Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEVI DIN PEHD SI PVC


Anunt de participare (utilitati) numarul 132026/12.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala: str. Bobalna nr. 10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Punct(e) de contact: OLIVIA TAR, Tel. 0244407657, Email: [email protected], Fax: 0244407681, Adresa internet (URL): www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEVI DIN PEHD SI PVC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Ploiesti, str.Rudului, nr.203
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 7 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 399, 987RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi din PEHD pentru apa si tevi din PVC pentru canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162000-3 - Tevarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
26882 m teava din PEHD si PVC
Valoarea estimata fara TVA: 399, 987RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Lot 1 = 3119 lei ; Lot 2 = 4880 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 180 din OG 34, conform formularului 2 din sectiunea III
- Declaratie priv. neincadrarea in situatiile prev. la art. 181/OG 34, cf. formularului 3 din sectiunea III
- Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la 25.11.2011. Certificatele vor fi prezentate in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea?? conform cu originalul??- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf. formularului 4 din sectiunea III
- Declaratie priv. neincadrarea in prev. art. 691 din OG 34, cf. formularului 5 din sectiunea III
Pentru persoane juridice romane: - Copie de pe Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat constatator, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului tb. sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Certificatul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ??conform cu originalul??
Pentru persoane juridice straine:
- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Se va completa cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani in ??Informatii generale??, formularul 6 din sectiunea III- Bilantul contabil vizat pe anul 2010
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si:
- formularul 11- Angajament Tert sustinator financiar
- formularul 2 - Declaratia priv neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, semnata de tertul respectiv.
Cerinta minima:
Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul vanzarilorde produse similare, sa fie mai mare sau egala cu:
-156 178 lei sau echivalentul in euro, respectiv 36 030 euro, pentru lotul 1
- 243 944 lei sau echivalentul in euro, respectiv 56 278 euro, pentru lotul 2
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform formularului 7 din sectiunea III.
- Recomandari din partea beneficiarilor contractelor
- Copie de pe partile relevante ale unui contract care indeplineste conditiile cerintei minime.
- In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si :
- formularul 12- Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala
- formularul 2 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, semnata de tertul respectiv
Cerinte minime: Se va prezenta cel putin un contract de furnizare produse similare( copie de pe partile relevante), a carui valoare sa fie de minim:
78 089 lei sau echivalentul in euro respectiv 18 015 euro, pentru lotul 1
121 972 lei sau echivalentul in euro, respectiv 28 139 euro, pentru lotul 2- Mostre care sa demonstreze ca produsele ofertate corespund solicitarilor din caietul de sarcini.
Ofertantii lotului 1 trebuie sa puna la dispozitia achizitorului, la data depunerii ofertei, doua esantioane de teava din PEHD cu marcaj. Un esantion va fi din teava De 32 mm si celalalt din teava De 110mm.
Ofertantii lotului 2 trebuie sa puna la dispozitia achizitorului, la data depunerii ofertei, un esantion de teava din PVC cu marcaj. Esantionul va fi din teava De110 mm.Esantioanele solicitate pentru ambele loturi nu trebuie sa depaseasca lungimea de 0.5 m. Esantioanele trebuie sa fie marcate conform prevederilor caietului de sarcini si vor fi etichetate cu numele ofertantului. Mostrele vor fi insotite de certificate de incercari de laborator sau alte documente edificatoare.
- Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 al furnizorului produselor. (In cazul in care furnizorul se afla in curs de certificare, nu se accepta decat un document din care sa reiasa ca auditul de certificare a fost finalizat si o declaratie din partea firmei auditoare din care sa reiasa data la care va fi obtinut certificatul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Se va reoferta pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 284.11-010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.01.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.01.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.01.2012 10:00
Locul: Ploiesti, strada Ana Ipatescu, nr.8
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali ai ofertantilor sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
.
Adresa postala: ., Localitatea: ., Cod postal: ., Romania, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L.
Adresa postala: str.Bobalna, nr.10, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100330, Romania, Tel. 0244407637, Email: [email protected], Fax: 0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.12.2011 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer