Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tablou electric pentru servicii auxiliare din posturi de transformare MT/JT si Priza tripolara pt. ENEL DISTR.BANAT ,ENEL DISTR. DOBROGEA si ENEL DISTR. MUNTENIA


Anunt de participare (utilitati) numarul 75970/21.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Caplescu, Tel.0256405347, In atentia: Ion Cristinel Marciuc, Email: [email protected], Fax: 0256405311, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tablou electric pentru servicii auxiliare din posturi de transformare MT/JT si Priza tripolara pt. ENEL DISTR.BANAT , ENEL DISTR. DOBROGEA si ENEL DISTR. MUNTENIA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - pentru Lotul 1: Jud. Timis: Loc. Timisoara, str. Sulina, nr. 9 siJud. Hunedoara, Loc. Deva, str. Depozitelor, nr. 23
- pentru Lotul 2: Jud. Constanta: Loc. Ovidiu, str. Tulcei, nr. 1.
- pentru Lotul 3: adresele de expediere vor fi precizate de catre responsabilii de contract in termen de maxim 5 zile de la semnarea fiecarui contract subsecvent in parte
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 305, 814.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Pt. fiecare lot in parte se va incheia cate un acord cadru care va cuprinde fiecare cate 2 contr. subsecvente: primul se va incheia in termen de 10 (zece) zile de la semn. AC cu termenul de finalizare max 31.12.2009, iar cel de-al II-lea contract subsecvent va fi incheiat in luna ianuarie 2010 in functie de necesitatile autoritatii contractante cu termen de finalizare 18 luni de la semnarea AC.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea a maxim 1473 buc- Tablou electric pentru servicii auxiliare din posturi de transformare MT/JT si 1473 buc - Priza tripolara
-pentru Lotul 1 - Banat- TSA- maxim 564 buc; Priza tripolara- maxim 564 buc.
-pentru Lotul 2 -Dobrogea - TSA- maxim 393 buc;Priza tripolara- maxim 393 buc.
-pentru Lotul 3 - Muntenia- TSA- maxim 516 buc; Priza tripolara- maxim 516 buc.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31214500-4 - Tablouri electrice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionarea a maxim 1473 buc- Tablou electric pentru servicii auxiliare din posturi de transformare MT/JT si 1473 buc - Priza tripolara
-pentru Lotul 1 - Banat- TSA- maxim 564 buc; Priza tripolara- maxim 564 buc.
-pentru Lotul 2 -Dobrogea - TSA- maxim 393 buc;Priza tripolara- maxim 393 buc.
-pentru Lotul 3 - Muntenia- TSA- maxim 516 buc; Priza tripolara- maxim 516 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 305, 814.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.Partic: Lot1:3400lei/814Euro(IMM1700lei/407euro);Lot2:2800lei/670Euro(IMM1400lei/335euro);Lot3:3100lei/742Euro (IMM 1550lei/371euro) Bun.exec: 10%(5% IMM)din a contr.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, Declaratie de participant la procedura, declaratie de transparenta, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, certificat de inregistrare, certificat constatator emis de ORC sau Camera de Comert, declaratie accept clauze contractuale, documente care dovedesc incadrarea ca IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cu prezentarea cifrei medii anuale de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: Lot 1:999.000, 00 lei (pt IMM 499.500, 00 lei) / 238.840, 00 Euro (pt IMM 119.420, 00 Euro);
Lot 2:832.000, 00 lei (pt IMM 416.000, 00 lei) / 198.914, 00 Euro (pt IMM99.457, 00 Euro);
Lot 3:914.000, 00 lei (pt IMM 457.000, 00 lei) / 218.518, 00 Euro (pt IMM 109.259, 00 Euro
lista grupului de operatori asociati (daca este cazul), angajament ferm in cazul sustinerii capacitatii economice. In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi, Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma corespunzatoare loturilor ofertate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani avand ca obiect furnizarea de tablouri electrice, Experienta similara: un contract finalizat in ultimii 3 ani in valoare de : Lot 1:99.000, 00 lei / 23.668, 00 Euro;
Lot 2:83.000, 00 lei / 19.843, 00 Euro;
Lot.3:91.000, 00 lei / 21.756, 00 Euro;
sau cel mult 3 contracte finalizate in ultimii 3 ani in valoare de: Lot 1:166.000, 00 lei / 39.687, 00 Euro;
Lot 2:138.000, 00 lei / 32.993, 00 Euro;
Lot.3:152.000, 00 lei / 36.340, 00 Euro;
In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi Fisele de Experienta similara se pot prezenta astfel:
a) individual, pe fiecare lot, cu fise de lucrari diferite pentru fiecare lot (nu se accepta prezentarea aceleasi fise de experienta similara (cu referire la acelasi contract) pentru mai multe loturi(daca valoarea contractelor nu indeplineste conditia ca suma experientei similare aferenta fiecarui lot sa fie mai mare decat valoarea solicitata)
sau
b) pe suma tuturor loturilor ofertate. In acest caz valoarea cumulata a Fiselor de experienta similara trebuie sa fie mai mare sau egala cu suma corespunzatoare a experientei similare solicitate pentru loturile ofertate.
Recomandari: se vor prezentapentru toate fisele de informatii privind experienta similara prezentate la punctual 2. Prezentarea de recomandari care nu au legatura cu fisele de experienta similara prezentate nu se iau in considerare.
Declaratii pentru asigurarea calitatii produselor, declaratie privindproducatorii (tara in care se fabrica produsul) si furnizorii, Autorizatie de livrare de la producator, lista cu subcontractantii (daca este cazul), angajament ferm in cazul sustinerii capacitatii tehnice, certificarea sistemului de calitate: ISO 9001 sau echivalent pentru toti participantii la procedura.
Pt.Tablou electric pentru servicii auxiliare din posturi de transformare MT/JT : se va prezenta obligatoriu la licitatie un prototip insotit de certificarile pentru incericarile prevazute la cap.7 ( incercari de tip) din specificatia DY 3515 RO.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul repetitiv se refera la pretul total al ofertei pe fiecare lot in parte. Ofertantii vor sti cea mai buna oferta; numarul de runde: 1; Durata unei runde: 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
Altele
Conform precizarilor de la cap.VI din Fisa de Date
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.05.2009 12:00
Locul: sediu ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA din Timisoara nr.3-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputernicit ai ofertantilor, alte persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este atasata prezentului anunt de participare.Informatii suplimentare :0256/405347, fax.0256/405311
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale in vigoare la data deschiderii ofertelor
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii si antreprize -Enel
Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405310, Fax: 0256-405311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer