Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi din PEHD pentru apa


Anunt de participare (utilitati) numarul 140764/27.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. +40 244407657, Email: [email protected], Fax: +40 244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi din PEHD pentru apa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str.Rudului, nr.203
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Da
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 487, 720 si 977, 760RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni, valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este 270030 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi din PEHD pentru apa potabila, cu diametre exterioare cuprise intre 25 mm si 400 mm.
La reluarea competitiei intre semnatarii acordului- cadru, obiectul reofertarii va fi pretul ofertei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatea minima pentru acordul- cadru = 29240 m
cantitatea maxima pentru acordul- cadru = 58310 m
Cantitatile functie de diametru sunt mentionate in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: intre 487, 720 si 977, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 9000 RON. Garantia de participare trebuie sa fie valabila 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare se va face conform prevederilor art. 86 din H.G.925/ 2006; In formularul nr.10 este un model de Scrisoare de garantie de participare; Cuantumul ce se va retine din garantia de participare in cazul in care sunt indeplinite prevederile art.278 1 din OUG 34/2006 = 4757.75 RON; Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2;
- Declaratie priv.neincadrarea in situatiile prev.la art. 181 din OUG 34/2006, conform formular 3;
- Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform formular 4;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din OUG 34, conform formular 5;
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea unui tert, se vor prezenta si urmatoarele declaratii semnate de tertul respectiv:
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OUG 34/2006, conform formular 2
- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la literele a), c1)si d) de la art.181/OUG34/2006
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 69 1 din OUG 34, conform formular 5;
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Anca Ionascu ? Director General, Constanta Grigore - Director Economic, Bogdan Trimbitasu - Director Exploatare Adjunct si presedintele comisiei de evaluare, Membri in comisia de evaluare: Olivia Tar, Miruna Moise, Amalia Negru, Cristian Negoita. Pentru persoane juridice romane: - Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ''conform cuoriginalul''.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate, in cazul in care a prezentat acest document in copie cu mentiunea ''conform cu originalul''.
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind declararea mediei cifreide afaceri globale, pe ultimii 3 ani. Se va prezenta formularul 6 ''Informatii generale''. Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
- Copie de pe bilantul contabil vizat, pe anul 2011.
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si:
- formularul 11 - Angajament Tert sustinator financiar.
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale, pe ultimii 3 ani, sa fie mai mare sau egala cu 540000 lei sau echivalentul in euro, utilizandu-se pentru echivalenta cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Se va prezenta formularul 7 ''Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani''care trebuie sa contina valori, perioade de livrare si beneficiari. Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate, documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Se vor prezenta recomandari din partea beneficiarilor contractelor, inclusiv a celui care indeplineste cerinta minima.
Cerinta minima: Se va prezenta minim 1 contract de furnizare produse similare( copie de pe parti relevante) a carui valoare sa fie de minim 270 000 lei.Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual leu/valuta comunicat de BNR.Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert atunci acesta va prezenta si formularul 12-''Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala''.
2) Mostra de teava care sa demonstreze ca produsul ofertat indeplineste caracteristicile tehnice si conditiile de marcare din caietul de sarcini. Mostra consta intr-un esantion de teava din PEHD De 110 mm cu lungimea de 0.5 m, marcata conform prevederilor din caietul de sarcini si etichetata cu numele ofertantului.Mostrele se vor depune impreuna cu oferta si vor fi insotite de certificate de incercari de laborator sau alte documente edificatoare.
Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 al ofertantului.In cazul in care ofertantul este in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
- licitatia electronica se va desfasura prin intermediul SEAP si in consecinta, la momentul initierii acesteia operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP;
- elementul ofertei care face obiectul reofertarii este pretul ofertei;
-toti ofertantii care au oferte admisibile vor fi invitati sa depuna noi oferte de pret prin intermediul SEAP;
- licitatia electronica se va desfasura intr-o singura runda;
- durata unei runde este de 1 zi lucratoare;
- calendarul de desfasurare al licitatiei electronice va fi comunicat ofertantilor in invitatia de participare care va fi transmisa prin SEAP
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/ 397.12-020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.12.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.12.2012 10:00
Locul: Ploiesti, str. Bobalna nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul are dreptul de a prezenta initial o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum sunt ele solicitate - formular 8'' Model de declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificare''. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusivvalori, cantitati, certificate.In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut in paragraful anterior, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/ documentele edificatoare care probeaza indeplinirea cerintelor minime de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Eventualele oferte cu preturi egale clasate pe locul din clasament care coincide cu numarul maxim al operatorilor cu care se va incheia acordul-cadru, respectiv locul7, vor fi departajate dupa pretul unitar al tevii din PEHD PE 100 Dext 110 PN 16, in sensul ca va fi acceptata oferta cu pretul unitar cel mai mic.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str. Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100337, Romania, Tel. +40 244407630, Email: [email protected], Fax: +40 244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.11.2012 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer