Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Terminale de protectii


Anunt de participare (utilitati) numarul 79881/13.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Terminale de protectii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: pentru ENEL Banat=Timisoara, jud Timis si Deva jud Hunedoara; pentru ENEL Dobrogea= loc Ovidiu jud. Constanta; pt ENEL Muntenia= Bucuresti si jud Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 18, 090, 072.5RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pt fiecare lot se va incheia cate un AC care va cuprinde fiecare cate 2 contr subsecvente. Primul contr subsecvent se va incheia in termen de 10 zile de la semnarea AC cu termen de finalizare max 6 luni de la semnarea acordului cadru; al doilea contract subsecvent se va incheia la finalizarea primului contract subsecvent, in functie de necesit autorit contr, cu termen de finaliz max. 15 luni de l
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de terminale de protectie pentru ENEL Distributie Banat, ENEL Distributie Dobrogea si ENEL Distributie Muntenia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31221200-3 - Relee de uz general (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Oferta se depune pentru cantitatile maxime ale acordurilor cadru pentru fiecare lot in parte.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 090, 072.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 182.000 lei/ 43.200 euro (pentru IMM 91.000 lei / 21.600 euro) .Garantia de buna execuitie este de 10% (5% pentru IMM) din valoarea fara TVA a AC.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in art 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, decl privind transparenta procesului de achizitie, decl ca respecta toate clauzele contractuale, certificate de atestare fiscala priv oblig de plata catre buget, certifprivind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Certif de inregistrare, Certificat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, certif de asig calitatii pentru toti participantii la procedura cat si pentru furnizorii si producatorii declarati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform gen. cu cifra de afaceri LotB1=10200000lei/2440000euro, lotB2=1200000lei/300000euro lotB3=290000lei/69000euro, lotB4=1680000lei/404000euro; lotD1=8800000lei/2100000euro, lot D2=1300000lei/315000euro, lotD3=380000lei/92000euro, lotD5=3070000lei/730000euro; lotM1=4200000lei/1000000euro, lotM2=710000lei/172000 euro, lotM3=290000lei/69000euro, lotM5=3600000lei/870000euro (pt IMM 50%); Lista grup de op asociati si acordul de asociere (daca este cazul);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ livrari din ultimii 3 ani; Fiseexper simil: 1 contr cu val in lei mai mare de LotB1=1020000, lotB2=127000 lot B3=29000 lot B4=168800, lotD1=880000 lotD2=132800 lotD3=38700 lotD5=307000, lotM1=421000, lotM2=71900 lotM3=29000, lotM5=367200sau cel mult 3 contr insumate cu o val in lei mai mare de LotB1=1700000, lotB2=212000 lot B3=48300 lot B4=281000, lotD1=1478000 lotD2=221000 lotD3=64500 lotD5=512000, lotM1=702000, lotM2=119000 lotM3=48300, lotM5=612000Recomandari pt toate contractele la care se intocmesc fise de experienta, decl ca produsele corespund cerintelor CS, autorizare de livrare de la producator, documente de omologare ENEL, lista subcontractantilor (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa la licitatia electronica numai ofertantii inregistrati in SEAP. Se organizeaza 1 runda cu durara de 1 zi. Procesul repetitiv de ofertare este pretul fiecarui lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.07.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.07.2009 11:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr. 3-5 corp B
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
experienta similara in euro: Lista princ livrari din ultimii 3 ani; Fiseexper simil: 1 contr cu val mai mare in euro de LotB1=244000, lotB2=30400 lot B3=6900 lot B4=40400, lotD1=212000 lotD2=31800 lotD3=9200 lotD5=73500, lotM1=100800, lotM2=17200 lotM3=6900, lotM5=87900sau cel mult 3 contr insumate cu o val in euro mai mare de LotB1=407000, lotB2=50800 lot B3=11500 lot B4=67300 lotD1=353000 lotD2=53000 lotD3=15000 lotD5=122000, lotM1=168000, lotM2=28700 lotM3=11500, lotM5=146000
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic
Adresa postala: str. Pestalozzi nr 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2009 17:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer