Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Teava preizolata pentru retea primara de termoficare (tur + retur).


Anunt de participare (utilitati) numarul 57651/04.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Adresa postala: SOS BORSULUI NR. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel.0359409505, In atentia: Buta Rodica, Email: [email protected], Fax: 0259463661
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Teava preizolata pentru retea primara de termoficare (tur + retur).
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., din Oradea, Soseaua Borsului, nr.23, judetul Bihor.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului consta inprocurarea, livrarea de tevi preizolate avand DN 100 pana la DN 40 si elemente de conducte preizolate (coturi, ramificatii, puncte fixe, inele de trecere, reductii, perne de dilatare, caciuli de capat) precum simansoane( mufe si izolari locale), necesare pentru lucrarea de investitii Extindere retea primara de termoficare si realizarea unei statii de pompare in zona PT 216.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863121-3 - Conducte de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caiet de sarcini si specificatie tehnica anexa la caietul de sarcini, puse la dispozitie de autoritatea contractanta prin documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 278, 726.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5.500 lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea se va legaliza pentru grupul de operatori economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitate-formular A; Declaratie privind neincadrarea in situatiile art.181din O.U.G. 34/2006-formular B; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plataa impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ofertantul; Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular C; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1 Bilanturi contabile la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 (formularele 10, 20 si 30), inregistrate la organele competente.2.Informatii generale, completate inclusiv cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani-formular D. Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca cifra de afaceri medie anuala sa fie mai mare de 800000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani-formularul E;
2. Experienta similara: Cerintaimpusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a treicontracte cu o valoare cumulata egala sau mai mare decat 130000 lei (RON), al caror obiect a fost furnizarea de teava preizolata. In acest sens ofertantul va prezenta formularul F pentru fiecare contract insotit de copia contractului si de recomandari din partea beneficiarilor pentru care a furnizat teava preizolata cuprinsa in cele 3 contracte.
3. Autorizare de la producator pentru livrarea produselor -formularul G.
4. Lista cu personalulde specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de furnizare.
5. Declaratie privind resursele tehnice(utilaje, instalatii, echipamente tehnice)de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare- formularul H cu anexa.Totodata ofertantul va prezenta si documente din care sa rezulte ca detine utilajul de injectare de inalta presiune si cartile tehnice ale utilajelor de injectare si a instalatiei de sudura a polietilenei.6. Informatii privind subcontractantii - formularul I cu anexa, cuprinzandsubcontractantii, serviciile pe care le vor presta acestia, specializarea acestora si acordul de subcontractare.
7. Ofertantul trebuie sa faca dovada implementarii unui sistem de management al calitatii compatibil cu standardul SR EN ISO 9001:2001(sau echivalent) si adecvat domeniului de activitate din sfera produselor si serviciilor aferente, solicitate de autoritatea contractanta.Sistemul de management al calitatii trebuie sa fie certificat sau in curs de certificare de catre un organism de certificare acreditat in tara sau in strainatate, organism conform cu seriile de standarde europene privind certificarea.
8. Copie dupa manualul calitatii pentru sistem triintegrat conform standardelor specificate in caietul de sarcini.
In situatia in care ofertantul nu are calitate de producator documentele solicitate la punctul 7 si punctul 8 se vor depune pentru producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria autoritatii contractante sau cu OP in contul IBAN RO83RNCB0032046486120001, deschis la Banca B.C.R. Oradea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2008 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se obtine de la Biroul Achizitii Publice dupa solicitarea lafax 0259-463661.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310.46.41, Fax: 021- 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Str. Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259/426883
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.- Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Borsului, nr. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel.0359-409505, Fax: 0259-46366
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2008 07:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer