Licitatie Publica - Taieri si toaletari arbori
Anunt de participare numarul 139820/19.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Adresa postala: BD. POLIGRAFIEI NR.4 , SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013705, Romania, Punct(e) de contact: DL. DANIEL ANDRONIE, Tel. +40 213193264, In atentia: D-LUI DANIEL ANDRONIE, Email: [email protected], Fax: +40 213193264, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Taieri si toaletari arbori
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: parcurile si spatiile verzi situate pe raza administrativ teritoriala a sectorului 1.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 14, 362, 100RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: An 2013= 1 contract (3.911.930 lei ); an 2014= 1 contract ( 3.619.822 lei ); an 2015= 1 contract ( 3.494.386 lei ); an 2016= 1 contract ( 3.335.962 lei )
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de taieri si toaletari arbori. Serviciile ce fac obiectul prezentei proceduri de atribuire, sunt prezentate in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77211400-6 - Servicii de taiere a arborilor (Rev.2)
77211500-7-Servicii de elagaj (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
An 20131) Toaletari arbori: cantitate minima= 3.980 exemplare;
cantitate maxima= 4.320 exemplare;2) Reduceri arbori: cantitate minima= 4.650exemplare;
cantitate maxima= 5.380 exemplare;3) Defrisari arbori: diametrul 30-50 cm.: cantitate minima= 550 exemplare;
cantitate maxima= 600 exemplare;diametrul 50-80 cm.: cantitate minima= 150 exemplare;
cantitate maxima= 165 exemplare;diametrul > 80 cm.: cantitate minima= 40 exemplare;
cantitate maxima= 55 exemplare;4)Scos cioate si radacini: cantitate minima= 2.200 exemplare;
cantitate maxima= 2.390 exemplare;An 20141) Toaletari arbori: cantitate minima= 3.700 exemplare;
cantitate maxima= 4.300 exemplare;2) Reduceri arbori: cantitate minima= 4.250 exemplare;
cantitate maxima= 4.800 exemplare;3) Defrisari arbori: diametrul 30-50 cm.: cantitate minima= 560 exemplare;
cantitate maxima= 580 exemplare;diametrul 50-80 cm.: cantitate minima= 147 exemplare;
cantitate maxima= 162 exemplare;diametrul > 80 cm.: cantitate minima= 38 exemplare;
cantitate maxima= 50 exemplare;4)Scos cioate si radacini: cantitate minima=1.950 exemplare;
cantitate maxima= 2.150 exemplare;An 20151) Toaletari arbori: cantitate minima= 3.600 exemplare;
cantitate maxima= 4.000 exemplare;2) Reduceri arbori: cantitate minima= 4.250 exemplare;
cantitate maxima= 4.700 exemplare;3) Defrisari arbori: diametrul 30-50 cm.: cantitate minima= 560 exemplare;
cantitate maxima= 570 exemplare;diametrul 50-80 cm.: cantitate minima= 145 exemplare;
cantitate maxima= 161 exemplare;diametrul > 80 cm.: cantitate minima= 36 exemplare;
cantitate maxima= 45 exemplare;4)Scos cioate si radacini: cantitate minima= 1.900 exemplare;
cantitate maxima= 2.100 exemplare;An 20161) Toaletari arbori: cantitate minima= 3.585 exemplare;
cantitate maxima= 3.950 exemplare;2) Reduceri arbori: cantitate minima= 4.030 exemplare;
cantitate maxima= 4.330 exemplare;3) Defrisari arbori: diametrul 30-50 cm.: cantitate minima= 530 exemplare;
cantitate maxima= 550 exemplare;diametrul 50-80 cm.: cantitate minima= 141 exemplare;
cantitate maxima= 157 exemplare;diametrul > 80 cm.: cantitate minima= 36 exemplare;
cantitate maxima= 50 exemplare;4)Scos cioate si radacini: cantitate minima= 1.770 exemplare;
cantitate maxima= 2.050 exemplare;
Valoarea estimata fara TVA: 14, 362, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Liana Roxana Duta- director economic;
- Bechir Lucian- sef serv. tehnic-achizitii;
- Andronie Daniel- sef serv. juridic.Persoane ce aproba bugetul- componenta Consiliului Local: ALEXE GheorgheBRAD IonDIACONESCU Florin Nicolae AndreiDINU Steliana CristianaDUMITRESCU Teodor CristianOLTEANU Paul IulianTANASESCU AdrianTEODORESCU CatalinCRISU Florian MisuDIACONESCU AlecsandruMARA Laura CristinaMOTOC VasileMUSCELEANU Cati CarmenPUPAZA NiculaeFINDER LiviaTUDOSE Cristian AdrianADAM MarinelaBAZGAN Mihai MarianCONSTANTINESC Ionut AlexandruGANESCU Eduard ViorelGHINEA Alin ConstantinSTANCU NicoletaSTANCESCU Mircea DanTOPOR StefanTUGUREL Marius CristianVASILE Dan IonZVIRID Ana LuizaNOTA: a) Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente relevante, in scopul verificarii datelor din Declaratiile prezentate de ofertanti. 1) Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini) vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Ofertantul clasat pe primul loc va avea obligatia de a prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator in original/copie legalizata pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Prezentarea Informatiilor generale- prezentarea Informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani
b) Bilant contabil- bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani sau ultimele bilanturi contabile in situatia in care anul financiar nu se incheie la 31.12., vizate si inregistrate de organele competente sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.
c) Cifra de afaceri- ofertantii trebuie sa demonstreze ca au realizat o medie a cifra de afaceri globala, in ultimii 3 ani , de cel putin 7.500.000 lei. Pt. calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Experienta similara- lista principalelor servicii similare realizate in ultimii 3 ani. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au realizat servicii similare prezentand in acest sens, in copie, minim un contract de servicii similare cu o valoare de cel putin 3.700.000, exclusiv TVA. Indeplinirea nivelului minim al experientei similare poate fi demonstrata si prin cumularea valorilor a max. 2 contracte similare.
a1)Precizari privind experienta similara: Ca dovada a indeplinirii cerintei obligatorii ofertantul va prezenta documente/contracte/recomandari/procese verbale de receptie prin care sa confirme realizarea de servicii similare celor solicitate prin documentatia de atribuire. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contractului, obiectul contractului, durata contractului, pretul/valoarea contractului, precum si semnatura/stampila partilor. Copiile respective vor fi certificate prin semnarea pe proprie raspundere a documentelor (numele, prenumele si semnatura reprezentantului legal), cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic.
a2) Precizari privind experienta similara: In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate. (In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisa centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.) Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se va considera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturor membrilor asocierii.
b) Informatii privind personalul: - declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani. - informatii privind personalul de specialitate solicitat + cv-uri. Ofertantul va prezenta informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia. Pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.
b1). Precizari privind personalul de specialitate: ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
? INGINER SILVIC= 2;
? RESPONSABIL SSM = 1;
? MECANICI /LACATUSI MECANICI= 4;
? DRUJBIST FASONATOR MECANIC= 4;
? CONDUCATORI AUTO= 10;? ALPINISTI UTILITARI= 8;
? MUNCITORI= 40.
b2). Precizari privind personalul de specialitate: In cazul personalului de specialitate solicitat (ing.silvic, responsabil SSM, alpinisti, drujbisti, mecanici utilaj, lacatusi mecanici), ofertantii vor prezenta copii ale documentelor de absolvire si/sau specializare/atestare/autorizare obtinute. In plus:
- pentru alpinisti si drujbistise vor prezenta avizele medicale eliberate de cabinetuele de medicinamunci, pentru a demonstra ca sunt apti pentru a presta lucrul la inaltime.- pt. conducatorii auto, se vor prezenta copii dupa permisele de conducere.
b3) Precizari privinsd personalul de specialitate: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o Declaratie centralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al asociatului desemnat ca lider, precum si Declaratii individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul. pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoane de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, operatorii economici pot prezenta angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contract/contracte individuale de munca.
c) Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina ( doare proprie, inchiriere, etc ), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje necesare indeplinirii contractului :
? FOARFECE PT TAIERE POMI = 40 BUC.
? MOTOFIERASTRAU MECANIC = 10 BUC.
? MOTOFIERASTRAUCU PRELUNGITOR = 4 BUC.
? MASINA DE TOCAT CRENGI cuØ >20 MM = 1 BUCATA
? MACARA CU NACELA TIP PRB - (ATESTATA ISCIR) = 1
? ECHIPAMENTE CATARARE PENTRU ALPINISTI : PENTRU 4 ECHIPE( corzi statice = 400 ml, carabine = 40 buc, coltari= 8 buc, casti protectie = 8 buc, opt-rapel= 8 buc, ochelari protectie=15 buc, ham sustinere = 4 buc.)
? UTILAJ MULTIFUNCTIONAL PT.ACTIVITATI PROFESIONALE = 3
? TRACTOARE CU REMORCI ? MINIM 4 BUC.
? AUTOVEHICUL PENTRU TRANSPORT= 10 bucati (din care minim 5 cu suprastructura deschisa)
? CAZMALE = 15 BUCATI
? GREBLE = 15 BUCATI
? TARNACOP = 10 BUCATI
? CIOCAN CU GREUTATE = 10 BUCATI
d) Informatii privind asocierea - operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Se va prezenta acordul de asociere, din care vor rezulta cel putin urmatorele: -faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; -nominalizarea liderului asociatiei; -comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; -platile se vor face catre liderul asociatiei; -partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte. Nota: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevantemai sus mentionate, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.
d1)- Precizari privind asocierea: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. Nota: Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.
e) Informatii privind sustinerea- art. 186. alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): `` In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate.
e1)- Precizari privind sustinerea: Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d). b) art. 190 alin.(1) si (2) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - alin. (1): `` Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva``. - alin. (2): ``In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confir
e2) Precizari privind sustinerea in privinta situatiei economice si financiare: - in privinta cifrei de afaceri: cifra de afaceri prezentata de catre sustinator ( in cazul in care operatorul economic apeleaza la aceasta modalitate ), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prezentata de catre ofertant. Cerinta privind cifra de afaceri trebuia sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.
e3)- Precizari privind sustinerea in privinta capacitatii tehnice si profesionale si a standardelor: - in privinta resurselor umane ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele umane prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant. in privinta resurselor tehnice ( certificate, atestate, autorizatii ): resursele tehnice prezentate de catre sustinator , se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant. - in privinta experientei similare: experienta similara prezentata de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta similara prezentata de catre ofertant. Cerinta privind experienta similara trebuia sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator. standardele de calitate nu pot fi sustinute de catre o alta persoana. - standardele de protectie a mediului, nu pot fi sustinute de catre o alta persoana.
f) Informatii privind subcontractantii- informatii privind partea din contractele ce urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti si specializarea acestora. In cazul in care o parte din contracte va fi indeplinita de catre un subcontractant, se va preciza partea din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi In cazul in care ofertantul este declarat castigator, se vor incheia subcontractele respective, pina la semnarea contractului.Subcontractele vor fi in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contract.
f1) Precizari privind subcontractantii: Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Nota: a. In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus. b. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
g)Recomandari- Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - indeplinirea obligatiilor contractuale; - daca pe parcursul derularii au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a lucrarilor, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre executant(produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile executantului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre executant.
a)Standarde de asigurare a calitatii- Certificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
b)Standarde de protectie a mediului- Certificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent. Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de prestare
20%
Descriere: termen minim: 3 zile- termen maxim: 6 zile. Oferta ce prezinta un termen de prestare mai mic de 3 zile nu va punctata suplimentar, iar cea care prezinta un termen de prestare mai mare de 6 zile va fi declarata neconforma
3.
termen ( timp ) interventie )
30%
Descriere: Timp interventie maxim: 3 ore- timp interventie minim 1 ora. Nota: Oferta ce prezinta un timp de interventie mai mare de 3 ore, va fi declarata neconforma iar cea care prezinta un timp de interventie mai mic de 1 ora nu va fi punctata suplimentar . Precizari: prin sintagma `` timp de interventie se intelege timpul in care operatorul trebuie sa se mobilizeze pentru a ajunge la fata locului in vederea constatariisi realizarii unei minime interventii in vederea limitarii prejudiciilor .
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.12.2012 11:00
Locul: Sediul A.D.P. sectordin bd.Poligrafiei nr.4 - Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor situate pe primul loc cu punctaje egale, va fi pretul. In cazul ofertelor cu preturi egale clasate pe primul loc, pentru departajare, autoritatea contractanta va solicita operatorilor economici prezentarea unui document de unde sa reiasa propunerea financiara imbunatatita. Preturile vor fi calculate cu maxim doua zecimale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256² din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: B-DUL POLIGRAFIEI NR. 4 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 013705, Romania, Tel. +40 213193263, Email: [email protected], Fax: +40 213193264
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.10.2012 15:59