Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SURUBURI pt. calea ferata tip PM 22,24,27; l=100-520 mm si SURUBURI pt. calea ferata tip SI M22 (65,75)


Anunt de participare (utilitati) numarul 101711/10.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala:  str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  Ion Preda, Tel. 021/3192433, Email:  [email protected], Fax:  021/3192433, Adresa internet (URL):  www.cfr.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
SURUBURI pt. calea ferata tip PM 22, 24, 27; l=100-520 mm si SURUBURI pt. calea ferata tip SI M22 (65, 75)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: conform graficelor de livrare nr. 12/1/259/26.04.2010 pentru suruburile tip PM si nr.12/1/258/26.04.2010 pentru suruburile SI M22.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lot 1 - SURUBURI pt. calea ferata tip PM 22, 24, 27; l=100-520 mm (buloane orizontale)- 75000 buc
Lot 2 - SURUBURI pt. calea ferata tip SI M22 (65, 75) (buloane verticale)- 180000 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44530000-4 - Dispozitive de fixare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1 = 75000 bucati
Lot 2 = 180000 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 1, 254, 327RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.07.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 3000 leiLot 2 = 5500 leiLot 1+2 = 8500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de sta - plata se va face in max 30 zile calendaristice de la primirea facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (Formular A) ;
- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din OUG 34 / 2006 (Formular B- inoriginal);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Formular B6- inoriginal)
- Certificatul de inregistrare de la Camera de Comert si Industrie a Oficiului Registrului Comertului - incopie;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, catre bugetele componente ale bugetului general consolidat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (Formular G - inoriginal);Ofertantul va demonstra cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de sustinere a contractului in valoare de: ptr. LOT 1 = 400000 lei, LOT 2 = 600000 lei, LOT 1+2 = 1000000 lei.
- Bilanturi contabile 2007, 2008, 2009, in copie;
- Angajament ferm de sustinere a capacitatii econom si financiare acordata de catre o alta persoana.- inoriginal (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista furnizari de produse in ultimii 3 ani (Formular E- inoriginal);
- Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani a finalizat un contract de furnizare de produse licitate sau mai multe din care sa rezulte ca a livrat o cantitate insumata de cel putin egala cu : pentru LOT 1 = 30000 buc, LOT 2 = 70000 buc, LOT 1+2 = 100000 buc.Pentru contractul/contracteledepus ca si experienta similara se va prezenta recomandare/recomandari din partea beneficiarilor contractelor respective sau documentele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor contractuale prevazut de art. 971 din HG nr. 925/2006, din partea beneficiarului pentru contractele respective.Recomandarile trebuie sa fie depuse in original sau copie legalizata si traduse in limba romana (unde este cazul). Din recomandari trebuie sa rezulte ca ofertantul si-a indeplinit in totalitate atributiile contractuale.
- Autorizatia de furnizor feroviar eliberata de AFER si Omologarea AFER sauAgrementul Tehnic AFER (sau ehivalentele) in copie;
- Autorizarea de comercializare de la producator (unde este cazul) in original sau copie legalizata;
- Asocierea in vederea depunerii unei oferte comune daca este cazul), in original;
- Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice acordata de catre o alta persoana.- inoriginal (daca este cazul);
- Certificarea sistemului de calitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
nr.runde-2, durata unei runde-1zi, intre runde-1zi.Daca la prima runda nu se introducpreturi noi, lic se va finaliza.In SEAP se introduc lei/lot fara TVA
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
nr.9/3/1035/04.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2010 11:00
Locul: Sediu central CNCF CFR SA Bd.Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti, et 7 cam 50. Tel 021/3192433
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.Vor prezinta imputernicirea in original si CI/BI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6, sector3 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5 sector 5, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax:  0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiei este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF "CFR" SA - Directia Asisitenta Juridica
Adresa postala:  Bdul Dinicu Golescu nr.38, sector 1, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 0213511117, Fax:  0213151117
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 09:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer