Licitatie Publica - TABLA DIN OTEL CU CONDITII SPECIALE DE LIVRARE
Anunt de participare (utilitati) numarul 134312/26.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
): Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul energiei
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TABLA DIN OTEL CU CONDITII SPECIALE DE LIVRARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magaziile de la sediul achizitorului.Conditia de livrare DDP sediul S.C. CET Govora S.A. conform normelorINCOTERMS 2000
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tablele vor fi folosite la confectionarea de pacheti pentru preincalzitorii de aer (PAR), precum si de bare si palete pentru morile de carbune din cadrul CET Govora. Caracteristicile si cantitatile de produse se regasesc in Anexa nr.1 la caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14622000-7 - Otel (Rev.2)
39292100-6-Table (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT1- Table din otel cu conditii speciale de livrare;
LOT2- Table din otel cu livrare sub forma de rulou.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 280, 652RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
200 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este: Pentru lotul nr. 1:13.000 lei; Pentru lotul nr. 2:11.000 lei. Perioada de valabilitate: minim 3 luni de la data limita de primire a ofertelor Se constituie prin virament bancar(RO45 RNCB026300618057 0001/RON, deschis la BCR Suc.Valcea, CIF RO10102377)sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original. Potrivit prevederilor art.17 si art.18 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Daca ofertantul nu detine semnatura electronica, numai daca garantia este constituita printr-un instrument de garantare, va transmite acest document in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de primire a ofertelor.Daca garantia este constituita cu ordin de plata in contul autoritatii contractante, acesta se va scana si se va atasa la documentele de calificare in SEAP.Suma ce va fi retinuta de autoritatea contractanta in situatia in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC va fi suma calculata in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006. 10 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit.Modul de constituire a garantie de buna executie: Un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis in original in maxim 10 zile de la semnarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006.Ofertantul/candidatul /ofertantulasociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT,
Director Tehnic - Calitate ? ing. Ludovic ZELICI,
Sef Divie Comerciala - ing. Cito DRAGAN,
Sef Serviciu Achizitii Publice - ing. Livia Mihaela COCLET,
Sef Compartiment Juridic - cs. jr. Dumitru RADA,
Sef Seviciu Aprovizionare - ing Ioan LAZAR,
Seviciu Aprovizionare - ec. Dumitru SATIE,
Seviciu Achizitii Publice - cs.jr. Marius TANASIE. Inregistrarea operatorului economic - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Autoritatea contractanta va solicita prin intermediul SEAP-ului ofertantului clasat pe primul loc prezentarea acestui document in original/copie legalizata, in termen de max. 3 zile lucratoare de la data notificarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani raportata la data de primire a ofertelor, in functie de loturile ofertate astfel:
- pentru Lotul 1 minim 1.350.000 lei;
- pentru Lotul 2 minim 1.150.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara dovedita prin:
- lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioadele de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
- prezentarea cel putin a unui document constatator/recomandare/contract/proces verbal de receptie in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea in ultimii trei ani:
a)pentru Lotul 1 a cel putin patru dintre tipurile de tabla care compun lotul in cel putin cantitatile soliciate in caietul de sarcini;
b) pentru Lotul 2 a cel putin unul dintre tipurile de tabla care compun lotul in cel putin jumatate din cantitateasolicitata in caietul de sarcini.
Standarde de asigurare a calitatii/ alte documente prin care atesta ca detine un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001/2008 , sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.04.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile Art. 256 indice 2 din OUG 34/2006, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile ordonantei de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic - autoritatea contractanta Compartiment Juridic - autoritatea contractanta C
Adresa postala: Str. Industriilor , nr. 1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2012 11:26