), daca este cazul)
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independent (completare Formular 3)4.Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 69ยน*) din OUG nr. 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr.ing. Mihai BALAN; Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT; Director Tehnic si Calitate ? ing. Ludovic ZELICI; Sef Serv. Investitii -Ilie Ivanov; Sef Serv.Achizitii Publice-Livia Mihaela Coclet; Sef Comp.Juridic-Dumitru Rada, Serv.Achizitii Publice ? ing. Mihai Birzan (completare Formular 4) (se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de catre tert sustinator)
NOTA : Formularele 1, 2, 3, si 4 se gasesc in sectiunea FORMULARE Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial; in copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul" , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va transmite pentru conformitate autoritatii contractante documentul solicitat la aceasta cerinta in original sau in copie legalizata
In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei, pentru partea din contract pe care urmeaza sa o realizeze.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani.
Operatorii economici participanti trebuie sa faca dovada unei Cifre medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari incheiati de minim 7700000 RON (sau echivalent Euro),
Declaratie privind bonitatea, prin care candidatul/ofertantul se angajeaza ca,
in cazul in care oferta sa va fi declarata castigatoare, va prezenta, la semnarea contractului, declaratii bancare corespunzatoare prin care va demonstra ca la data semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 3 913 758, 11 , pentru a realiza cash-flow-ul de executie al lucrarii, pe o perioada de 3 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara: Principalele lucrari executate in ultimii 5 ani (cei 5 ani se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertei); , respectiv executarea de lucrari similarein ultimii 5 ani . Lista va contine contracte lucrari similare cu lucrari de constructii hidrotehnice de categoria B de importanta , conf. Metodologiei aprobata de MLPAT cu ordinul 31/N din 02.10.1995), din carecel putin un contractexecutat cu valoarede 3 900 000 Lei, exclusiv TVA.
2. Lista lucrarilor similareprezentata va fi insotitade cel putin un document(proces verbal de receptie/ documentconstatator/ recomandare )din partea beneficiarilor , prin care sa se confirme executarea lucrarilor.
Informatii privindstudiile, pregatirea profesionala, calificareapersoanelor implicatein executarea lucrarilor . Se vorprezenta diplome/ CV-uri , autorizatii, decizii, etc
Sa faca dovada ca areun responsabil tehnic cu executia lucrariloratestat conform O.G. nr.95/1999 privind calitatea lucrarilor de montaj al dotarilor industriale, aprobata cu modificari prin Legea nr. 440/2002 de catre Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri.
Se vaprezenta diploma de inginer si atestatul valabil pe perioada derularii contractului.
Informatii privind dotarile tehnice cu utilaje, instalatiisi echipamente tehnice necesare pentru executia lucrarii.
Declaratie privind dotarilenecesare pentru executarea lucrarilor . Informatii referitoare la utilajele, instalatiile, laboratoare, echipamentele tehnice de care dispune ( proprietate/ inchiriere/ alte forme de punere la dispozitie)operatorul economic pentru indeplinirea contractului de lucrari.
Informatii privind subcontractantii, daca este cazul
Informatii privind partile din contract indeplinite de subcontractanti
Informatii privind asocierea sa contina cel putin:
-Lista tuturor asociatilor
-Nominalizarea liderului de asociatie
-Clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea
contractului
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
Informatii privind masurile de protectia mediului si standarde /alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management de mediu ce indeplineste cerintele lui ISO 14001 / 2004, sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2012 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2012 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai candidatilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Indeplinirea cerintelor de calificare in functie de modul de prezentare a ofertelor: Oferta individuala/Oferta comuna ? cu sau fara sustinere / cu sau fara subcontractare vor avea in vedere Anexa 2 din Ordinul 509/2011 emis de ANRMAP disponibil pe site www.anrmap.ro ? Sectiunea LegislatiePentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Oferta financiara se va prezenta prin ofertarea cantitatilor minime din formularele F3 care se vor insuma in Formularul F1.NOTA : Diferenta dintre cantitatea maxima si cantitatea minima reprezinta cantitatile pe care autoritatea contractanta isi propune sa le achizitioneze ca noi lucrari care sunt similare lucrarilor achizitionate prin atribuirea contractului initial, cu respectare prevederilor art. 252, litera (k).Exista posibilitatea executarii de lucrari similare, cu valoarea cuprinsa in intervalul: intre 3 913 758, 11si5 979 104, 84 lei, lucrari ce pot fii determinate de circumstante imprevizibile ce nu pot fi anticipate la acest moment.Termenul de executie este de 3 luni de la data atribuirii contractuluiPerioada de garantie este de minim 5 ani, si va decurge de la data semnarii procesului verbal de receptie finalaIn cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor, la o data care va fi anuntata.IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia pentru participare si de garantia de buna executie, In acest sens operatorii economici care se incadreaza in categ IMM conf. Legii 346/2004 vor prezenta documente conform prevederilor din Legea nr. 346/ 2004
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conformitate cele prevazute la cu art. 2562litera b) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta
Adresa postala: Strada Industriilor, nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 0250-733601, Fax: +40 0250-732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer