Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEHNICA DE CALCUL POSDRU 62446 si 78534


Anunt de participare numarul 114261/19.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea Stefan cel Mare Suceava
Adresa postala:  str. Universitatii, nr. 13, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Munteanu, Tel. 0330103703, Email:  [email protected], Fax:  0330103703, Adresa internet (URL):  www.usv.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TEHNICA DE CALCUL POSDRU 62446 si 78534
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Conform caiet de sarcini
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare tehnica de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
30121400-7-Copiatoare automate (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 372, 930RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Gar. de partic.: lot 1:3.500 lei, lot 2:40 lei, lot 3:60 lei, lot 4:1.000 lei, lot 5:2.000 lei si va avea perioada de valabilitate de 90 de zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract nr. POSDRU 87/1.3/S/62446, POSDRU CPP107/DMI 1.5/S/78534, venituri proprii si contracte de cercetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Numai pentru asocieri se solicita precontract la ofertare si legalizare in cazul cand asociatii sunt castigatori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Informatii generale despre furnizor, conform Formularului nr.20 din Modele de formulare.
b) Declaratie privind eligibilitatea, Formularul nr.12 A din Modele de formulare;
c) Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular nr.12 C din Modele de formulare.
d) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul nr.12 B din Modele de formulare;
e) Certificatul constatator (sau echivalent), in original sau copie legalizata, emis de oficiul registrului comertului de pe langa Tribunalul localitatii unde au sediul firmele (va fi specificat unul din codurile CAEN: CAEN: 3162, 3230, 3320, 3330, 5118, 5119, 5143, 5184, 5186, 5187, 5190, 5244, 5245, 5248, sau 2651, 2640, 2670, 4618, 4619, 4643, 4652, 4651, 4690, 4743, 4742, 4741, 4669, 4666 ). Certificatul constatator trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor. Termenul de valabilitate este de 30 de zile de la data emiterii.
f) Pentru persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original (in termen de valabilitate), traduse si legalizate.g) Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca participarea operatorului economic la procedura de atribuire este facuta in concordanta cu regulile de concurenta: Formular ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru lotul 1: ofertantii vor face dovada certificarii ISO 9001 (sau echivalent), ISO 14001 (sau echivalent), -Certificare CE conform directivelor UE: Ergonomics: GS mark(sau echivalent); Noise: ISO9296(sau echivalent); Product safety: CE, CSA, UL(sau echivalent); Electromagnetic Compatibility: EN60601-1-2(sau echivalent); Environmental compatibility: RoHS, Energy Star 5.0, Blue Angel (sau echivalent);
Product safety: EN60950 (sau echivalent); Radiation immunity and supression: certificare CE conform RFI la directiva EC 2004/108/EEC (EN55022, EN61000-3-2/-3)(sau echivalent);
Certificare CE conform directivelor UE: CE (Emission/Immunity)(sau echivalent);
Certificari internationale: ROHS / WEEE(sau echivalent); - Energy Star(sau echivalent);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi.conform H.G 1660 / 23.10.2008 pentru aprobarea, O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
334
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.02.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2011 13:00
Locul: Universitatea ?Stefan cel Mare? Suceava, Sala de sedinte, str. Universitatii, nr.13, Corp F, Etaj 2,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa delegati ai ofertantilor cu imputernicire scrisa in original si un act de identitate (B.I. /C.I.).
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract POSDRU 87/1.3/S/62446, POSDRU CPP107/DMI1.5/S/78534
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030 084, Romania, Tel. 021 310 46 41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Universitatii ?Stefan cel Mare?
Adresa postala:  str. Universitatii, nr. 13, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720229, Romania, Tel. +40 230 520 081
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.01.2011 08:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer