Licitatie Publica - TEAVA PENTRU CONDUCTE
Anunt de participare (utilitati) numarul 64719/26.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA Medias
Adresa postala: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Localitatea: Medias, Cod postal: 551018, Romania, Punct(e) de contact: Adela Pinzar, Tel.0269803200, Email: [email protected], Fax: 0269844832, Adresa internet (URL): www.transgaz.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEAVA PENTRU CONDUCTE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Medias
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Teava pentru conducteConf. STAS SREN 10.208-2/AC 98 L415 NB
si Conf. STAS API 5L 2002x60 PSL2
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Documentatiei atribuire, cca 58.9 km
Valoarea estimata fara TVA: 40, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: 400.000 RON pentru intreaga cantitatesau 200.000 RON pe fiecare lotGarantia de buna executie: cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA ;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii; in 30-90 zile de la inregistrarea facturii la sediul achizitorului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea- Ofertantii sa nu se afle in nici una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG.34/2006, modificata- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului : Autorizatie de functionare / altele echivalente sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- certificate constatatoare de plata a taxelor si impozitelor- prezentarea bilantului din anul precedent vizat de banca- completarea formularului de
- Informatii Generale cu prezentarea cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara , care vizeaza activitatea din ultimii 3 ani , Ca minima impusa in cazul in care se oferteaza ambele loturi: 79.200.000 lei ( 22.000.000 euro)
In cazul unei oferte pe loturi:
Pentru Lot 1- Ca min=40.000.000lei (11.111.111 euro)
Pentru Lot 2- Ca min=39.200.000 lei(10.888.888 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Se vor prezenta fise referitoare la contractele de achizitie produse incheiate in ultimii 3 ani, a caror obiect a fost furnizarea de produse similare, insotita de recomandari, si care sa contina valori, perioade, modul de indeplinirea a obligatiilor, beneficiari .Exp similara solicitata :19.800.000 lei (5.500.000 euro)In cazul unei oferte pe loturi:
Pentru Lot 1- Exp sim min= 10.000.000 RON (2.777.777euro)Pentru Lot 2- Exp sim min=9.800.000 RON ( 2.722.222 euro)Experienta similara poate fi dovedita prin prezentarea a cel mult trei contracte de furnizare produse similare celor supuse licitatiei.-Se solicita obligatoriu prezentarea autorizatiei pentru livrarea produselor, acordate de producator. (Se completeaza numai de catre furnizorii care nu sunt producatori)
-Ofertantul trebuie sa prezinte documente care sa ateste ca producatorul are certificat sistemul de management al calitatii in conformitate cu ISO 9.001, sau alte documente care sa ateste calitatea produselor oferite
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S9-010149 din 15.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 08:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 10:00
Locul: Sediul SNTGN transgaz SA Medias, piata CI Motas nr 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleus nr 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Str.I.C.Bratianu , nr.1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: -, Romania, Tel.0258/810286, Fax: 0258/810286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SNTGN Transgaz SA Medias, Directia Juridica
Adresa postala: piata C.I Motas nr 1, Localitatea: Medias, Cod postal: -, Romania, Tel.0269803090, Fax: 0269842565
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 13:32