Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - teava si fitinguri (piese) din PVC canalizare


Anunt de participare (utilitati) numarul 48192/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Cezarina Cristea, Tel.207.77.99, Email: [email protected], Fax: 207.77.93
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
teava si fitinguri (piese) din PVC canalizare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: DDP depozite autoritate contractanta .
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
teava si fitinguri (piese) din PVC canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
25212630-5 - Tuburi din PVC neplastifiat (Rev.1)
25212520-1-Accesorii din PVC pentru tuburi (Rev.1)
25212540-7-Accesorii din PVC pentru conducte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea minima estimata: 700 buc(teava PVC+fitinguriPVC) si 2.000 ml( teava PVC+grila avertizare pentru teava PVC) /3 ani.
Cantitatea maxima estimata: 15.922 buc (teava PVC+fitinguriPVC) si 4.165 ml(teava PVC+grila avertizare pentru teava PVC) /3 ani.
Valoarea estimata fara TVA: 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantii de participaresub forma de Scrisoare de Garantie Bancara in cuantum de 5.600 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a) este in stare de faliment ori lichidare, afacerile ii sunt administrate de un administrator judiciar sau activitatile sale comerciale sunt suspendate ori fac obiectul unui aranjament cu creditorii sau este intr-o situatie similara cu cele anterioare, reglementata prin lege;23;
b) face obiectul unei proceduri legale pentru declararea sa in una dintre situatiile prevazute la lit. a) ;
c) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia.
d) a fost condamnat in ultimii trei ani, prin hotarare definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere etic-profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in legatura cu situatia proprie aferenta cazurilor prevazute la lit. a) d).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) se va prezenta bilantul contabil la 31.12.2007 vizat si inregistrat de organele competente;
b) Se va dovedi experienta similara prin prezentarea unei liste din care sa rezulte contracteleincheiate ( avand ca obiect livrarea de tuburi si fitinguri PVC canalizare) in ultimii 3 ani (2005, 2006 si 2007 ) a caror valoare cumulatasa nu fie mai micade 560.000lei, executate integral sau partial la data deschiderii ofertelor sau prezentarea primei si a ultimei pagini a contractelor din care sa rezulte : numarul si data contractului, partile contractante, obiectul contractului, durata si cantitatea pentru care s-a incheiat contractul, semnaturile partilor.c) Declararea cifrei de afaceri pe ultimiitreiani (2004; 2005; 2006);
d) Agrementul si Avizul Tehnic, insotite de viza Comisiei Tehnice de Agrementare, pentru produsele ofertate sau echivalent valabil in UE, valabil la data deschiderii ofertelor;
e) Certificat ISO pentru producator sau echivalent, sau echivalent valabil in UE, tradus in limba romana, valabil la data deschiderii ofertelor;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Livrarea produselor va fi DDP depozite autoritate contractanta, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea comenzii pe fax pentru reperele care nu se regasesc in Anexa 2 din caietul de sarcinisi in 24 de ore de la primirea comenzii pe fax pentru piesele care se regasesc in Anexa 2 din caietul de sarcini. Data primirii comenzii, fiind datatransmiterii comenzii pe fax.
Autorizarea operatorului economic de livare a produselor, de catre producator., in cazul in care ofertantul nu este si producator;
Ofertantul va prezenta in oferta modul de testare al pieselor, testari efectuate de producator, conform standardului de fabricatie. Pentru fiecare incercare fizico mecanica a pieselor se vor indica valorile maxime admise cat si rezultatul incercarilor efectuate de producator.
Ofertantii au obligatia de a prezenta > o piesa din PVC pentru legatura tuburilor din beton cu si fara mufa cu tuburile din PVC la o data pe care Autoritatea Contarctanta o va anunta operatorilor economici dupa deschidereaofertelor, pentru verificarea caracteristicilor tehnice descrise in caietul de sarcini.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.04.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: se platesc la Caseria Societatii Apa Nova din strada Aristide Demetriadnr. 2, sector 1 Bucuresti.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 13:00
Locul: Directia Logistica - Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei autoritatii contractante numiti prin decizie si un membru autorizat din partea fiecarui operator economic care a depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia se ridica din strada Ion Brezoianu nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti , incepand cu data de31.03.2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.319.51.80, Fax: 319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.314.01.10, Fax: 314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer