Licitatie Publica - Supravegherea lucrarilor de constructie prin diriginti atestati, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste no
Anunt de participare numarul 142932/06.04.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. AEROPORTUL IASI
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Punct(e) de contact: BRM Iasi, Tel. +40 232271590, In atentia: Anghel Alexandru, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel. +40 332408304, In atentia: Anghel Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi
Adresa postala: Calea Chisnaului nr 27 et 1 camera 8, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700177, Romania, Punct(e) de contact: BRM, Tel. +40 332408304, In atentia: AnghelAlexandru, Email: [email protected], Fax: +40 332402539, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Servicii de interes economic general
Activitate (activitati)
Altele: activitati aeroportuare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Supravegherea lucrarilor de constructie prin diriginti atestati, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: RA Aeroportul Iasistr. Moara de Vant, nr.34, Municipiul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Supravegherea lucrarilor de constructie prin diriginti atestati, in cadrul proiectului ?Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1-Proiectarea si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi?Nu sunt alocate v alori pentru cheltuieli diverse si neprevazute.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71520000-9 - Servicii de supraveghere a lucrarilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contract de prestari servicii de dirigintie de santier pentru proiectul ?Dezvoltarea si modernizarea Aeroportului International Iasi-Modul 1 -Servicii de intocmire a proiectului tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executia lucrarilor pentru realizarea suprafetelor de miscare aferente unei piste noi cu lungimea de 2400 m in R.A. Aeroportul Iasi, dupa cum urmeaza: - pista decolare-aterizare, cale de rulare, extindere platforma, drum perimetral;
- instalatie balizaj;
- canalizare ape pluviale;Valoarea estimata fara TVA: 746.455 RON
Valoarea estimata fara TVA: 746, 455RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
25 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi de 14.000 lei. Modul de constituire al garantiei pentru participare: Conform HG 925/2006 reactualizata, art. 86.In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in conformitate cu art.278 indice 1 din OUG 34/2006; in cazul unei asocieri, Garantia de participare va fi emisa de catre lider in numele asocierii. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate oferta, respectiv 90 zile de la data ce reprezinta termenul limita de primire a ofertelor. Restituirea garantiei de participare, conform HG 925/2006 reactualizata art.88.Conversia lei valuta a cuantumului garantiei se va face la cursul BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare. Mentionam faptul ca aut. contr. nu dispune de conturi in alta moneda decat moneda nationala. Cuantumul garantiei de buna executie 10% din valoarea contractului de lucrari (fara TVA). Modul de constituire a garantiei de buna executie conf. Art.89 si 90 din HG 925/2006 reactualizata Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor HG 925/2006 Art. 92 alin.(4) Atentie! In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1 - ?Declaratie privind eligibilitatea?;In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta si de o alta persoana (tertul sustinator), este obligatoriu a se prezenta Formularul de mai sus ce va fi semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator.Formularul 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata;
In cazul unei asocieri, acest formular va fi prezentat de fiecare membru al asocierii.In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu ca si acesta sa prezinte Formularul 2- ?Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? semnat de catre reprezentantul legal/imputernicit al tertului sustinator cuprinzand numai punctele a), c1), d).A. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: ?Certificat de atestare fiscala (bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei la care se depun ofertele
4. Certificat de taxe si impozite locale (bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioar celei la care se depun ofertele
? cazier fiscal;? cazier judiciar.B. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte: ? orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, cazier fiscal, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc).NOTE: 1) Persoanele juridice romane vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata.
2) Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
3) Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.4) In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre membrii asocierii.Formularul 3 - ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, formularul va fi prezentat si de eventualii terti sustinatori si de subcontractantii declarati.
Formularul 4 - ?Declaratie - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, Acelasi formular va fi completat si de catre subcontractantii declarati.Formularul 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 69 ind 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? legat de conflictul de interese:
? atrage excluderea ofertantului/asociati/subcontractanti/terti sustinatori din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;? se depune in original de catre fiecare ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori;Persoanele cu functii de decizie din autoritatea contractanta sunt: Marius Bodea-Director General , Monica Nichitus- Director Comercial , Alexandru Anghel ?Director Operational , mihaela dumitriu-viza CFP, jr.Insuratelu Cecilia, Mihart Sever-sef serv.tehnic, Alexandrescu Nicoleta ?sef serv.financiar , Tofan Daniel-Serviciu SMS; In cazul in care, pentru indeplinirea contractului, capacitatea economica si financiara sau capacitatea tehnica/profesionala a ofertantului este sustinuta de o alta persoana (tertul sustinator) este obligatoriu ca si acesta sa prezinte Formularul 5 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute art. 69 ind 1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare? A. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate domeniul de activitatea supus licitatiei si nu are inscrise urmatoarele mentiuni: falimente, condamnari, abuz deincredere, fals, uz de fals, concurenta neloiala, abateri.
Toti participantii la licitatie, fie societati comerciale, asocieri sau subcontractanti, este obligatoriu ca acestia sa prezinte certificate de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului si certificat constatator din care sa rezulte ca detin in obiectul de activitate codurile CAEN necesare indeplinirii contractului de achizitie publica (sau parti din acesta) supus licitatiei. In cazul unei asocieri, sau subcontractari fiecare asociat sau subcontractant trebuie sa prezinte acest certificat.
Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
B. Persoane juridice /fizice straine
Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantul/candidatul va prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare cu apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs, in traducere in limba romana. (in cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest formular).Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Se solicita detinerea de catre ofertant a autorizarii date de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana (A.A.C.R.), ca agent aeronautic civil, in termen de valabilitate, pe numele ofertantului, pentru consultanta pentru construire sisteme aeroportuare si instalatii de balizaj conform prevederile art 63 lit c)din OUG nr 29/1997 privind Codul aerian al Romaniei cu modif si completarile ulterioare. In situatia in care operatorul economic nu detine aceasta autorizare, la depunerea ofertei, acesta are obligatia de a depune o declaratie pe proprie raspundere, in forma autentica, prin care se obliga sa respecte prevederile art. 6.1. lit.(e) din Reglementarea aeronautica civila romana RACR-AD-AACDA privind autorizarea agentilor aeronautici civili in domeniul aeroportuar si sa obtina aceasta autorizare pana la inceperea lucrarilor de executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala a ofertantului in ultimii 3 ani trebuie sa fie in valoare de minim: 1.400.000 Lei Se vor prezenta Formularul 6 - ?Informatii generale? si Anexa 1 la Formularul nr.6 Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicareaacestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul avizate de catre organele in drept ? (in oricare dintre formele: original, copie legalizata) sau orice alte documente prin care ofertantul sa demonstreze veridicitatea informatiilor prezentate in formularul de informatii generale.
Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu afisat de BNR pentru anul respectiv
Pentru alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul: http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se vor prezenta Formularul 6 - ?Informatii generale? si Anexa 1 la Formularul nr.6 Se va prezenta bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicareaacestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul avizate de catre organele in drept ? (in oricare dintre formele: original, copie legalizata) sau orice alte documente prin care ofertantul sa demonstreze veridicitatea informatiilor prezentate in formularul de informatii generale.Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu afisat de BNR pentru anul respectiv.Pt alte monede se transforma mai intai in Euro, utilizand cursurile medii pt anii respectivi, publicate pe site-ul: http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Of. trebuie sa demonstreze ca a executat in ultimii 3 ani max. trei contracte care au avut ca obiect supravegherea lucrarilor de constructie/modernizare de drumuri, autostrazi sau piste de aeroport, prin diriginti de santier atestati conform legii, in val. tot. cumulata de minimum: 700.000 lei fara TVA.
Formularul 12D - ?Declaratie privind lista principalelor servicii executate in
ultimii 3 ani?, In vederea demonstrarii experientei similare se solicita prezentarea unor documente/certificate constatatoare emise sau contrasemnate de catre beneficiarul lucrarilor idiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat care sa contina valorea siperioada de prestare a serviciilor.
Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.
Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, a cadrelor de conducere si personalul cheie nominalizat. Se vor prezenta: Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani- Formularul 7
Personal I-Ofertantul va face dovada faptului ca dispune de cel putin urmatorul personal: I. Diriginte de santier atestat in domeniul 3.1 conf. Ordinului ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare ? diriginte titular de contract pentru lucrarile la pista.II. Diriginte de santier atestat in domeniul 3.1 conf. Ordinului ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare ? responsabil cu cantitatile de lucrari si inlocuitor al dirigintelui titular de contract pentru lucrarile la pista.III. Diriginte de santier atestat in domeniul 6 conf. Ordinului ministrului dezvoltarii regionale si turismului nr. 1496/2011 cu modificarile si completarile ulterioare ? diriginte titular de contract pentru lucrarile hidroedilitare.Studii: a. licentiat al unei Fac. de Constr. ? detine atestat de diriginte de santier conform prevederilor legale.
cunostinte bune de limba romana si/sau englezaExp.prof.spec.: -minim 3 ani exp. prof. in domeniul supravegherii lucrarilor de constructii in calitate de diriginte de santier in domeniul solicitat.
Se va prezenta Anexa 1 la Formularul nr.7 -declaratie privind personalul implicat in realizarea contractului dar si urmatoarele documente: a) copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in?Curriculum Vitae? si ale actelor de identitate (buletin/pasaport/carte identitate)
b) Personalul de specialitate solicitat trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: ? documente relevante / recomandari emise de Beneficiar/Angajator pt serviciile/contractele care demonstreaza
indeplinirea criteriilor/ copii dupa cartile de munca, etc
Informatii privind echipamentele, dotarile, utilajele ofertantului- Formularul 9
Informatii privind subcontractarea (daca este cazul).
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contractul respectiv, acesta are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantul va prezenta Formularul nr. 12 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului, Anexa 1 la Formularul 12-Acord de subcontractare (daca este cazul)Subcontractorul/rii va/vor prezenta Formularul 5 - ?Declaratie privind
neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 69ind 1? prin care se atesta
faptul ca acesta nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau nu are actionari
ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al
patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt
acestea prevazute la art. 69 ind 1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si
compl. ult.
Informatii cu privire la asocierea (daca este cazul).
Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere
formal asocierea.
Ofertantul va prezenta urmatoarele: Formularul 11 - ?Acordul de Asociere? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Nota 1: In conditiile in care ofertantul este contractant unic acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul 11, mentionand ?Nu este cazul?.Nota 2: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si
completarile ulterioare.
Implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitatiiISO 9001 sau echivalent.
Nota 1: Daca un grup de op. ec. depune o of. com., cer. se dem. indiv. de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pecare o va indeplini. Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Implementarea si certificarea pentru sistemul de protectie al mediuluiISO 14001 sau echivalent.
Nota 1: Daca un grup de op. ec. depune o of. com., cer. se dem. indiv. de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pecare o va indeplini. Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii vor prezenta: 1. Declaratie privind lista principalelor sevicii similare prestate in ultimii 3 ani - Formularul 8 si Anexa la Formularul nr.82. Fisa de experienta similara Anexa 2 la Formularul nr.8 ? pentru fiecare contract cu care se face dovada indeplinirii cerintelor de experienta similara;3. Copie dupa maximum 3 (trei) contracte de supraveghere a lucrarilor prin diriginti de santier atestati a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 700.000 lei fara TVA. Fiecare contract va fi insotit de document constatator emis de catre beneficiarul lucrarilor idiferent daca acesta este autoritate contractanta sau client privat care sa contina valorile impreuna cu perioada de prestare.Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR.Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii trei ani- Formularul 7Se va prezenta Anexa 1 la Formularul nr.7 -declaratie privind personalul implicat in realizarea contractului, dar si urmatoarele documente: a) copii legalizate/copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate in?Curriculum Vitae? si ale actelor de identitate (buletin/pasaport/carte identitate)b) Personalul de specialitate solicitat trebuie sa prezinte documente justificative pentru demonstrarea experientei profesionale si anume: ? documente relevante / recomandari emise de Beneficiar/Angajator pt serviciile/contractele care demonstreazaindeplinirea criteriilor/ copii dupa cartile de munca, etcCompletarea Formularului 9Nota 1: In conditiile in care oferantul nu va subcontracta o parte din acest contract, acesta are totusi obligatia de a prezenta Formularul 12 - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?si Anexa 1 la Formularul 12-Acord de subcontractare (daca este cazul)Nota 2: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, capacitatea tehnica, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu potfi indeplinite prin intermediul unuia sau mai multi subcontractori.Nota 3: Cerintele privind resursele tehnice si resursele umane se iau in considerare numai pentru partea de implicare a Subcontractantului.Ofertantul va prezenta urmatoarele: Formularul 11 - ?Acordul de Asociere? semnat de catre reprezentantii legali ai membrilor asocierii.Se vorprezenta copii dupa certificate.Nota 1: Daca un grup de op. ec. depune o of. com., cer. se dem. indiv. de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pecare o va indeplini. Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelorSe vorprezenta copii dupa certificate.Nota 1: Daca un grup de op. ec. depune o of. com., cer. se dem. indiv. de catre fiecare membru in parte, pentru partea din contract pecare o va indeplini. Nota 2: Documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2013 12:00
Locul: Bursa Romana de Marfuri Terminalul Iasi, Calea Chisinaului nr.27, etaj 1 camera 8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor cu imputernicire si copie CI, ai UCVAP, ai altor institutii, ai autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care pe locul I se situeaza doua sau mai multe oferte cu preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea preturilor in plic inchis, in vederea departajarii. Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin. (4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Caietul de sarcini, formularele si conditiile contractuale pot fi descarcate gratuit de pe SEAP, www.e-licitatie.ro, atasat invitatiei de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art 256^2 din OUG 34/2006 reactualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul Juridic al RA Aeroportul Iasi
Adresa postala: Moara de Vint 34, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700377, Romania, Tel. +40 232271590, Email: [email protected], Fax: +40 232271570, Adresa internet (URL): www.aeroport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2013 12:26