Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Teava sudata elicoidal Ø 406,4 x 7,9 mm?


Anunt de participare (utilitati) numarul 133381/27.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Adresa postala: SOS BORSULUI NR. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. +40 359409505, In atentia: Buta Rodica ? Sef Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], Fax: +40 259463661, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Teava sudata elicoidal Ø 406, 4 x 7, 9 mm?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., din Oradea, Sos. Borsului, nr. 23, judetul Bihor.
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de teava sudata elicoidal, in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162300-6 - Conducte de evacuare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Teava sudata elicoidal Ø406, 4x7, 9mm in cantitate de 2000 mlNota: Se accepta numai oferte depuse pentru intreaga cantitate de produse (teava sudata elicoidal Ø 406, 4 x 7, 9 mm) solicitata.
Valoarea estimata fara TVA: 720, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantum: 14.000 lei.2.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.3.Mod de constituire: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, cu aplicarea prevederilor art.86 si art.87 din HG nr.925/2006 si a prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr.34/2006 actualizata;b)ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta, in contul S.C. Electrocentrale Oradea S.A., nr.RO83RNCB0032046486120001, deschis la B.C.R.Oradea.Dovada constituirii garantiei trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.4.In cazul unei contestatii autoritatea contractanta va retine contestatorului suma de 4.500 lei in baza prevederii de la art. 278^1 alin. (1), lit. b) din OUG nr.34/2006 actualizata, in situatia in care CNSC respinge contestatia. 1.Cuantum: 10% din valoarea (pretul) contractului fara TVA.2.Mod de constituire: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art. 86 alin. (2)-(3) si art. 91 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Contractantul va preda achizitorului, in termen de 5 zile de la semnarea contractului, instrumentul de garantare, cu valabilitatea de 60 de zile de la data emiterii, ce va deveni anexa la contract.Ofertantul va preciza in formularul de oferta instrumentul de garantare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Legalizarea asocierii pentru grupul de op.economici declarati castigatori pana la data semnarii contractului.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare).Ofertantul va prezenta formularul A datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul B datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului, inclusiv certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (obligatiile de plata catre bugetul de stat) si impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local), in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit.
Persoanele juridice romane vor depune:
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind obligatiile de plata catre bugetul de stat - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
b) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale (obligatiile de plata catre bugetul local) - eliberat de organele abilitate, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Ofertantul va prezenta formularul C datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.
Ofertantul nu are dreptul ca in cadrul aceleiasi proceduri:
a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;
c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.
4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr. 314/2010. Ofertantul va prezenta formularul D datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.5.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va prezenta formularul E datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului.In vederea completarii formularului, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: Director General ? ing. Dragos Gligor; Director Economic ? ec. Rus Marcela; Director Tehnic ? ing. Daniel Francisc; Sef Bir. Achizitii Publice ? ing. Buta Rodica; Sef Serv. Aprovizionare ? ec. Bodor Victor.6. Informatii generale. Ofertantul va prezenta formularul F datat, completat, stampilat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Ofertantii vor prezenta:
1.Persoane juridice/fizice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate, cu valabilitatea neexpirata (data emiterii acestuia sa fie cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor)- pentru persoane juridice romane; Autorizatie de functionare/altele echivalente?pentru persoane fizice romane. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?.
2.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de o traducerea autorizata in limba romana.
Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul (certificatul constatator) in original/copie legalizata daca acesta a fost prezentat initial in copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: bilantul contabil la 31.12.2010 (formularele 10, 20 si 30)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
2. Informatii privind experienta similara ? Cerinta impusa de autoritatea contractanta este ca ofertantul sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare (teava sudata), in baza a maxim 2(doua) contracte a caror valoare cumulata este egala sau mai mare decat 360.000 lei, fara TVA.
3. Informatii privind sustinerea
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul SR EN ISO 9001:2001 (sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor de la art.161-169 din OUG 34/2006. Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul total; Numar runde: 1; Durata rundei: 1zi.Detalii suplimentare in sectiunea VI.3-Alte informatii.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta si documentele care o insotesc trebuie sa fie redactate in limba romana.
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2012 11:00
Locul: Sediul S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Clarificari privind documentatia de atribuire: la fax nr.0259/46366?in atentia biroului achizitii publice sau prin posta la adresa: Sos. Borsului nr.23, Oradea, cod postal 410605.Raspunsul la solicitarile de clarificari: prin crearea unui nou fisier electronic, disponibil in SEAP atasat la anuntul de participare.Numai ofertantii care au depus oferte admisibile vor fi invitati sa prezinte preturi noi in cadrul fazei de licitatie electronica. Invitatia de participare va fi transmisa electronic de SEAP, simultan, tuturor ofertantilor care au depus oferte admisibile. Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei exprimat in lei, exclusiv TVA.SEAP va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la cea mai buna oferta(cel mai mic pret) si numarul participantilor la licitatia electronica. Daca un ofertant nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica pretul ofertei, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Ofertantul clasat pe primul loc, in urma finalizarii licitatiei electronice, va transmite/depune la sediul autoritatii contractante, in maxim 2 zile lucratoare de la data finalizarii licitatiei electronice, propunerea financiara aferenta ultimului pret ofertat la licitatia electronica(Formular de oferta), in original/copie legalizata.Daca la sfarsitul licitatiei electronice doua sau mai multe oferte au acelasi pret final si sunt clasate pe locul 1 autoritatea contractanta va solicita acestor ofertanti o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Modalitatile de comunicare: prin fax sau prin posta.Informatii la telefon 0359/409505, int.218-Vid Alexandru-Serv.Aprovizionare, int.130-Bar Sorin¬-Biroul Achizitii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ELECTROCENTRALE ORADEA S.A. - Oficiul Juridic
Adresa postala: Sos. Borsului, nr. 23, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410605, Romania, Tel. +40 359409505, Fax: +40 259463661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer