Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi de otel


Anunt de participare (utilitati) numarul 144899/12.07.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Electrocentrale Bucuresti S.A.
Adresa postala: Splaiul Independentei 227, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060021, Romania, Punct(e) de contact: ANCA IULIANA ORDEAN, Tel. +40 212751476, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 212751406, Adresa internet (URL): www.elcen.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Centrala Termoelectrica Palas
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Birou Aprovizionare, Tel. +40 241585300, In atentia: Eugen Onica, Email: [email protected], Fax: +40 241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Centrala Termoelectrica Palas
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 241585300, In atentia: Dragomir Constantin, Email: [email protected], Fax: +40 241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Centrala Termoelectrica Palas
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Punct(e) de contact: Secretariatul Centralei Termoelectrice Palas, Tel. +40 241585300, In atentia: Biroul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala care desfasoara activitati relevante
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevide otel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centrala Termoelectrica Palas.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este: achizitie de Tevide otel necesare pentru executarea lucrarilor de reparatii tip LN4, planificate a se executa in perioada iulie ÷ septembrie 2013, la reteaua de termoficare a municipiului Constanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163140-3 - Conducte de aburi si apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1
1) Teava de otel Ø 159x 7, 1;P265GH; TC2 - 300 m;2) Teava de otel Ø 273x 8; P265GH; TC2 -48 m;3) Teava de otel Ø 323, 9 x 8; P265GH; TC2 -96 m;LOTUL 2
1) Teava de otel Ø 406, 4 x 8, 8;P265GH; TC2 - 264 m;2) Teava de otel Ø 508x 8, 8;P265GH; TC2 - 144 m;3) Teava de otel Ø 610x 8, 8;P265GH; TC2 -24 m;
Valoarea estimata fara TVA: 259, 380RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul : LOT 1=954, 6 lei;LOT 2 =1639, 2 lei. (echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Valabilitatea garantiei de participare: 60 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. In cazul IMM urilor (Legea 346/2004) garantia de participare se poate constitui 50%. Constituirea se face prin una din modalitatile prevazute la art 86/HG 925/2006 prin virament bancar (RO73RNCB0114032055690018 BCR C-ta) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (autoritatea contractanta va retine ofertantului care a depus contestatie la CNSC si i-a fost respinsa, suma de 954, 6 lei pentru Lotul 1 si suma de 1639, 2 lei pentru Lotul 2, conf.art 2781 alin1/OUG 34/2006). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor. Conform art.33 alin 3 lit b din HG 925/2006 ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata, se resping. 10 % din pretul contractului fara TVA constituit conform art.90 alin 1) si 3)din HG 925/2006, cu modificari si completari.In cazul in care ofertantul alege ca modalitate de constituire prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale acesta are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului. Restituire garantie buna executie conform art.92/HG 925/2006, cu completari si modificari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006(FORMULARUL B);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 180 din OUG 34/2006 (FORMULAR art.180); Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Certificat de participare la licitatie deschisa cu oferta independenta(Formular 5);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(FORMULARUL A);Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare(Formular art. 691).
Persoanele cu functie de decizie din cadrul Centralei Termoelectrice Palas in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Director - Doru Oslobeanu, Contabil Sef - Violeta Geoge, Inginer sef exploatare- Dumitru Tamas, Sef Birou Achizitii ? Constantin Dragomir, Sef Birou Aprovizionare ? Eugen Onica, Birou Aprovizionare ? Constantin Neagu, Birou Achizitii ? Camelia Puchianu, Sef Birou Financiar ? Silvia Batrinu, Oficiul Juridic ? Luminita Duica, Oficiul Juridic ? Marius Ene, Birou Achizitii ? Mariana Raciala. Certificat constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990; Pentru persoane fizice romane ? Autorizatia de functionare emisa in baza OUG 44/2008 actualizata, sau alte documente echivalente (copie legalizata sau copie lizibila cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?);Pentru persoane juridice/fizice straine ? Documete edificatoare (copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?)care sa dovedeasca o forma de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani , conform Formular B2. Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri globale va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro).
Modalitatea de indeplinire
Informatii privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani , conform Formular B2. Pentru completarea Formularului B2, echivalenta cifrei de afaceri globale va fi calculata la cursul leu/euro mediu anual publicat pe siteul www.bnr.ro).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea de certificate sau alte documente echivalente documente (copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) prin care se confirma certificarea sistemului de asigurare a calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Au dreptul sa participe la faza finala de licitatie electronica doar ofertantii inregistrati in S.E.A.P., conform art. 42 si 44 alin (2) din Hotararea nr. 1660/2006. Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Numarul de runde: 1. Durata unei runde-1 zi.Procesul repetitiv de ofertare se refera numai la pretul total al ofertei, deoarece criteriul de atribuire este pretul cel mai scazut. Sistemul informatic in cadrul licitatie electronice va pune instantaneu la dispozitia tuturor ofertantilor informatiile necesare acestora pentru a-si determina, in orice moment, pozitia pe care o ocupa in clasament. Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: 1.cea mai buna oferta si 2.numarul participantilor la licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
3558/17.06.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.08.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.08.2013 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.08.2013 12:00
Locul: Sala de sedinte a Centralei Termoelectrice Palas, B-dul Aurel Vlaicu, nr. 123, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In cazul in care in urma licitatiei electronice exista 2 sau mai multe oferte admisibile, care au acelasi pret fiind clasate pe primul loc, pentru a putea desemna oferta castigatoare, ofertantii in cauza vor prezenta o noua oferta in plic inchis la solicitarea autoritatii contractante. In acest caz oferta desemnata castigatoare va fi cea cu pretul cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrala Termoelectrica Palas
Adresa postala: B-dul Aurel Vlaicu , nr. 123, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900075, Romania, Tel. +40 241585300, Email: [email protected], Fax: +40 241511200, Adresa internet (URL): www.elcen.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.07.2013 15:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer