Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TERMINAL PLECARI PASAGERI


Anunt de participare (utilitati) numarul 12178/28.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia, Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: Gabriela Zanc, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40.264.416712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.416.636, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
R.A.Aeroportul Cluj-Napoca
Adresa postala: Str.Traian Vuia Nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Punct(e) de contact: SECRETARIAT, Tel.+40.264.416.636, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Activitti aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TERMINAL PLECARI PASAGERI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr.149
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Terminalul de pasageri este din structura metalica si este format din subsol, parter si supanta; parterul cladirii este destinat fluxului de plecari pasageri.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213331-2 - Cladiri aeroportuare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia unei cladiri aeroportuare; suprafata desfasurata este de aproximativ 15000 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 10, 000, 000 si 15, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea achizitionarii ulterioare a unor noi lucrari similare
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar.de participare: 260000EUR(scrisoare de gar. bancara, valabila cel putin pe perioada de valab. a ofertei), gar. de buna executie: 10% din pret. contract.;mod de constituire prin retineri succesive
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
20% din valoarea lucrarilor se suporta de R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, iar restul de 80% prin finantare in termen de 7 ani de la data finalizarii constructiei.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl de eligib, certif. constat. de indepl.oblig.exigib.de plata a impoz. si tax. catre stat, inclusiv cele locale, a contrib. pt. asig.sociale de stat care sa fie in termenele legale de valab, pers. jur./fiz. romane-certif. constat. emis de O.R.C, pers.jur./fiz.straine-doc.care dovedesc o forma de inreg./atest. ori apartenenta din p. de v. profesional conform prev.legale din tara in care ofertantul este rezident;certif. de bonitate emis de Camera de Comert
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Solvab. patrim.(capital propriu/total pasiv X 100)trebuie sa fie mai mare de 30%, cifra de afaceri medie anuala/ultimii 3 ani sa fie de min 1000000EUR, bilantul contab. la 31.12.2005 si 30.06.2006, acorduri finantare incheiate de ofertant cu banci sau alte instit. credit pentru garant. finantarii partii de 80% din valoarea lucrarii, decl bancara cu privire la rulajul bancar al ofertantului pe 2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Info. privind capacit. tehnica: lista cu principalele lucrari in ultimii 3 ani, realizarea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de lucr. similare cu val. min. de 500000EUR, info privind subcontractantii si specializarea acestora, info. privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii, decl. privind echip. tehnice, utilaje, instalatii, certif. de conformitate: ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul lucrarii
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Oferta tehnica
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S31-037099 din 14.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2007 13:00
Documente de plata: DA
Pretul: 3000 RON
Conditii si modalitate de plata: o.p. in cont RO12BTRL01301202919844XX Banca Transilvania Cluj sau numerar la casieria R.A.Aeroportul Cluj-Napoca, Luni-Vineri intre orele 9:00-15:00
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.05.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.05.2007 10:00
Locul: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia nr.149
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare; reprezentanti autorizati ai ofertantilor cu scrisoare de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+40.21.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +40.21.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.+40.264.593.865, Email: [email protected], Fax: +40.264.593.866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: str. Traian Vuia nr.149, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400397, Romania, Tel.+40.264.307.500, Email: [email protected], Fax: +40.264.416.712, Adresa internet (URL): www.airportcluj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.04.2007 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer