Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Surse de apa, statie de tratare si conducte de aductiune in Agnita si Dumbraveni


Anunt de participare (utilitati) numarul 91603/28.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Surse de apa, statie de tratare si conducte de aductiune in Agnita si Dumbraveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasele Agnita , Dumbraveni si traseul Arpasel-Agnita dinJudetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Descriere succinta:
Captare si tratare apa potabila, conducte de aductiune, dezafectare si demolare structuri vechi, testare, mentinerea statiilor in regim de exploatare conform Listelor de Garantii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractulinclude:
Lucrari : Reabilitarea surselor de apa si statiilor de tratare Agnitasi Dumbraveni;
Construirea unei conducte de aductiune intre Statia de Tratare Arpasel si Agnita, cu o lungime estimata de aproximativ 34 km.
Valoarea estimata fara TVA: 37, 775, 408RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantiei de participare este de 755.000 lei sau 177.000 euro , iar garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9%, Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Informatii generale despre ofertant
Date despre asociati/subcontractanti
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Imputernicire privind autorizarea semnarii ofertei si contract
Certificat ORC, Certificat Constatator ORC, alte documente de inregistrare/atestare
Trecutul litigios unde nu se elibereaza cazierul judiciar
Cazierul judiciar (unde este cazul)
Declaratia privind neincadrarea in art. 180+181 din OUG 34/2006 (sustinatori)
Certificat de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat valabil la data deschiderii ofertei
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei.
Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancaraDeclaratie privind cifra de afaceri si profitAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 7.555.081 lei
Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2006-2008) mai mare sau cel putin egala cu 75.400.000 lei sau 17.500.000 euro sau echivalent in alte monedeInformatii privind bilantul contabil si documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente / raport de audit / raportul cenzorilor sau alt document echivalent ) aferente anilor 2006-2008Declaratie angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 1 contract finalizat in ultimii 5 ani lucrari similare de valoare minima 25.575.000lei fara TVAsau6.000.000 euroMinim 1 contract finalizat de proiectare pentru lucrari similare, valoare minim 510.000 leifara TVA sau120.000 euroFisa de date contine si situatii de exceptie admise privind experienta similara
Personal calificat si cu experienta in executia / proiectarea din domeniul contractului in conformitate cu cerintele specificate in Fisa de dateDocumente suport pentru demonstrarea experintei ofertantului si a echipei propuse pentru realizarea lucrarilor in conformitate cu cerintele din Fisa de date ( CV , diplome, certificate profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV , dovezi privind incadrarea in munca a expertilor, dovezi privind experienta profesionala a fiecarui expert , autorizatii RTE si CTC conform specialitatilor din Fisa de date , sau alte documente similare obtinute in conditiile Legii 200/2004 )
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind experienta ca antreprenor/proiectant in contracte similareDeclaratie privind nr. mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereDeclaratie privind personalul principal (cheie) propus si date despre experienta sa
Declaratiiangajament de disponibilitate si exclusivitate
Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispune (ofertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele , utilajele si laboratorul solicitate in Fisa de date )Informatii privind furnizorii principaliDeclaratie angajament de sustinere (daca e cazul)Declaratie privind sistemul de asigurare a calitatii aplicatCertificat ISO 9001/14001/18001 sau echivalentDecl. privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de muncaAcordul preliminar de asociereDecl. privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura nr. 15/2009; SI-AG-DU-WORKS-P&DB-1Pa
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.01.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.01.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.01.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentantii UCVAP, reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M. dim MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile, riscurile si datele necesare pentru a pregati oferta .Vizitarea amplsamentelor se va putea face prin solicitare scrisa adresata autoritatii contractante.2. Intrucat dimensiunea vol. 5 din documentatia de atribuire nu permite atasarea sa la anuntul de participare operatorii economici interesati in procurarea sa se vor adresa in scris in acest scop autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1 , ,Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+4) 0258 810 289, Fax: (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 72/2009
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A.
Adresa postala: Str. Gravorilor, nr. 2 A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www. apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.11.2009 20:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer