Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tabla speciala - inox si cupru


Anunt de participare numarul 51598/07.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMOSERV TURCENI S.A.
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Barbanta, Tel.0235335015, In atentia: Ungureanu Victor, Email: [email protected], Fax: 0253335014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
Altele: Reparatii termoenergetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tabla speciala - inox si cupru
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Termoserv Turceni SA str. Uzinei, nr. 1magazia centrala loc. Turceni, jud Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
tabla de cupru
tabla de otel special
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28847000-1 - Materiale din otel (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lot 1 :
-tabla cupru grosime 1, 2, 3, 5 mm = 450 kglot 2:
-tabla grosime 25 - 10TiNiCr180 = 2000 kg
-tabla grosime 15 - 10AlCr70 = 2000 kg
-tabla grosime 4 - 10 Al Cr180 = 1500 kg
Valoarea estimata fara TVA: 205, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.06.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare : lot 1 = 400 lei si lot 2 = 3600 lei, se va constitui in cont RO98RZBR0000060003263067 deschis la Raiffein Bank Tg Jiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE la art.181 din OUG 34/2006, CERTIFICAT DE INREGISTRARE emis de Oficiul Registrului Comertului, CERTIFICAT CONSTATATOR de la Oficiul Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor din care sa reiese structura actionariatului si obiectul de activitate, Pentru persoane juridice/fizice straine DOCUMENT EDIFICATOR care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conf. cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilant contabil la 30.06.2007informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.recomandari din partea altor beneficiari/clienti privind derularea contractelor2.experienta similara3.documente care atesta ca furnizorul sau producatorul produsului (in cazul in care furnizorul nu este producator) are implementat un sistem de management al calitatiiconform standardelor SR ISO 9001/2001si de mediu conf .SR EN ISO 14001/2005
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.05.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria unitatii SC Termoserv Turceni SA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.06.2008 11:00
Locul: sala de licitatii a SC Termoserv Turceni SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membri comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA , SECTIA COMERCIALA SI DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: STR. NICOLAE TITULESCU, NR. 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC - SC TERMOSERV TURCENI SA
Adresa postala: str. Uzinei nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335033, Fax: 0253335067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.05.2008 09:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer