Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Supravegherea lucrarilor? aferenta obiectivului ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe?


Anunt de participare numarul 132498/31.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Lidia Pana, Tel. +40 0372462643, In atentia: Dragomir Florentina, Email: [email protected], Fax: +40 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Supravegherea lucrarilor? aferenta obiectivului ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Comuna Comana, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supravegherea lucrarilor (asistenta tehnica) aferente obiectivului ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe? ? obiectiv -monument istoric cu valoare turistica nationala, conform Caietului de Sarcini parte integranta din documentatia de atribuire.Obligatiile si raspunderile dirigintelui de santier sunt (conform Legii nr. 10/1995, Ordinului nr.1496/2011, Ordinului nr.2495/2010si nu numai) - Pregatirea executiei lucrarilor;
- Executia lucrarilor;
- Receptia lucrarilor;
- Comportarea lucrarilor in perioada de garantie; - Alte responsabilitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de supraveghere a lucrarilor - aferente obiectivului ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe?, Activitatile de executie pentru care se asigura asistenta tehnica vizeaza:
- Lucrari de restaurare a tuturor corpurilor de cladire din ansamblul Manastirii Comana;
- Lucrari de conservare si punere in valoarea a monumentului istoric (cladiri, ruine, ziduri de incinta);
- Lucrari de instalatii (electrice, sanitare, ventilatie);
- Construire punct de informare si grupuri sanitare;
- Lucrari de amenajari exterioare (platforme pietonale, parcari, spatii verzi).
Valoarea estimata fara TVA: 704, 547RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
51 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie participare-14.000 lei;Valabilit.a garantiei participare-120 zile de la data limita depunere a ofertelor;Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene (F.E.D.R.) - 85%;
- Buget de stat- 13%;
- Bugetulpropriu - 2%.Programul Operational Regional 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie pe proprie raspundere neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat;
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii;
- Certificat constatator emis de ONRC;
Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;
- Declaratie - in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania/inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generale;
- Bilanturile contabile la data de 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) in domeniul de activitate aferent obiectului prezentei achizitii (supravegherea lucrarilor) sa fie de minim: 1.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- Documente edificatoare: se vor prezenta - copii ale contractelor (parti relevante ale contractelor)
- recomandarile/certificate constatatore;
- Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
- Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate;
- Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii;
- Pentru expertii cheie se vor prezenta:
- angajament de participare al persoanelor responsabile (expertii cheie) pentru indeplinirea contractului;
- CV?urile;
- copii dupa partile relevante ale contractelor de munca / colaborare/prestari servicii;
- copii ale diplomelor/certificatelor/atestatelor de specialitate;
- Declaratie privind subcontractantul, partile din contract pe care acesta urmeaza sa le indeplineasca, datele de recunoastere ale acestuia si acordul acestuia- daca este cazul;
- Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociatisi specializarea acestora, insotita deacordul de asociere- daca este cazul;
- Certificat de atestare privind sistemul de management al calitatii ISO 9001;
- Certificat de atestare privind sistemul de management de mediu ISO 14001.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: - cel putin 1 contract similar cu o valoarea de cel putin 700.000 lei, fara TVA sau- maxim 3 contracte similare, care insumate au valoarea de cel putin 700.000 lei, fara TVA;Experti cheie: - Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader ? calificare/diploma de Manager de Proiect; experienta in minim 1 contract similar;
- Diriginte de santier autorizat in domeniul de autorizare 1 - consolidare si restaurare monumente istorice - toate categoriile de importanta /consolidari constructii / consolidari constructii-inclusiv monumentesiatestat de catre MCCPNin domeniul de activitate 1. restaurare arhitectura;
- Diriginte de santier autorizat in subdomeniul de autorizare 2.3 sau 2.4 - constructii civile, industriale si agricole - categorie de importanta B sau Asi atestat de catre MCCPN in domeniul de activitate 4. consolidare/restaurare, structuri istorice;
- Diriginte de santier autorizat in subdomeniul de autorizare3.3 - drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, transpot pe cablu- de interes local si atestat de catre MCCPN in domeniul de activitate 9. Conservare/ restaurare decoratii piatra, stucatura si/sau ceramica, dupa caz;
- Diriginte de santier autorizat in subdomeniile de autorizare 8.1 ? instalatii electrice si 8.2 ? instalatii sanitare, termoventilatii si atestat de catre MCCPN in domeniul de activitate 5. Inginerie instalatii;
-Diriginte de santier autorizat in domeniul de autorizare 6 ? constructii edilitare si de gospodarie comunala;
- Diriginte de santier autorizat in 9.1 - Retele electrice; subdomeniul de autorizare 9.1 ? retele electrice;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.02.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.02.2012 12:00
Locul: Giurgiu, sediul Consiliului Judetean Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, etj. 2, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor ( maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect ?Restaurarea si valorificarea turistica durabila a monumentului istoric Manastirea Fortificata Comana si modernizarea infrastructurii conexe? Cod SMIS: 14289; Programul Operational Regional 2007-2013,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104642, Email: [email protected], Fax: +40 213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: str. Bucuresti, nr 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. +40 0372462622, Email: [email protected], Fax: +40 0372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2011 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer