Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TERMINALE RADIO TETRA SI ACCESORII AUDIO TETRA


Anunt de participare numarul 97709/09.04.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0328 BUCURESTI
Adresa postala: BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.323A, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN MANU, Tel.021 20 22 350, 021 20 22 353, Email: [email protected], Fax: 021 313 17 81, Adresa internet (URL): www.stsnet.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
TERMINALE RADIO TETRA SI ACCESORII AUDIO TETRA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul beneficiarului situat in Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Bucuresti, Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 7 luni
Valoarea estimata fara TVA: 673, 053RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE ACHIZITIONEAZA TERMINALE RADIO TETRA SI ACCESORII AUDIO TETRA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32236000-6 - Radiotelefoane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TERMINALE RADIO TETRA SI ACCESORII AUDIO TETRA, astfel:
LOT 1 - TERMINALE PORTABILE SI MOBILE PENTRU COMUNICATII DE VOCE SI DATE, din care: a. Terminale portabile: min. 60 cpl. - max. 70 cpl.b. Terminale mobile: min. 35 cpl. - max. 40 cpl.
LOT 2 - TERMINALE PORTABILE PENTRU MASURATORI RF SI DIAGNOSTICAREA RETELEImin. 35 cpl. - max. 45 cpl.
LOT 3 - TERMINALE MOBILE CU AFISAJ COLOR PENTRU TRANSMISII DE DATE SI ACCES WAPmin. 10 cpl. - max. 15 cpl.lot 4 - ACCESORII AUDIO PENTRU UTILIZAREA TERMINALELOR PORTABILE TIP MTH800 (EXISTENTE IN DOTARE) IN MEDII CU POLUARE ELECTROMAGNETICA RIDICATAmin. 30 cpl. - max. 45 cpl.
Valoarea estimata fara TVA: 673, 053RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.06.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este pe loturi: 2900 lei -lot 1; 1600 lei -lot 2; 600 lei -lot 3; 1500 lei -lot 4. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere intr-o forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala (Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica);
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator;
- Certificat de atestare fiscala;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
- Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele imputernicite sa reprezinte legal societatea;
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale (informatii pentru ultimii 3 ani2007, 2008, 2009)
- Bilantul contabil intocmit pentru exercitiile financiare 2007, 2008, 2009;
- Media profitului anual net al ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie pozitiva;
- Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie mai mare de: 142.000 EURO pentru Lotul 1, 78.000 EURO pentru Lotul 2, 31.000 EURO pentru Lotul 3, 75.000 EURO pentru Lotul 4;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, in care va mentiona contractele care au inclus ca obiect si furnizarea de echipamente specifice fiecarui lot;
- Valoarea cumulata a livrarilor efective de echipamente specifice fiecarui lot in cadrul contractelor prezentate, va fi de: minim 71.000 EURO pentru Lotul 1, minim 39.000 EURO pentru Lotul 2, minim 15.000 EUROpentru Lotul 3, minim37.000 EURO pentru Lotul 4;
- Experienta similara (vor fi atasate documente suport: copii dupa contracte, procesele verbale de receptie (preliminara sau finala) etc.);
- Certificate de conformitate emise de STS pentru echipamente specifice loturilor 1-3 conform procedurii de testare de pe site-ul www.sts.ro (sectiunea Reglementari);
- Autorizatii emise de producatorii echipamentelor specifice fiecarui lot sau de la distribuitorii/ partenerii autorizati ai acestora, din care sa reiasa in mod clar faptul ca ofertantul este autorizat sa vanda respectivele echipamente si sa ofere servicii in perioada de garantie;
- Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent;
- Certificate ISO 9001:2000 sau echivalent ale producatorilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare privind etapa finala de licitatie electronica sunt detaliate la art.3.2 din documentatia de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.05.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.05.2010 12:00
Locul: Bucuresti, str.Splaiul Independentei, 323 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite de catre operatorii economici care au depus oferta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
STS- UM 0328 BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel.0212022350, Fax: 0213131781
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2010 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer