Licitatie Publica - Terminal portabil/mobil/fix tetra
Anunt de participare numarul 144023/01.06.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Adresa postala: str Petricani nr 9A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023841, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213171005, In atentia: Daniel Robu, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
Altele: silvicultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Terminal portabil/mobil/fix tetra
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul RNP Romsilva din str Petricani nr 9A, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 700 si 1, 579, 600EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de necesitati si de disponibilitatile financiare. Frecventa contractelor: minim lunar - maxim anual. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 470.000 euro.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echipamente de comunicatii in scopul extinderii si consolidarii retelelor de comunicatii si in conditiile mentinerii compatibilitatii cu echipamentele existente: terminal portabil/mobil/fix TETRA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32236000-6 - Radiotelefoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea maxima estimata a acordului cadru: 473 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, 473 terminal mobil TETRA cu optiunea GPS si serviciu de instalare, 473 terminal fix TETRA cu serviciu de instala, 473 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, repetor DMO, gateway TrtMO si serviciu de instalare
Cantitatea minima estimata a acordului cadru: 1 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, 1 terminal mobil TETRA cu optiunea GPS si serviciu de instalare, 1 terminal fix TETRA cu serviciu de instalare, 1 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, repetor DMO, gateway TrtMO si serviciu de instalare
Cantitatea maxima estimata a contractului subsecvent: 100 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, 100 terminal mobil TETRA cu optiunea GPS si serviciu de instalare, 100 terminal fix TETRA cu serviciu de instala, 100 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, repetor DMO, gateway TrtMO si serviciu de instalare
Cantitatea minima estimata a contractului subsecvent: 1 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, 1 terminal mobil TETRA cu optiunea GPS si serviciu de instalare, 1 terminal fix TETRA cu serviciu de instalare, 1 terminal portabil TETRA cu optiunea GPS, repetor DMO, gateway TrtMO si serviciu de instalare
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 700 si 1, 579, 600EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 31.592 euro (operatorii economici care doresc sa constituie garan?ia de participare in alta moneda se vor raporta la cursul BNR din 27.03.2013). Perioada de valab a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primirea ofertelorGarantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?. Dovada constituirii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare se va depun eatat in SEAP cat si in original la sediul autoritatii contractante.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei intr-unul din conturile Regiei Nationale a Padurilor Romsilva (R1590120, J40/450/1991): cont RO20BRDE410 SV54016774100 ? BRD P-ta Romana; RO68RZBR0000060000681176 ? Raiffeisen Bank P-ta Romana, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (OP, etc) sa fie scanata si postata pe SEAP in fisier separat denumit ?Garantie de participare? impreuna cu documentele de calificare si oferta tehnica.In masura in care Consiliu respinge pe fond contesta?ia, autoritatea contractanta va re?ine contestatarului suma calculata in cond?iile art. 2781, lit. c) din O.U.G. nr. 34/2006. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale.Modul de restituire a garantiei de participare: -Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului.Ofertantul va constitui garantia de buna executie in termen de 5 zile de la data semnarii contractului de ambele parti.Modul de constituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90, alin (1) ?i (3) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii ale Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti, ofertanti asociati, terti sustinatori nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art.180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica)
Documente obligatorii. Declaratie privind eligibilitatea.
Cerinta nr. 2
Operatorii economici participanti la procedura in calitate de ofertanti si ofertanti asociati nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006. (incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica); operatorii economici participanti la procedura in calitate de terti sustinatori nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform art. 181 lit. a), c1) si d).
Documente obligatorii : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, certificat de atestare fiscala care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat de taxe si impozite locale care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obliga?iile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau echivalent, scadente in luna anterioara celeli in care se depun ofertele.
Cerinta nr. 3
Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 (incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contratului de achizitie publica). Persoanele de decizie definite conform O.U.G. nr. 34/2006 la punctul s2: Director general-Adam Craciunescu, Director general adjunct - Florian Popa, Director - Mohanu Gheorghe, Gabriela Gatu, Gheorghe Dima, Liviu Pavel, Serviciul Achiziti - Daniel Robu, Adrian Musuroi, Bogdan Dumitrescu, Serviciul Informatica - Popescu Otilia, Jerloeanu Andrei, Colman Alin, Serviciul juridic: Cojocaru Nela, Catanescu Ionica, Barbu Victor Nicolae, Directia economica: Frumosu George Cristian.
Document obligatoriu: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Cerinta nr. 4
Operatorii economici participanti la procedura au obligatia sa participe la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.
Document obligatoriu: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta nr. 5
Autoritatea contractanta are obligatia sa se asigura ca ofertantii nu sunt in situatiile prevazute de art. 46 din O.U.G. nr 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Document obligatoriu: Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Informatii generale. Cerinta nr. 1
Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba dreptul de a furniza produsele solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.
Document obligatoriu: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului. Informa?iile cuprine in acest document trebuie sa fie reale/valabile la dat alimita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani de minim 800.000 euro
Se va declara cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012 atat in lei cat si in euro. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual euro/alta moneda comunicat de BCE:
2010:4, 2122 lei/euro
2011:4, 2349lei/euro
2012:4, 2399 lei/euroCifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani se va lua in calcul proportional, in functie de anul cand a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala operatorul economic care a depus oferta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se va completat formularul: Cifra medie globala de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul are obligatia sa faca dovada ca a furnizat in ultimii trei ani produse similare in valoare de minim 200.000 euro.
In cazul in care contractele sunt incheiate in alta moneda decat in euro, echivalenta euro/alta moneda se va face pe baza cursului mediu anual comunicat de Banca Centrala Europeana (BCE).Echivalenta lei/euro se va face dupa urmatorul curs mediu anual comunicat de BCE:
2010:4, 2122 lei/euro
2011:4, 2349lei/euro
2012:4, 2399 lei/euro
Pentru contracte finalizate in anul in curs sau aflate in curs de derulare, transformarea in lei, se va face la cursurile de schimb publicate de Banca Centrala Europeana valabile in ziua publicarii in SEAP a anuntului de participare.
Pentru terminalele care nu poseda certificat de conformitate acestea pot fi obtinute pana la data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani2.Fisa de informatii privind experinta similara3.Certificate/documente emise de o autoritate sau de un beneficiar din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilorCertificate de conformitate emise de STS (emitent unic) conform procedurii de testare de pe site-ul www.sts.ro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.07.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al Regiei Nationale a Padurilor - Romsilva
Adresa postala: str Petricani nr 9A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 023841, Romania, Tel. +40 213171005, Email: [email protected], Fax: +40 213171005, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.05.2013 12:48