Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tehnica de calcul


Anunt de participare numarul 5708/16.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSTITUTUL PENTRU TEHNOLOGII AVANSATE
Adresa postala: str. DINU VINTILA NR.10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: MANAILA LILI, Tel.0212302666, Email: [email protected], Fax: 0212100454
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Tehnica de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Str. Dinu Vintila nr. 10, sector 2, Bucuresti, cod 021102, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente de tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.1)
30213200-7-Computere personale de tip laptop (Rev.1)
30217100-4-Piese pentru computere (Rev.1)
30231250-4-Ecrane de afisare (Rev.1)
30233132-5-Unitati de hard disk (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Lotul 1: Statie PC, Kit PC, Laptop, diferite tipuri, total cantitate 160 buc.
2. Lotul 2: Placa Video, Placa Retea, HDD, Tastatura, Mouse, Monitor, Modem, diferite tipuri, total cantitate 756 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 620, 265RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este de 5000 RON pentru Lotul 1 si 1000 RON pentru Lotul 2.Garantia de buna executie este de 10 % din valoarea contractului de furnizare fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare vor fi asigurate din bugetul aprobat al institutului pe anul 2007. Plata se va face prin Ordin de Plata dupa semnarea Notei de Receptie si Constatare Diferente.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;3. Certificatul de Atestare Fiscala;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;5. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial;6. Copia certificatului de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie sau de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale,
2. Bilantul contabil la 31.12.2006
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Conditie minima obligatorie: Realizarea unui nivel minim privind cifra de afaceri medie globala, pe ultimii 3 ani, in valoare de: Lot 1 700000 RON, Lot 2 150000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Autorizare pentru livrarea produselor,
2. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani,
3. Lista cuprinzand subcontractantii,
4. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 10.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2007 10:00
Locul: Str. Dinu Vintila nr. 10, sector 2, Bucuresti, cod 021102, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele imputernicite din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: Str. Dinu Vintila nr. 10, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Tel.0040 21 610 7095, Email: [email protected], Fax: 0040 21 210 0454
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.03.2007 11:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer