Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TABLA SI PROFILE DIN OTEL


Anunt de participare (utilitati) numarul 143574/13.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CET GOVORA S.A
Adresa postala: Strada Industriilor, Nr.1, Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Punct(e) de contact: LIVIA MIHAELA COCLET, Tel. +40 250733601/ +40 250733602-365, Email: [email protected], Fax: +40 0250732890, Adresa internet (URL): http: //www.cetgovora.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala ce desfasoara activitati relevante un domeniul energiei
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TABLA SI PROFILE DIN OTEL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magaziile de la sediul achizitorului.
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 710, 224 si 947, 935RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia contracte subsecvente trimestriale, cu reluarea competitiei prin ofertare electronica. Elementul care face obiectul reofertarii este pretul. Cantitatile primului contract subsecvent sunt cuprinse in Anexa nr.2 - Centralizator de produse - Contract subsecvent 1.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Produsele vor fi folosite la intretinerea si repararea instalatiilor de producere a energiei termice din perimetrul CET Govora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14622000-7 - Otel (Rev.2)
44334000-0-Profile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. 1 -Table din otel,
Lot nr. 2 -Table din otel aliat,
Lot nr. 3- Profile din otel,
Lot nr. 4 -Profile din otel aliat,
in cantitatile minime si maxime mentionate in Anexa nr. 1 - Centralizator de produse pentru Acordul cadru
Valoarea estimata fara TVA: intre 710, 224 si 947, 935RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare totala: 18.500 lei, astfel: Pentru Lotul 1= 12.000lei;Lotul 2 =2500 lei; Lotul 3= 2.800 lei si Lotul 4= 1.200 lei..Perioada de valabilitate: minim 2 luni de la data limita de depunere a ofertelor.Se constituie prin virament bancar(RO45RNCB0263006180570001/RON, deschis la BCR Suc.Jud.Valcea) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul precizat.NOTA : Potrivit prevederilor articolului 18 raportat la prevederile art. 17 alin.3 si 4 din HG 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare, se va transmite in SEAP in format electronic, cu semnatura electronica.Echivalenta leu/valuta se va raporta la cursul comunicat de BNR la data publicarii Invitatiei de Participare.Pentru lotul 1, lotul 2 si pentru lotul 3, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma calculata in conditiile prevazute de art.278 indice 1, din OUG 34/2006, in situatia in care CNSC va respinge contestatia ca fiind nefondata. 5% din valoarea contractului atribuit (exclusiv TVA)Modul de constituire a garantiei de buna executie se realizeaza conform art. 90, alin.1-3 din HG 925/2006 si se va mentiona in oferta tehnica modalitatea, avand in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -
Formular 12 A;
- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 12 B;
- Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta ? Formular 20;
- Evitarea conflictului de interese ? Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire - Formular C;In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? dr. ing. Mihai BALAN
Director Economic ? ec. Constantin LAPADAT
Sef Divizie Comerciala - ing. Cito DRAGAN
Sef Serviciu Achizitii Publice ? ing. Livia Mihaela COCLET
Sef Serviciu Aprovizionare ? ing. Ioan LAZAR
Serviciul PLUR ? Florin FUNIERU: Serviciul Aprovizionare ? ec.Dumitru STATIE
Serviciul Financiar - ec. Matei GHEORGHE
Compartiment Juridic ? cs. jr. Radu TENEAServ. Achizitii Publice ? ec. Codruta AVAN Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, sau alte organisme abilitate , din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Modalitatea de indeplinire
Prezentare si completare Formular B2 din sectiune Formulare (echivalentul EURO pentru cifra de afaceri se va raporta la un
curs mediu/anual comunicat de BNR).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara, respectiv lista principalelor livrari de
produse in ultimii 3 ani.
Se va prezenta o lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani(cei 3 ani se vor calcula prin raportare la datalimita a depunerii a ofertei) care va contine valori, perioada si locul de livrare, beneficiari indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.
Modalitatea de indeplinire
Prezentare si completare Formular 12 D din Sectiunea Formulare - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.
In dovedirea celor declarate, operatorii economici vor prezenta certificate/documente in copie lizibila, cu mentiunea ''conform cu originalul'' care sa confirme livrarea de produse similare cu cele solicitate.
Standarde privind managementul calitatii Existenta certificarii pentru managementul calitatii - Copie lizibila "conform cu originalul" dupa certificatele emise de organisme autorizate care sa ateste ca detin un sistem de management al calitatii ce indeplineste cerintele ISO 9001 , sau echivalent.
Modalitatea de indeplinire
Copie lizibila "conform cu originalul" dupa certificate/documente edificatoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.05.2013 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 30.07.2013
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.06.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
a)In cazul in care, se constata ca ofertele clasate pe unul din primele trei locuri au preturi egale, pentru a departaja ofertele, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.b) Raspunsul la solicitari de clarificari se va posta in SEAP intr-un document atasat documentatiei de atribuire. Raspunsurile la solicitari de clarificari fac parte integranta din documentatia de atribuire. Lipsa unor solicitari scrise din partea operatorilor economici constituie un angajament ferm de insusire a tuturor cerintelor din documentatia de atribuire;c)IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru toate cerintele prevazute la art. 16 alin.(2) din Legea nr.346/2004, respectiv pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cu conditia prezentarii ?Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ( Anexa nr. 1 la Legea nr. 346/ 2004);d) Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP este necesar instalarea unui program necesar vizualizarii fisierelorsemnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256 indice 2, alin. 1, lit.b) si alin. 1 indice 1 din OUG 34/2006 (se au vedere prevederile art.55, alin. 2, lit.b, astfel autoritatea contractanta se incadreaza in categoria prevazuta la art.8, lit.d din OUG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
autoritatea contractanta-compartiment juridic
Adresa postala: Str. Industriilor, nr.1., Localitatea: Ramnicu Valcea, Cod postal: 240050, Romania, Tel. +40 250733601-258, Fax: +40 250732890
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2013 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer