Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tesaturi


Anunt de participare (utilitati) numarul 137623/24.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Adresa postala: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 212031307, In atentia: Maria Stefan - [email protected], Email: [email protected], Fax: +40 212031300, Adresa internet (URL): http: //www.nuclearelectrica.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii, Tel. +40 248207789, In atentia: Daniela Nastase, Email: [email protected], Fax: +40 248262499
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SN.Nuclearelectrica S.A. ? Sucursala FCN Pitesti
Adresa postala: Str. Cimpului, nr. 1, jud. Arges, Localitatea: Mioveni, Cod postal: 115400, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Achizitii, Tel. +40 248207789, In atentia: Daniela Nastase, Email: [email protected], Fax: +40 248262499
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate nationala care desfasoara activitati relevante in sectorul de utilitati ?Energie?
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tesaturi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCN Pitesti - Mioveni
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 596, 796RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se estimeaza atribuirea a 4 contracte subsecvente, o data la 12 luni.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Tesaturi?, astfel:
Lot 1 - finet;
Lot 2 - sifon;
Lot 3 - tifon;
Lot 4 - lavete.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19212000-5 - Tesaturi din bumbac (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - Finet
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 60.000 m; maxim 69.900 m
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 15.000 m; maxim 17.475 m
LOT 2 - Sifon
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 40.000 m; maxim 49.000 m
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 10.000 m; maxim 12.250 m
LOT 3 ? Tifon
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 14.000 m; maxim 18.300 m- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 3.500 m; maxim 4.575 m
LOT 4 ? Lavete
- cantitate pe durata acordului cadru: minim 40.000 buc; maxim 50.000 buc
- cantitate pe un singur contract subsecvent: minim 10.000 buc; maxim 12.500 buc
Valoare estimata minima a acordului cadru (fara TVA): 497.200 LeiValoarea estimata maxima a acordului cadru (fara TVA): 596.796 LeiValoarea estimata a acordului cadru pentru fiecare lot in parte (fara TVA)-conform Anexa B.Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent pentru fiecare lot in parte (fara TVA) - conform Anexa B
Valoarea estimata fara TVA: 596, 796RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valorile garantiilor de participare pentru fiecare lot sunt date in Anexa B: Informatii privind loturile.Garantia de participare va avea o valabilitate de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: - scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante Formular III.1.a), in original;
-ordin de plata in contul autoritatii contractante RO94RNCB0072049718520001, BCR sect. 1, vizat de banca ofertantului, in copie, - orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in originalOfertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantie de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu art.87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC, si aceasta contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare depusa, sumele stabilite in conformitate cu art.278¹ din OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, respectiv sumele precizate in Anexa B: Informatii privind loturile.Autoritatea contractanta va restitui fiecarui ofertant garantia de participare la procedura, in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita garantie de buna executie doar pentru Acordurile cadru care includ Lot 1 si/sau Lot 2.Valoarea garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui prin scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular III.1.1b) sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia de buna executie trebuie sa fie irevocabila.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OUG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui garantia de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din OUG nr. 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Daca este aplicabil, se va completa Formularul III.1.3 (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.1
2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.2 si se vor anexa:
a) pentru persoane juridice/fizice romane¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;
¦ certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.
b) pentru persoane juridice / fizice straine
¦ documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat si cel local din tara sa, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?.
3) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.a.3
4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34 / 2006 - Se va completa Formularul III.2.1.a.4
In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt:
Dumitru Dina - Director DDS ( pentru Director General )
Elena Negulici - Director EconomicComisia de evaluare: Dana Banea, Stefan Rolea, Emilia Gabrian, Aurica Barbu, Lucian Stanescu, Daniela Nastase 1a. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - pentru persoane juridice / fizice romane sau 1b. - Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice / fizice straine: Pentru a fi luat in considerare, documentul / certificatul- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.
- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi emis cu max. 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
- va fi insotit de traducere autorizata in limba romana, daca este emis intr-o limba straina.
NOTA: In situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentului in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Mostre pentru produsele ofertate pentru fiecare lot, a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata (conform Ordin ANRMAP nr. 509 / 2011)
Pentru Loturile 1, 2 si 3 se vor prezenta minim 3 m liniari iar pentru Lotul 4, minim 1 buc.Mostrele vor fi solicitate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.
?Certificare conform Standardului ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru ofertant
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda.Dupa evaluarea ofertelor, se va publica in SEAP un anunt privind licitatia electronica si se vor transmite simultan, pe cale electronica, invitatii de participare, tuturor ofertantilor cu oferte admisibile, in care se vor preciza datele si orele de inceput si de sfarsit ale licitatiei electronice. Participantii vor licita electronic pretul total al ofertei pentru fiecare lot (calculat conf. cap. IV.4.2). Pe parcursul desfasurarii ei, acestia nu pot decat sa imbunatateasca ultimul pret ofertat.Autoritatea contractanta nu are dreptul de a dezvalui identitatea participantilor, iar acestia pot vedea doar pozitia pe care o ocupa in clasament. Pentru fiecare lot, contractul se va atribui pe baza clasamentului furnizat de catre SEAP in urma finalizarii licitatiei electronice.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2012 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2012 12:00
Locul: Str. Cimpului nr. 1, jud. Arges, Mioveni, Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la sedinta de deschidere daca prezinta o inputernicire in acest sens semnata de persoana care a semnat oferta. Se va completa formularul IV.4.3.2.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere, cu respectarea prevederilor art 11, alin (4) si (5) din HG 925 /2006. Se vor completa Formularul VI.3.1 si Anexa sa.2) Daca exista doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc (cu preturi egale), autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.Contractul se va atribui pe baza clasamentului obtinut in urma reofertarii.3) Pentru a putea deschide documentele din SEAP va recomandam sa instalati aplicatia shellSAFE Verify de la adresa: http: //www.certsign.ro/certsign/resurse/download
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
- 5 zile incepand cu ziua urmatoare celei in care s-a luatla cunostinta despre un act emis de autoritatea contractanta considerat nelegal, conform cu prevederile art.256 indice 2 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N.Nuclearelectrica S.A. ? Departament Achizitii
Adresa postala: Str. Polona, nr. 65, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010494, Romania, Tel. +40 212031304, Fax: +40 212031315
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.07.2012 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer