Licitatie Publica - Tabla specialal -feroaliaje
Anunt de participare numarul 71602/04.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMOSERV TURCENI S.A.
Adresa postala: str. Uzinei, nr. 1, Localitatea: Turceni, Cod postal: 217520, Romania, Punct(e) de contact: Octavian Barbanta, Tel.0235335015, Email: [email protected], Fax: 0253335014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala
Activitate (activitati)
Altele: reparatii agregate energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tabla specialal -feroaliaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC Termoserv Turceni SA , magazia centralastr uzinei nr 1-turceni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tabla speciala-cantitate minima 3700kg- cantitate maxima4500kg
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
14621000-0 - Feroaliaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
tabla grosime 25 mm -10TiNiCr180 format (1500mmx4000mm)
tabla grosime 15 mm -10AlCr70 format (1500mmx6000mm)
tabla grosime 4 mm - 10AlCr180 format (1500mmx6000mm)
Valoarea estimata fara TVA: intre 111, 000 si 135, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare =2000lei plata in cont RO98RZBR0000060003263067 Reiffeisen Bank Tg Jiu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie in conf cu art 181 din OUG 34/2006, copie certificat de inregistrare, certificat constattator emis de registrul comertului, certificat fiscal privind plata taxelor locale si catre stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 2 ani- media cifrei de afaceri pe ultimi 3 ani : - pentru lotul 1 = 350000 lei- bilant contabil la 30.06.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari in ultimii 3 ani- recomandari de la cel putin 2 beneficiari- certificarea sistemului calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: 20lei platiti numerar la casieria unitatii SC termoserv turceni sa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2009 10:00
Locul: SC Termoserv Turceni SA str Uzinei nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane inputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: strstavreopoleos , nr 6 sector 3 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
curtea de apel craiova
Adresa postala: str nicolae titulescu, nr 4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200136, Romania, Tel.0251415600, Fax: 0251415600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
oficiu juridic SC Termoserv Turceni SA
Adresa postala: str, Uzinei, nr 1, Localitatea: turceni, Cod postal: 217520, Romania, Tel.0253335067, Fax: 0253335067
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.02.2009 08:37