Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEURI DE BRANSAMENT DIN OTEL: cod CPV 44160000-9


Anunt de participare (utilitati) numarul 79244/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
E-ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
Adresa postala: Str Trandafirilor nr. 21, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540049, Romania, Punct(e) de contact: DEPARTAMENT ACHIZITII, Tel.0365403671, In atentia: D-luiOVIDIU ROMANTI, Email: [email protected], Fax: 0365403693, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEURI DE BRANSAMENT DIN OTEL: cod CPV 44160000-9
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la centrele operationale de pe raza E.ON Gaz Distributie, Targu Mures (28 depozite logistice , adresa conform anexei din conceptul logistic)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
TEURI DE BRANSAMENT DIN OTEL: cod CPV 44160000-9CONFORM SPECIFICATIILOR TEHNICE DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44160000-9 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1: -Teu de bransament din OL, fara fiting de tranzitie: Dimensiuni a 1/1 = 100 buc.
LOTUL 2: -Teu de bransament din OL, fara fiting de tranzitie: Dimensiuni a 2/1 = 150 buc.Dimensiuni a 2/2 = 100 buc.
LOTUL 3: - Teu de bransament din OL, cu fiting de tranzitie: Dimensiuni a 1/1 = 200 buc.
LOTUL 4: - Teu de bransament din OL, cu fiting de tranzitie: Dimensiuni a 2/1 = 850 buc.Dimensiuni a 2/2 = 350 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 568, 036RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
LOT 1:300 RONLOT 2:700 RONLOT 3:600 RONLOT 4:2.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII E.ON GAZ DISTRIBUTIE S.A.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Pentru ofertantul castigator, se va solicita legalizarea asociatiei, conform O.U.G. 34/2006, art. 44
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Incadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanata de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va face o prezentare a companiei care sa cuprinda cel putin urmatoarele date: adresa, sediul sucursalelor (daca este cazul) , birourile vanzari si departament clienti, un istoric si date privind compania; o descriere privind caracteristicile, serviciile si practicile ofertantului referitor la serviciile solicitate . Daca ofertantul este o companie internationala se va avea in vedere si datele privind filiala / reprezentanta din Romania.
Cerinta minima : realizarea unei cifre de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat: LOT 1:60.000 LEI, LOT 2:140.000 LEILOT 3:115.000 LEI, LOT 4:385.000 LEI
completare formular3.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta un portofoliu cu clientii carora le-a furnizat produse similare cuprinzand valori, perioade livrare, cantitati.
Se vor prezenta cel putin 3 recomandari, incluzand nume de contact. Recomandarea trebuie sa exprime calitatea produselor si serviciilor si felul in care au fost respectate prevederile contractuale.
Completare formular 4.
Experienta similara pentru produsele care fac obiectul achizitiei- un contract sau suma de comenzi, incheiat si finalizat in ultimii 3 ani in valoare de minimum (valoare exprimata in RON fara TVA): LOT 1:30.000 LEI, LOT 2:70.000 LEILOT 3:58.000 LEI, LOT 4:193.000 LEI
Si prezentare formular5.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA FIE INREGISTRATI IN S.E.A.P. . Oferta finala se va depune ca etapa de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2009 11:00
Locul: TG .MURES, P-TA TRANDAFIRILOR, NR.17, CAM. 103
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV Tg. Mures
Adresa postala: str. Bolyai nr. 30, Localitatea: TG . MURES, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-263694, Fax: 0265-269169
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. STRAVROPOLEOS , nr.6 , SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament juridic din cadrul E.ON GAZ DISTRIBUTIE SA
Adresa postala: Piata TRANDAFIRILOR, nr. 21, corp B-63, cam. 1-2, Localitatea: TG. MURES, Cod postal: 540049, Romania, Tel.0365 40 37 69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer