Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Teu de bransament din otel


Anunt de participare (utilitati) numarul 137167/04.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii pentru Retea Gaz, Tel. +40 365403691, In atentia: ANA-MARIA GURGHIAN, Email: [email protected], Fax: +40 365403869, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Teu de bransament din otel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrele logistice ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE S.A., conform Conceptului logistic.
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 103 si 560, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Primul ctr. subsecvent se va incheia cu of. clasat pe primul loc in urma neg., valab.12 luni.Val. primului ctr.subsecv 205770 lei.Reluarea compt. dupa 12 luni intre semnatarii a.c. Se va transmite invit.cf.prev.legale.Val. celui mai mare ctr. subsecvent este de 354.230 lei.Cant.ce ar putea fi solicitate pe parcursul derularii A.C/ctr. subsecvent conf. sec.II.2.1 .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Teu de bransament din otel
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30194810-6 - Teuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati maxime acord cadru:
1.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 1290 buc.;
2.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 150 buc.;
3.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 1? ? 32 mm = 1050 buc.;4.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 225 buc.;
5.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 65 buc.;6.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 65 buc.;
7.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 32 mm = 65 buc.;
8.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 65 buc.Cantitati minime acord cadru : cate 10 buc. din fiecare reper.
Cantitati maxime prim contract subsecvent:
1.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 490 buc.;
2.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 50 buc.;
3.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 1? ? 32 mm = 380 buc.;4.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 75 buc.;
5.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 25 buc.;6.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 25 buc.;
7.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 32 mm = 25 buc.;
8.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 25 buc.Cantitati minime prim contract subsecvent : cate 5 buc. din fiecare reper.
Cantitati maxime al doilea contract subsecvent:
1.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 800 buc.;
2.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 100 buc.;
3.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 1? ? 32 mm = 670 buc.;4.Teu de bransament cu dop si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 150 buc.;
5.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/1? = 40 buc.;6.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? = 40 buc.;
7.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 1? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 32 mm = 40 buc.;
8.Teu de bransament cu ventil si diametrul corpului / diametrul ramificatiei Ø 2?/ 2? si fiting de tranzitie Ø 2? ? 63 mm = 40 buc.Cantitati minime al doilea contract subsecvent : cate 5 buc. din fiecare reper.
Valoarea estimata fara TVA: intre 11, 103 si 560, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 10.080 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturii. Candidaturile care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in original, in cuantumul si valabilitatea solicitata, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a candidaturilor. Conform L.346/2004, art.16, aln.2, I.M.M. pot depune doar 50% din valoarea garantiei mai sus mentionate. Garantia de participare se constituie prin virament bancar(ordinul de plata trebuie vizat de catre banca emitenta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitie.? conform art. 86 / HG 925. Cont RO11BRDE270SV27540412700 deschis la BRD Tg-Mures. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a)ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;d) in cazul in care ofertantul a formulat o contestatie care i-a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC , autoritatea contractanta are dreptul la retinerea din valoarea garantiei de participare a sumelor stabilite de art 278¹ din OUG 34/2006, in raport cu valoarea estimata a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea totala a contractului fara TVA; 5 % pentru IMM-uri. Modul de constituire a garantie de buna executie: Scrisoare de garantie de buna executie sau alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform art. 90 din HGR 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii ale E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea(neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta)Cerinta minima : Declaratie pe proprie raspundere conform Formular nr. 22. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Cerinta minima : completare formular 2A. Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu a primit certificat constatator negativ conform art 181 lit c¹ din OUG 34/2006.3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Se va completa Formularul 2B4.Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta - Cerinta obligatorie: In conformitate cu Ordinul 314/oct. 2010 se va prezenta Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta .Completare formular nr.7A5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69 ¹ din OUG 34/2006. Persoanele de decizie pentru aceasta procedura din cadru E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA Tirgu Mures sunt: Virgil Metea - Director GeneralPetre Radu - Director General AdjunctSorin-Sebastian Potanc - Director General AdjunctPersoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu prezenta procedura de achizitie sunt: Bogdan Cirstea; Codruta Schwartz; Maria Fisca; Dr. Calin Cristian; Ovidiu Romanti; Istvan Nagylaki; Daniel Palaghie; Attila Murvai; Ana-Maria Gurghian; Suteu Alexandru; Beatrice Ogrean;Cristina Pascu; Sanda Murar; Angela Vasile. - Pentru Persoane juridice romane: - 1. Certificat constatator, in original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii candidaturilor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte: - Obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita inainte de transmiterea comunicarilor finale, in cazul in care se prezinta actul in copie conforma cu originalul, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata.Pentru persoanele fizice autorizate documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.Pentru persoanele fizice/juridice straine documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident si certificat de rezidenta fiscala valabil pe perioada derularii contractului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri - Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani. Operatorului economic va furniza informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an. Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min. 637.614 lei, respectiv 144.371 euro.Cursul mediu de referinta la care se face echivalenta euro/leu stabilit de BNR aferent fiecarui an
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 3: Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, cf. art.188, 1, lit. d) din OUG 34/2006, respectiv certificat de conformitate CE sau agrement tehnic elaborat si eliberat de un organism abilitat pentru produsele ofertate.
Cerinta1: Experienta similara: Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Oferantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui document/contract/proces-verbal de receptie partiala/finala sau maxim 3 copii dupa paginile relevante ale unor documente/contracte/procese-verbale de receptie partiala/finala diferite, de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii candidaturilor produse similare in valoare de minim 318.807 lei, respectiv 72.185 euro.Nota: Pentru calculul valorii contractelor in euro, se va lua in considerare cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv.
Informatii privind asociatii: In cazul in care un grup de operatori economici se asociaza pentru a depune o oferta comuna, acestia trebuie sa indeplineasca individual cerintele privind eligibilitatea si inregistrarea si, prin cumul, cerintele privind capacitatea economico ? financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala si standardele de asigurare a calitatii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului.
Cerinta 2: Impreuna cu candidatura se va depune si mostre pentru pozitiile nr. 1, 4 si 5 din Sectiunea II.2.1, precum si descrieri si fotografii a produselor pentru demonstrarea autenticitatii.
Standarde de asigurare a calitatii Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de licitare: pretul ofertei. Runde: 1(una).Licit. electronica va incepe la 2(doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata rundei: 1(una) zi lucratoare. In cadrul licit. elec. ofertantii particip. nu pot decat sa imbunatateasca ofertele financiare depuse anterior acestei faze conform art. 43 alin.(4) din HG nr1660/2006. In cazul in care ofertantul declarat admis si inregistrat in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licitatie electronica elementele ofertei care fac obiectul procesului repetitiv, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii acestei faze, introdusa in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Atribuirea se va face conform prevederilor art.200 din OUG nr34/2006, pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice, pus la dispozitie de SEAP conform art. 44 alin.(1) din HG nr. 1660/2006.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
44092/09.05.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conf. OUG 34/2006 - art.116- numarul minim al candidatilor calificati este 3. Conf. OUG 34/2006 - art.117- In cazul in care numarul candidatilor care indeplinesc criteriile de selectie este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul fie a)fie de a anula procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare b) fie de a continua procedura de negociere cu publicarea prealabila a unui anunt de participare numai cu acel/acei candidat/candidati care indeplineste/indeplinesc criteriile. Daca dupa etapa electronica doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret, se solicita oferta imbunatatita in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256 alin 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic din cadrul E.on Gaz Distributie SA
Adresa postala: Piata Trandafirilor, nr 21 , B 63, ,Localitatea: Tirgu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel. +40 365403769, Email: [email protected], Fax: +40 365403693
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.07.2012 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer