Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tamplarie PVC la Scoala Nr. 2 Uricani


Anunt de participare numarul 36082/16.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.E.B. Uricani
Adresa postala: str. Muncii, nr. 12, Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Florin Rades, Tel.0254511103, Email: [email protected], Fax: 0254511103
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tamplarie PVC la Scoala Nr. 2 Uricani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: CEB Uricani, Scoala Gen. Nr. 2 Uricani, Str. Muncii, Loc. Uricani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Demontare tamplarie veche, montare tamplarie PVC si Aluminiu, inclusiv reparatii, constructie pasaj trecere legatura
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28122000-3 - Ferestre, usi si articole conexe (Rev.1)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
738, 23 mp tamplarie PVC
73, 92 mp tamplarie aluminiu
Valoarea estimata fara TVA: 282, 251RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 5000 lei- garantie de buna executie 10% din valoarea estimata a contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sura de finantare: buget
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificat de atestare fiscala emis de DGFP
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele- Certificat constatator emis de ORC- Certificat de inregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilantul contabil(31.12.2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatiile generale despre ofertant- O lista a contractelor care sa constituie experienta similara in domeniu
- Doua recomandari care sa constituie experienta similara in domeniu.
- Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul detine utilajele necesare bunei indepliniri a contractului de achizitie publica
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere,
- Rezultatul incercarilor (Agrementul tehnic al profilului).
- informatii privind subcontractantii
- Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor (ISO 9001/2001)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1138
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.11.2007 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.01.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.11.2007 11:00
Locul: CEB Uricani, Loc. Uricani, Str. Muncii, Nr. 12
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Srt. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Bucuresti, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu nr. 38, Sector 1, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.(+40) 21.3118090, Email: [email protected], Fax: (+40) 21.311.8095, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CEB Uricani
Adresa postala: str. Muncii, nr. 12, ,Localitatea: Uricani, Cod postal: 336100, Romania, Tel.0254.511.103, Email: [email protected], Fax: 0254.511.103
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.10.2007 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer