Licitatie Publica - Tevi preizolate , preizolare tevi, elemente de conducte preizolate (coturi, mufe, etc), compensatori de dilatare, robineti clapa fluture si lucrari de izolari locale si de capat
Anunt de participare (utilitati) numarul 122073/21.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia: Birou Achizitii Publice, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0256430631, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi preizolate , preizolare tevi, elemente de conducte preizolate (coturi, mufe, etc), compensatori de dilatare, robineti clapa fluture si lucrari de izolari locale si de capat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la depozitele autoritatii contractante din Timisoara, Calea Saguluinr.201 si str Copernic nr 16
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 660, 866.42RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi preizolate, preizolare tevi, elemente de conducte preizolate (coturi, mufe, etc), compensatori de dilatare, robineti clapa fluture si lucrari de izolari locale si de capat, specificate in caietul de sarcini nr. 5093/28.04.2011
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
44165300-7-Mansoane (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime pentru : Tevi preizolatepreizolare tevi, elemente de conducte preizolate (coturi, mufe, etc), compensatori de dilatare, robineti clapa fluture si lucrari de izolari locale si de capat, sunt specificate in caietul de sarcini nr. 5093/28.04.2011 si anexele la acesta
Valoarea estimata fara TVA: 1, 660, 866.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :15000 lei; Garantia de buna executie :5% din pretul contractului subsecvent, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si Surse proprii. Platile se vor efectua in lei, prin ordin de plata, in termen de 90 de zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii acordului cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea (Form. 12A)-Declaratia privind calitat de participant la procedura(form.12C)-Declaratie privind neincadr in prev art. 181 din OUG 34/2006 actualiz(form 12B)-Declaratie pe proprie raspundere, in temei art.69^1 din OUG 34/06 actualiz(form. 12D )-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?(form.CER)-Certif.constat.emis de ORC, nu mai vechi de 30 de zile, pt.pers.jur/fiz romane(orig.sau copie legaliz.)Docum.va atesta ca dom.de activitate corespunde ob.ctr.care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.Legii nr.85/06 privind proced.insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata-Documente care dov.o forma de inreg.si atestare ori apartenenta dpdv profesional (original sau copie legalizata in limba oficiala a tarii respective, insotite de traducerea autorizata in limba romana ), pt.persoane juridice /fizice strainePt.documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizata se accepta si copia lizibila a documentelor, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in original sau copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute mai sus se demonstreaza de fiecare membru al grupului .Incadr.in una sau mai multe sit.prevaz.la art.180. si 181 din O.U.G.nr.34/06 actualiz., atrage exclud.ofertant.din procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (Form.B2). Se impune ca cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 600.000 lei.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata , respectiv Formularul?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii??Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor , documentul se va prezenta pentru fiecare asociat.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii n.r346/2004 actualizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista livrari prod.in ult.3ani(Form.12 F+anexa;2.Exp.simil.(Form.B4).Cer.min.se va prez Form B4 pt un contract pt livr tevi preizpt retele de termof si s-au exec izol locale si/sau de capat in ultimii 5 ani , cuval = sau > de90.000 lei fara TVAsause va prez cate un Form B4 pt doua contr, din care un contr pt livr tevi preizolate ret termofin ultimii 5 anisi un contr pt exec izolari locale si/sau de capat ret de termof, in ultimii 5 ani, cuval cumul = sau > de 150.000 lei fara TVA -Pt.confirm, of.va anexa la fiecare Form.B4, urmatoarele: - ctr.(incl. anex cu valori), in copie legaliz.(Se accepta si copia lizibila a docum., semnat si stamp. pt.? conform cu originalul?care va fi prez.in copie legaliz.doar la solic.comisie eval.)-docum.constat/rec., in copie legaliz., pt.acel ctr.care conf.indepl.ctr.in mod corespunz.(Se accepta si copia lizibila a docum.semnat si stamp.pt ?conformitate cu originalul? care va fi prez.in copie legaliz.doar la solic. comisie eval.);3.Decl. ref.la echip.tehn.de care dispune pt.indepl.corespunz.a ctr;4.Inform.pers./org.tehnic de specialit.de care dispune sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut pt.indepl.cores.a ctr.;5.Decl.prin care op.ec.se obliga sa respecte legisl.ref.la protect.mediu in timp.indepl.ctr.; Cand un grup de op.ec. depune of.comuna, capacit.tehn.si profes.se demonstr.prin luarea in consid.a resurs.tut. membr.grupului.;
-inf.despre pers.sustinat; -Inf.subctr.; -Inf.asociati; certif.emis de un org.nat./intern.certif.acred., priv.impl.sist.manag.calit.in conf.cu SR EN ISO 9001:2008 sau echiv.pentru domeniul de activitate corespunzator obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.07.2011 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2011 10:00
Locul: sediul achizitorului din Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 (parter-sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP in anuntul de participare la "Documentatie si clarificari" si poate fi accesata la adresa de internet www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata, de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimet juridic -SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. 0256308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2011 13:37