Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Supravegherea lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii ?-?Reabilitarea cladirii cinematografului Patria?


Anunt de participare numarul 131170/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala:  BD. EROILOR NR.8, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Punct(e) de contact:  Marilena Petcu, Tel. +40 268 416550, Email:  [email protected], Fax:  +40 268 473001, Adresa internet (URL):  http: //www.brasovcity.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Supravegherea lucrarilorpentru realizareaobiectivului de investitii?-?Reabilitarea cladirii cinematografului Patria?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Municipiul Brasov- Cladirea cinematografului Patria
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supravegherea lucrarilor -dirigentie de santier-pentru realizareaobiectivului de investitii?Reabilitarea cladirii cinematografului Patria?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Procedura de achizitionarea a serviciilor de supraveghere a lucrarilor la obiectivul de investitii ? Reabilitarea cladirii cinematografului Patria?este deschisa firmelor de consultanta specializata ce au personal autorizat M.L.P.T.L (Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei); I.S.C.(Inspectoratul de Stat in Constructii) pentru desfasurarea activitatii de dirigentie de santier
Valoarea estimata fara TVA: 51, 850RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 1000 leiGarantie de buna executie 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene siBugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, 181 din OUG 34/2006
Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie de independenta si impartialitate
Certificat privind impozitele si taxele locale
Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant la 31.12.2010;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului;Declaratie privind lista principalelor servicii, prestate in ultimii 3 (trei) ani;
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere;
Certificat de asigurare si managementul calitatii - ISO 9001 sau echivalent ?Certificat privind sistemul de management de mediu- ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara - 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand obiect similar prezentului contract, cu o valoare cel putin egala cu suma de51.000lei fara TVA.Personalul minim care trebuie asigurat de consultant/ofertant permanent pe toata durata de executie a lucrarilor va fi format din: 1 Inginer rezident1 Inspector constructii civile si industriale1 Inspector pt asigurarea calitatii si de materiale1 Inspector cantitati1 Inspector electrice1 Inspector utilitati (tehnico-edilitare)1 Inspector pentru protectia muncii, atestat de catre Ministerul Muncii Solidaritatii Sociale si Familiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.10.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Brasov, b-dul Eroilor nr.5 Brasov -cam 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
memebrii comisiei, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Achizitia face parte din proiectul ?Reabilitarea Cladirii cinematrografului Patria?Cod SMIS 33922, finantat prin Fondul European pentru Dezvoltare Regionala -Programul Operational Regional 2007-2013(POR), Axa Prioritara 1 ? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere1.1-Planuri integrale de dezvoltare urbana.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Pentru atribuirea contractului a fost aleasa procedura de "Licitatie deschisa" deoarece achizitia face parte dintr-un set de alte achizitii cu aceleasi necesitati valoare a acestora depasind pragurile prvazute la art 124 lit.bdin OUG 34/2006.Nota justificativa nr. 68558/22.09.2011 atasata in Documentatie de atribuire
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  0300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostintadespre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Contencios al Primariei Municipiului Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268416550, Email:  [email protected], Fax:  0268473001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 16:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer