Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - tehnica de calcul 2008


Anunt de participare numarul 62531/29.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala pentru Sport
Adresa postala: Bucuresti, str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Punct(e) de contact: -, Tel.318.90.20, In atentia: Mihai Plesita, Email: [email protected], Fax: 318.90.22, Adresa internet (URL): www.gov-sport.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: sport
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
tehnica de calcul 2008
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala pentru sport, Complexe Sportive Nationale, Directii pentru Sport Judetene si a Municipiului Bucuresti, Cluburi Sportive
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare de tehnica de calcul pe loturi.
Livrarea se va face la Agentia Nationala pentru sport, Complexe Sportive Nationale, Directii pentru Sport Judetene si a Municipiului Bucuresti, Cluburi Sportive.
Se vor incheia contracte de furnizare cu fiecare autoritate contractanta.
Termenul maxim de livrare a produselor este de maxim 30 de zile de la semnarea fiecarui contract, dar nu mai tarziu de 08.12.2008.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30233231-9-Imprimante laser (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitionare de tehnica de calcul pe loturi, astfel cum sunt definite in caietul de sarcini.
lotul 1 cuprinde: lot 1.1 Statii de lucru (102 buc.) si lot 1.2 imprimante laser a/n de retea (100 buc.);
lotul 2 cuprinde: Calculator administrare informatii (1 buc.);
lotul 3 cuprinde: Statie grafica (1 buc.);
lotul 4 cuprinde: Laptop (1 buc.)
Livrarea se va face la Agentia Nationala pentru sport, Complexe Sportive Nationale, Directii pentru Sport Judetene si a Municipiului Bucuresti, Cluburi Sportive, urmand ca ofertantul/ofertantii care au castigat sa incheie contract de furnizare cu fiecare autoritate contractanta.
Valoarea estimata fara TVA: 586, 975RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
a.Garantia de participare (60 de zile): -lot1(1.1+1.2): 10.000lei;
-lot2:400lei;
-lot3:100lei;
-lot4:50lei.b.Garantia de buna executie: 5%.(pt. IMM-uri garantiile sunt de 50 %)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se va face in lei prin OP in cont de trezorerie, in termen de 20 zile de la data primirii facturii fiscale. Finantarea se va face din venituri proprii si alocatii de la bugetul da stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform prevederilor art. 41, 44, 45 si 46 din cadrul sectiunii a 4-a, din O.U.G. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. 34/2006;
3.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala;
4.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta;
5.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
6.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale;
7.Certificat de rezidenta fiscala pentru persoane juridice straine;
8.Declaratie pe propria raspundere (deschiderea sediului permanent pe teritoriul Romaniei) pentru persoane juridice straine;
9.Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
10.Informatii generale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani: min. 400.000 euro, obligatoriu pentru lotul 1;
2.Bilantul contabil la 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare;
2.Minim 3 recomandari din partea altor achizitori de produse similare si cantitati apropiate;
3.Autorizatii de livrare a produselor de la producator;
4.Certificarea sistemului calitatii EN ISO 9001-9002;
5.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune ofertantul, in special pentru asigurarea controlului calitatii, pe durata derularii contractului;
6.Lista subcontractantiilor si specializarea acestora;
7.Declaratie privindasocierea;
8.Ceritificate de calitate/conformitate pentru produs/produse.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma se va depune la casieria A.N.S. Documentatia se va ridica pe baza de imputernicire si copie de pe actul de identitate.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2008 10:30
Locul: Sediul A.N.S., str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, et. 8, sala de sedinte "Gheorghe Hagi".
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe, vor prezenta: 1.imputernicire;2.o copie de pe BI/CI.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic
Adresa postala: Str. Vasile Conta, nr. 16, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020954, Romania, Tel.(021) 307.64.52, Fax: (021) 307.64.52
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2008 12:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer