Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TABLE SCOLARE DE SCRIS CU MARKER


Anunt de participare numarul 45750/06.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL MEDGIDIA
Adresa postala: STR. DECEBAL, NR. 35, MEDGIDIA, JUD. CONSTANTA, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 905600, Romania, Punct(e) de contact: VALERIA NICHITUS, Tel.0241/820800, INT. 105, Fax: 0241/810619, Adresa internet (URL): www.emedgidia.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TABLE SCOLARE DE SCRIS CU MARKER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Locul principal de livrare: Medgidia, Jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZARE TABLE SCOLARE DE SCRIS PENTRU UNITATILE DE INVATAMANT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
36620000-3 - Tablite sau table scolare pentru scris sau pentru desenat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
257 TABLE SCOLARE CONFORM DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 81, 063EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 3000 RON; garantie de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
subcontractant/asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. declaratie privind eligibilitatea; 2. declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; 3. certificat fiscal eliberat de compartimentul Impozite si Taxe Locale - valabil la data deschiderii; 4. certificat de atestare fiscala prvind plata obligatiilor la bugetul general consolidate valabil la data deschiderii ; 5. certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; 6. certificat de inregistrare fiscala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. fisa de informatii generale (cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)
2. bilantul contabil la 30.06.2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani minim 900000 RON)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2. Recomandare (min. 2)
3. Se solicita certificat ISO 9001/2001
4. Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita indeplinirea in ultimii 3 ani a max. 3 contracte cu valoarea cumulate de 150.000, 00 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1.41
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.03.2008 16:30
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: PRIN O.P. SAU IN NUMERAR LA CASERIA PRIMARIEI MEDGIDIA IN CONTUL RO61TREZ23221160250XXXXX
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.04.2008 10:00
Locul: Primaria Medgidia, camera 20
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVROPOLEOS, NR.6, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CONSTANTA
Adresa postala: STR. COCOR ZAMBACCIAN, Nr. 1, ,Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/615.946
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC
Adresa postala: PRIMARIA MEDGIDIA, Localitatea: MEDGIDIA, Cod postal: 905600, Romania, Tel.0241/810.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2008 15:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer