Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEAVA PREIZOLATA SI ELEMENTE PREIZOLATE PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELELOR TERMICE SECUNDARE DIN ANSAMBLURILE DE LOCUINTE PACEA 2, BUCOVINA, GRIVITA 5, GRIVITA 6, DIN MUNICIPIUL BOTOSANI


Anunt de participare (utilitati) numarul 21799/04.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
TERMICA S.A. BOTOSANI
Adresa postala: str. PACEA nr.43, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710014, Romania, Punct(e) de contact: ION DIACONU, Tel.0231537100, Email: [email protected], Fax: 0231516446, Adresa internet (URL): termicabt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.termicabt.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEAVA PREIZOLATA SI ELEMENTE PREIZOLATE PENTRU REABILITAREA SI MODERNIZAREA RETELELOR TERMICE SECUNDARE DIN ANSAMBLURILE DE LOCUINTE PACEA 2, BUCOVINA, GRIVITA 5, GRIVITA 6, DIN MUNICIPIUL BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDPBENEFICIAR -sediu SC TERMICA SA BOTOSANI, str. Pacea nr. 43
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
informatii privind produsele, cantitatile si caracteristicile solicitate conform cerintelor specificate in Sectiunea Caiet de Sarcini;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28860000-8 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
informatii privind produsele, cantitatile si caracteristicile solicitate conform cerintelor specificate in Sectiunea Caiet de Sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 5, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 30, 000.00 Lei Ron. Garantie de buna executie 10 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sume finantate de la Bugetul de Stat, conform HG nr. 172/20.02.07 si HG nr. 409/04.05.07
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere conform art. 44/OUG nr. 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006. Certificat de inregistrare. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului. Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor sitaxelor catre stat precumsi a a impozitelor si taxelor locale, contributiei pentru asigurarile sociale de stat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele competente (in copie);
- Fisa deinformatii generale;
- Obligatii contractuale in desfasurare;
- Informatii privind cifra de afaceri, Lichiditatea generala, Solvabilitate patrimoniala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. princip. livrari de produse similare in ultimii 3 ani; Experienta similara; Decl. echipamentele tehnice, ; Agrement MLPTL, planul calitatii;Autorizarea ptr. vanzarea / livrarea produselor ; Decl. ref. personal specialitate ; Recomandari beneficiari /clienti;Decl. priv.respectarea conditiilor de munca protectia muncii; informatii privind subcontractantii daca este cazul) ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul oferteiPretul ofertei
90%
Descriere:
2.
Perioada de garantie produsPretul ofertei
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: 100 lei RON (incl.TVA) pe hartie, 10 lei RON (incl.TVA) lei RON, pe CD, acces nerestrictionat in www.termicabt.ro si in SEAP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2007 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2007 11:00
Locul: Sediul SC TERMICA SA BOTOSANI sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta si observatorii din cadrul Ministerului Finantelor publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Achizitorul poate opta pentru o eventuala suplimentare a cantitatilor de maximum 10 %fata de cele precizate in Caietul de sarcini, numaiinainte de semnarea contractului, in conditiile stabilite de OUG nr. 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor - in justitie
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021- 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021- 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC TERMICA SA BOTOSANI - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Pacea, nr. 43, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710014, Romania, Tel.0231/537.100 interior 167, Email: [email protected], Fax: 0231/516.446, Adresa internet (URL): www.termicabt.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2007 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer