Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SURSE DE ILUMINAT


Anunt de participare numarul 9411/12.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CAMERA DEPUTATILOR
Adresa postala: STRADA IZVOR 2-4 SECTOR 5, Registratura Camerei Deputatilor-intrare B4S1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Susman, Tel.021.414.19.56, Email: [email protected], Fax: 021.414.19.55, Adresa internet (URL): www.cdep.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SURSE DE ILUMINAT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Palatul Parlamentului, Str. Izvor nr.2-4
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare surse de iluminat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31513000-5 - Lampi cu incandescenta (Rev.1)
31512000-8-Lampi cu incandescenta cu halogen (Rev.1)
31514000-2-Lampi cu descarcare (Rev.1)
31531100-8-Tuburi fluorescente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 546, 696RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara - valabilitate 31.07.2007:630 lei LOT 1; 265 lei LOT 2; 7.180 lei LOT 3; 125 lei LOT 4 - Garantie buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, plata se efectua cu ordin de plata emis de achizitor in contul furnizorului, deschis la Trezoreria statului, in conformitate cu O.G. nr. 146/2002
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asocierii pentru grupul de operatori economici numai daca oferta comuna este declarata castigatoare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie de eligibilitate.
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor: se vor prezenta certif constat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabile la data depunerii ofertelor, in original sau copie legalizata.
- Certif de inregistrare/certif constatator emis de ORC de pe langa CCINT cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la RC, din care sa reiasa ca societatea are ca obiect de activitate comercializarea produselor solicitate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizare comercializare
- Certificat de conformitate ISO 9001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Autorizare din partea producatorului pentru comercializarea produselor.- Certificat de conformitate ISO9001 (de producator), pentru produsele ofertate care sa ateste ca sistemul de management al calitatii a fost implementat (conf. SR EN ISO 9001/2001) si certificat de catre o firma acreditata in acest sens, valabil cel putin pana la 31.12.2007.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
56d/679
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Telefon 402.19.56. Intrarea B4S1 din str. Izvor nr. 2-4. Documentatia se obtine contra cost, in baza unei solicitari scrise.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.07.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2007 12:00
Locul: Palatul Parlamentului, Str. Izvor nr.2-4, telefon 402.19.56.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National deSolutionare aContestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleosnr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Soseaua Oltenitei, nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.332.35.64, Email: [email protected], Fax: 332.12.40
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Achizitii Publice Serviciu contractari
Adresa postala: Str. Izvor nr.2-4, telefon, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050563, Romania, Tel.414.19.56, Fax: 414.19.55
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.04.2007 10:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer