Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Suprainaltarea depozitului zgura si cenusa mal drept Jiu cota 120,00-122,50 mdMB la SE Isalnita


Anunt de participare (utilitati) numarul 62471/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: DIANA CUCU, Tel.0351403343, In atentia: SERVICIUL ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Suprainaltareadepozituluizgura si cenusa mal drept Jiu cota 120, 00-122, 50 mdMB la SE Isalnita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: SE Isalnita, str. Mihai Viteazu nr. 101, loc. Isalnita , Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de construcii pentru suprainaltarea depozitului de zgura si cenusa mal drept Jiu, intre cotele 120, 00-122, 50 mdMB, conform caietelor de sarcini. Efectuarea lucrarii are scopul de a asigura continuitatea depozitarii zgurii si cenusii rezultata in urma arderii combustibilului (carbune inferior) in instalatiile termoenergetice de la SE Ialnia, conform schemei de exploatare a depozitului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243510-0 - Diguri de aparare (Rev.1)
45232452-5-Lucrari de drenaj (Rev.1)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de construcii pentru suprainaltarea depozitului de zgura si cenusa mal drept Jiu, intre cotele 120, 00-122, 50 mdMB, conform caietelor de sarcini. Efectuarea lucrarii are scopul de a asigura continuitatea depozitarii zgurii si cenusii rezultata in urma arderii combustibilului (carbune inferior) in instalatiile termoenergetice de la SE Ialnia, conform schemei de exploatare a depozitului.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 380, 331RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 370.000 RON, Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pe ultimii 2 ani, vizat si inregistrat de organele competente impreuna cu rapoartele anuale.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani mai mare sau egala cu 50.000.000 lei.Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
List. princ. lucr. similare exec. in ultimii 5 ani: din care cel putin doua lucrari a caror val. minima cumulata sa fie 11.000.000 lei, insot.de recom.vizate de Insp.de Stat in Constr. Inf.referitoare la preg prof ;Decl privindef med an ale person.in ultimii 3 ani nr med lunaral pers. de specialitate min 60;Decl ref la utilaj insotite de fise tehnice ;Certif.sist. de cal SR EN ISO 9001 sau echiv, subcontr.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2008 13:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2008 14:00
Locul: Sala de Conferinte a SC CEN Craiova SA, etaj 3, strada Unirii nr. 147, Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL SECTIUNEA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR. 5, SECTOR 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul ( termenele) de exercitare a cailor de atac 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciu Consultanta Manageriala si JuridicaSC CEN Craiova SA
Adresa postala: Str. Unirii, nr. 147, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200330, Romania, Tel.0351/403315, Fax: 0251/594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2008 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer