Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TERASAMENTE SI AMENAJARE PE VERTICALA PENTRU AMPLASAMENTUL CONSTRUCTIEI FERMA DIDACTICA AGROTURISTICA MONTANA COLEGIUL TEHNIC AGRICOL AL. BORZA GEOAGIU


Anunt de participare numarul 60893/07.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Geoagiu (Primaria)
Adresa postala: Str. Calea Romanilor, nr. 141. Geoagiu, Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Vartolomei, Tel.0254/248880, Email: [email protected], Fax: 0254/248881
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TERASAMENTE SI AMENAJARE PE VERTICALA PENTRU AMPLASAMENTUL CONSTRUCTIEI FERMA DIDACTICA AGROTURISTICA MONTANA COLEGIUL TEHNIC AGRICOL AL. BORZA GEOAGIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Extravilan oras Geoagiula locul numit "Piatra lui Gothartd
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de terasamente si amenajare pe verticala a suprafetei de teren de 51.958 mpin vederea construirii unei ferme didactice si a unei pensiuni agroturistice.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112000-5 - Lucrari de excavare si de terasament (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ziduri de sprijin cu inaltimi variabile in lungime de 1176, 16 ml;platforme de teren amenajate pentru constructii :15.070 mp;drum de incinta :1510, 66 mp
Valoarea estimata fara TVA: 10, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 50.000 lei Garantia de buna executie :5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare de la Ministerul Educatiei si Cercetarii, prin bugetul localvirament bancar
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competentaCertificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale formularanexat;
- cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: Bilantul contabil la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente- documente din care sa reiese solvabilitatea patrimoniala si lichiditatea generala;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
solvabilitatea minim 30%, lichiditatea generala minim 100%, minim 12.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara formular anexat.-Experienta similara va fi insotita de recomandari din partea beneficiarilor, vizate de ISC si proces verbal la terminarea lucrarilor.b) Dotari tehnice- declaratie pe proprie raspundere privind lista referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractuluiStatie de betoane atestata, asigurarea cu produse de balastiera si laborator gr.III, proprii sau contracte de inchiriere, respectiv colaborare.c) Dotarea cu personal- declaratie pe proprie raspundere privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, dotarea cu personal- informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanei responsabile cu executia lucrarii;d) Certificate- Certificarea sistemului de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 care sa cuprinda si domeniile de certificare: - 4511 terasamente- 4521 constructii- 4523 - drumuri- Certificarea sistemului de management de mediu SR EN ISO 14001/2005 care sa cuprinda si domeniile de certificare: - 4511 terasamente- 4521 constructii- 4523 drumuri- Certificat de conformitate CE Sistem de atestare a conformitatii 2+ - agregate de balastiera- Certificarea conformitatii produsului Beton SR EN 206 - /2002
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara 3 contracte in ultimii 5 ani insumate in valoare de 6.000.000 lei, din care unul in valoare mai mare sau egala cu 2.500.000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria institutiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2008 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2008 14:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la comunicarea actului atacat
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic
Adresa postala: Geoagiu, str. Calea Romanilor, nr. 141, jud. Hunedoara, Localitatea: Geoagiu, Cod postal: 335400, Romania, Tel.0254248880, Email: [email protected], Fax: 0254248881
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.08.2008 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer