Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Terminale de Protectii


Anunt de participare (utilitati) numarul 75507/15.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405306, Email: [email protected], Fax: 0256405309, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Terminale de Protectii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: lotul1= Timisoara, str. Sulina nr 9 si Deva, str. Depozitelor nr.23; lotul2= loc Ovidiu str. Tulcei nr.1; lotul3= Bucuresti si jud Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 573, 814RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: pt fiecare lot se va incheia cate un AC; pt lotul 1 si lotul 2 se vor incheia cate 2 contr subsecvente , primul se va incheia in 10 zile de la semnarea ACcu finaliz la 31.12.2009, iar cel de-al doilea se va incheia in ianuarie 2010 cu finaliz in 18 luni de la semnarea AC; pt lotul 3 se va incheia un singur contr subsecv in max 6 luni de la semnarea AC cu finaliz in termen de 18 luni de la semnarea
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitionarea terminalelor de protectie pentru lot 1 ENEL Banat=maxim 1008 buc, lot2 ENEL Dobrogea = maxim 892 buc si lot 3 ENEL Muntenia =maxim 238 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31221200-3 - Relee de uz general (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitionarea terminalelor de protectie pentru lot 1 ENEL Banat=maxim 1008 buc, lot2 ENEL Dobrogea = maxim 892 buc si lot 3 ENEL Muntenia =maxim 238 buc
Valoarea estimata fara TVA: 14, 573, 814RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar particip licit 103800 lei (lot1=42000, lot2=41200, lot3=20600) (50% pt IMM), resp 24200 Euro (lot1=9800, lot2=9600, lot3=4800) (50%pt IMM)Gar buna exec 10% (5% pentru IMM) din val f. TVA a contr
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare din surse proprii; Plata se face conform clauzelor contractuale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea contractului de asociere fara a crea o noua personalitate juridica
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art. 180 si 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, decal privind transparenta procesului de achizitie, decal ca respecta toate clauzele contractuale, certificate de atestare fiscala priv oblig de plata catre buget, certifprivind plata taxelor si impozitelor locale valabile la data licitatiei, Certif de inregistrare, Ceriticat constatator eliberat recent (cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea ca IMM, cerif de asig calitatiii pentru toti participantii la procedura cat si pentru furnizorii si producatorii declarati
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de inform gen. cu cifra de afaceri Lot1=12.452.300 lei, lot2=12.022.900 lei, lot3=6.011.460 lei (pt IMM 50%);respectiv lot1=2.900.000 euro, lot2=2.800.000 euro, lot3=1.400.000 euro (pt IMM 50%); Lista grup de op asociati si acordul de asociere (daca este cazul);
In cazul in care se depune oferta pentru mai multe loturi Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma corespunzatoare loturilor ofertate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista princ livrari din ultimii 3 ani; Fise deexper similara: cel putin 1 contr cu val mai mare de Lot1=1245200 lei/290000 euro, lot2=1240900lei/289000 euro, lot3=605400lei/141000euro sau cel mult 3 contr insumate cu o val mai mare de lot1=2061000 lei/480000euro, lot2=2065300lei/481000euro, lot3=1009500lei/235100euro; Recomandari pt toate contractele la care se intocmesc fise de experienta, decl ca produsele corespund cerintelor CS, declaratie pt asig calitatii si declaratie cine este producatorul si in ce tara se fabrica produsul, autorizare de livrare de la producator, documente de omologare ENEL, lista subcontractantilor (daca este cazul).
In cazul in care se depune oferta pt mai multe loturi Fisele de exper similara se pot prezenta astfel:
a) individual, pe fiecare lot, cu fise de experienta similara diferite pentru fiecare lot (nu se accepta prezentarea aceleasi fise de experienta similara cu referire la acelasi contract pentru mai multe loturi decat daca valoarea contractului la care face referire aceasta fisa este egala sau mai mare decat valoarea corespunzatoare sumei loturilor ofertate)
sau
b) pe suma tuturor loturilor ofertate. In acest caz valoarea Fiselor de experienta similara trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma corespunzatoare loturilor ofertate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pot participa la licitatia electronica numai ofertantii inregistrati in SEAP. Se organizeaza 1 runda cu durata de 1 zi. Procesul repetitiv de ofertare este pretul fiecarui lot in parte.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.05.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza, Italiana
Altele
conform mentiunilor din fisa de date cap. VI.1
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.05.2009 11:00
Locul: Timisoara, str. Pestalozzi nr.3-5, Serv achizitii, telefon +40-256/405306
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, alte personae imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
documentatia este atasata in SEAP. informatii suplimentare la serv achizitii telefon 0256/405306. Pentru partea de omologare a produselor persoana de contact Alberto Pieropan telefon 0256/405009
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr. 2A ;, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256/494650, Fax: 0256/310641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul Juridic
Adresa postala: str. Pestalozzi nr 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256/405045, Fax: 0256/405045
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2009 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer