Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Suprainaltare indiguire mal stang rau Siret zona Furnicari, comuna Tamasi, jud. Bacau.


Anunt de participare numarul 131547/14.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia: Calin Claudia, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa internet (URL): www.rowater.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Suprainaltare indiguire mal stang rau Siret zona Furnicari, comuna Tamasi, jud. Bacau.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Tamasi- zona Furnicari, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Este solicitata executia lucrarilor de constructii necesare pentru realizarea, conform prevederilor specificate in Caietul de sarcini a lucrarii ?Suprainaltare Indiguire mal stang rau Siret zona Furnicari, comuna Tamasi? - terasamente compactate ? 2, 3 mii mc, dupa cum urmeaza:
-lungime = 700 ml
- Hmed = 0, 60 m
- latimea la coronament = 4, 0 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45246000-3 - Lucrari de regularizare a cursurilor de apa si a viiturilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Este necesara executia lucrarii ?Suprainaltare indiguire mal stang rau Siret zona Furnicari com. Tamasi ?terasamente compactate ? 2, 3 mii mc.
Valoarea estimata fara TVA: 59, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare la procedura: 1.100 lei; Garantia de buna executie a contractului va fi de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare a contractului: fonduri proprii. Platile se vor efectua in termen de 60 zile de la primirea facturilor si ordonantarea de catre SGA Bacau, in perioada 24-31 a lunii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;
3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;
7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
8.Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - forma scurta; Persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea medie a cifrei de afaceri realizata in ultimii 3 ani, in domeniul de activitate aferent contractului, trebuie sa fie cel putin egala cu 118.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.O lista a lucrarilor executatein ultimii 5 ani, in domeniul ?lucrari de constructii hidrotehnice? (conform HG 2139/2004 actualizata, cap.1.4.).
2.Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care operatorul economic le va utiliza pentru indeplinirea contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine in dotare proprie, inchiriere sau alte forme, utilajele, instalatiile si echipamentele necesare indeplinirii contractului de lucrari.3.Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.Se vor nominaliza persoanele responsabile cu indeplinirea contractului astfel: sef de santier, RTE, responsabil cu verificarea calitatii.
4.Informatii privind Planul propriu de securitate si sanatate in munca pe santier.Se va prezentaPersonaluldesemnat privind securitatea si sanatatea muncii.
5.Informatii privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti;
6.Informatii privind asocierea;
7.Certificat ISO 9001 sau echivalent privind Sistemul de Management al Calitatii emis de organisme de certificare acreditate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Se solicita ca in ultimii 5 ani ofertantul/ofertantii sa fi executat contracte cu o valoare insumata cel putin egala cu 59.000 lei exclusiv TVA, contracte al caror obiect a fost executie lucrari de constructii hidrotehnice (conform HG 2139/2004 actualizata, cap.1.4.).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.12.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.12.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de prelungire a duratei contractului in cazul in care conditiile climaterice vor fi nefavorabile executiei lucrarilor contractate.2.Pentru a putea participa la procedura de atribuire in calitate de ofertanti, operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP) conform prevederilor HG 1.660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare.3.Documentele de calificare si selectie, Propunerile tehnice si Propunerile financiare vor fi transmise electronic conform instructiunilor SEAP pentru licitatia deschisa cu desfasurare online.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul pentru depunere contestatii la C.N.S.C. este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa Siret - Compartiment Juridic si contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel. 0234/541646, Fax: 0234510050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2011 10:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer