Licitatie Publica - Tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje de aluminiu
Anunt de participare (utilitati) numarul 134401/30.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: RADU JIANU, Tel. +04 213074120/+40 213074130, In atentia: Ileana Rusu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 213074555/+40 213147136, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Regia Autonoma
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje de aluminiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB, Biroul Derulare Contracte Comenzi, Intrarea Vagonului nr.11, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 423, 168RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia estimativ 3 contracte subsecvente. Cant estimata pentru un contract subsecvent: min 8730kg, max 11527 kg . Valoarea estimata maxima a unui contract subsecvent este de174825 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie tabla si benzi de tabla din aluminiu si aliaje de aluminiu - 2 loturi conform anexei B
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14721000-1 - Aluminiu (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala: min 22334kg, max 27917kg; lot 1: min 18742kg, max 23427kg; lot 2: min 3592 kg, max 4490 kg conform anexei B.
Valoarea estimata este calculata pentru cantitatea maxima de produse
Valoarea estimata fara TVA: 423, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar de part(GP)totala 6334 lei: lot 1:5300lei;lot 2:1034 lei.Perioada de valab.a GP: 90 zile de la term limita de primire a ofertelor, cu posib. de prelungire la cererea autorit. contract.Mod de constituire: instrument de garantare, irevocabil, emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc de asigurari; acesta se prezinta in original, in cuantumul si pt perioada prev in doc. de atrib; lichiditati depuse la casieria autorit contr., doar pt sume pana la 5.000 lei;ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data si ora limita stabilita pt deschid ofertelor, in contul nr. RO50 BRDE 410SV84247194100, deschis la BRD Ag.Stirbei Voda?Buc.Autorit contr.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmat. sit.: ofertantul si-a retras oferta, in perioada de valab. a acesteia;oferta sa fiind stab castigat., refuza sa semneze acordul cadru de achiz. publica in per. de valab. a ofertei;ofertantul a depus la CNSC o contestatie in legatura cu procedura de atrib mai sus mentionata, iar CNSC a respins contestatia respectiva in conformitate cu preved art. 278 din OUG34/2006. In acest caz, autorit.contr. va retine contestatorului din GP o suma raportata la val. estimata a acordului cadru, in conform cu prev. art.278^1, al.(1) din OUG nr.34/2006.GP se elib: pt. ofert declarati castig cat si necistig, dupa semnarea acordului-cadru; in cazul anularii procedurii in temeiul art.209 din OUG 34/2006, dupa data expirarii termen de depunere a unei contestatii cu privire la aceasta decizie; dupa primirea comunicarii prevazute de art.206 din OUG 34/2006, ofert. declarati necastig pot cere elib acesteia, inainte de termenele de mai sus, in baza unei solicitari adresate autorit contr.In toate cazurile, restit GP se face pe baza unei cereri depuse la sediul RATB-Serv. Logistic in care este indicat nr de cont si banca unde se vor vira banii, precum si denumirea procedurii. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent si se va constitui conform art. 90 alin 1 din HG 925/2006. Pentru sume reduse ca valoare garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea sumei la casieria RATB. Garantia de buna executie se prezinta autoritatii contractante in termen de 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii. Plata cu OP in termen de 90 de zile.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul 3;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006-Formularul 4;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/2006- se va completa si prezenta Formularul 5. Declaratie se va completa de catre ofertant si, dupa caz, de asociat/subcontractant/tert sustinator.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Popescu Viorel-Director General, Aron Gheorghe-Director Exploatare si Siguranta Circulatiei, Dabu Geani-Director Infrastructura, Istrate Daniel-Director Tehnic, Chiru Virgil-Director Economic, Zaharia Dragos Laurentiu-Director Marketing Comercial, Florentina Irimescu ? Sef Serviciu Juridic Contencios, Florea Dragomir - Sef Serviciu Tehnic, Jianu Radu Viorel- Sef Serviciu Logistic, Jugureanu Emanuela- Sef Birou Contracte, membrii comisiei de evaluare ce vor fi nominalizati.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa si prezenta Formularul 6 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul, din care sa rezulte o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor). Certificatul se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata, in situatia in care acesta a fost prezentat in forma?copie conform cu originalul?.2. Persoane juridice /fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
Recomandare/document constatator din partea unor beneficiari/clienti
Certificat ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1772
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.04.2012 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.04.2012 09:00
Locul: RATB, bdul Dinicu Golescu nr.1, sector 1- Serviciul Achizitii Publice, etaj 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte admisibile care indeplinesc criteriul de atribuire, contin, in cadrul propunerii financiare acelasi pret care este si cel mai scazut totodata, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor respectivi o noua propunere financiara in plic inchis. In acest caz contractul se va atribui ofertantului a carui ultima propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Regia Autonoma de Transport Bucuresti- Serviciul Juridic Contencios
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel. +40 213104000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.03.2012 11:09