Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi preizolate, elemente de conducte preizolate (coturi, ramificatii, reductii, puncte fixe, mansoane , caciuli de capat etc.) si lucrari de izolari locale si de capat pentru retele de termoficare


Anunt de participare (utilitati) numarul 141999/16.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Tel. +40 0256308337, In atentia: Birou Achizitii Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0256430631, Adresa internet (URL): www.colterm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificata si completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi preizolate, elemente de conducte preizolate (coturi, ramificatii, reductii, puncte fixe, mansoane , caciuli de capat etc.) si lucrari de izolari locale si de capat pentru retele de termoficare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul CET Sud din Calea Sagului nr.201 Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 653, 629RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: trimestrial : valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent este de17.197, 40 lei TVA( din care produse 16.798 lei fara TVA si lucrari de izolari locale si de capat de 399, 4 lei fara TVA) , iar valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 2.222.732, 90lei fara TVA ( din care produse 2.166.174 lei fara TVA silucrari de izolari locale si de capat 56.558, 9 lei fara TVA )
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi preizolate, elemente de conducte preizolate (coturi, ramificatii, reductii, puncte fixe, mansoane , caciuli de capat etc.) si lucrari de izolari locale si de capat pentru retele de termoficare pentrudiametre cuprinse in intervalul Dn 50 mm -Dn 600mm
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-cantitati minime estimate contract subsecvent, conform Anexa 2de la caietul de sarcini-cantitati maxime estimate contract subsecvent , conform Aneza 3 la caietul de sarcini- cantitati minime estimate acord cadru , conformAnexa 4 de la caietul de sarcini- cantitati maxime estimate acord cadru , conform Anexa 5 de la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 5, 653, 629RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
- Cuantum =57.000lei ;Perioada valabilitate= 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Mod de constituire : Mod de constituire: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art.86 alin.(2)-(3) si art.87 din HG nr.925/2006 si art 278 ¹ aliniat (1) din OUG nr 34/2006 . In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8.125, 36 lei calculata conform art.278 ¹ aliniat (1) din OUG nr.34/06.b) ordin deplata , cont RO77 RNCB 0249 0098 6563 0001 ? BCR Timisoara, pentru SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cuconditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depus la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;c)fila CEC , cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor , depusa la Biroul Financiar SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA din str. Episcop J.Lonovici nr.4;Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004 actualizate, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualiz, respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri, dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se vaface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Cuantum: 5%din pretul fiecarui contract subsecvent fara TVA.Mod de constituire a garantiei de buna executie pentru fiecare contract subsecvent: ?instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in documentatia de atribuire, cu aplicarea in mod corespunzator a prevederilor art 86 alin (2)-(3) si art 91 din HG nr 925/2006 sau ? retineri succesive din plata cuvenita pentru facturi conform HG nr 1045/11.;Mod de restituire a garantiei de buna executie a fiecarui contract subsecvent: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor preizolate si/sau a lucrarilor de izolari locale si de capat care fac obiectul contractului subsecvent, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei (conform prevederilor art.92.alin(1) din HG 925/2006).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite Bancare.Plata in lei, prin OP in termen de 30zile de la inregistrarea facturii la achizitor, pe baza documentelor mentionate in caietul de sarcini la cap.8.Nu se acorda avans
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea , conform art. 180 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular 12ACerinta nr. 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Completare formular 12CCerinta nr. 3
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta , in temeiul Ordinului nr 314/2010
Completare formular CER din Anexa la Ordin nr 314/2010 emis de ANRMAPCerinta nr. 4
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si completataCompletare formular 12BIn cazul in care exista tert sustinator acesta va Completa formularul 12E - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 lit a) lit c1) si lit d) din OUG 34/2006, modificata si completataCerinta nr. 5
Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata
Completare formular 12 DIncadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire astfel: dir.gen.ing.Pampu Petrica, Dir.ec.Buciu Ionel, Dir. Prod. ing.Popa Dorin, Dir.Comerc.Mircea Cristian, Sef B.Achizitii Lucrari ing.Ivan Daniela, Sef Sectie CT/PT ing.Heredea Cristian , Sef Serv.Investitii Mentenanta sing.Ifrim Mihai, Sef B.Investitii ing.Andra Sergiu, ing.Mereuta Silviu, ing.Negrea Traian, ing.Georgescu Nicoleta, Coordonator SIM ing.Manolache Mihaela, Sef B.Mediu Popa Manuela, ing.Ursuletu Camelia, cj.Crisenescu Claudia, cj. Ciobotea Daniel, Sef Comp.Avize Batinas Dan, Flavius Buta, ing.Balint-Codrean Codruta, ing.Chirici MiraNota: Documentele emise in alta limba trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romanaAtunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele 1, 2, 3, 4 , 5 vor fi indeplinite de fiecare membru al
grupului , prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert sustinator cerintele 1, 4 si 5vor fi indeplinite de tertul sustinator prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Incadrarea in una sau mai multe situatii prevazute la art.180. si la art.181 din O.U.G.nr.34/2006 actualizata, atrage excluderea ofertantului
din procedura aplicata pentru atribuirea contractului Cerinta nr. 1
Persoane juridice romane : Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,)din care sa rezulte informatiile reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,.Persoane juridice straine: Documente care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, se vor prezenta in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul , ,, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului , prezentanduse in acest sens documentul solicitat. Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1 . Declaratie privind informatii generale , inclusiv cifra de afaceri globala (Formular B2)
Cerinta minima: Media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatea din ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu :3.000.000 lei .
Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004.Daca ofertantul beneficiaza de sustinere financiara va completa Formularul 1S
Modalitatea de indeplinire
-Se va completa Formularul B2 - fisa de informatii generale. In cazulasocierii de operatori economici , fiecare operator economic este obligat sa prezinteacest formular.
- Echivalenta in lei a valorii exprimate in valuta (unde este cazul) se va calcula de catre ofertant utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.-Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducerea privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr. 346/2004 actualizata, va prezenta si actul doveditor conf art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea intrepreprinderilor in categoria IMM?Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadratati in categoria IMM, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii nr.346/2004
- In cazul asocierii de operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor , documentul se va prezenta pentru fiecare asociat.
- In cazul in care ofertantul are tert sustinatortrebuie sa dovedeasca sustinerea prin completarea Formularului 1S ( angajamentul ferm privind sustinerea financiara al persoanei care il sustine)incheiat in forma autentica.
-Situatia economica si financiara, se demonstreaza de operatorul economic care depune oferta individualaori de grupul de operatori economici care depun oferta comuna ( prin luarea in considerare a resurselortuturor membrilor grupului) ori de catre unul din sustinatori.
Cerinta 2. Bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii 3 ani, ( pentru confirmarea Mediei cifrei de afaceri globale solicitata la Cerinta 1 ) care se prezintain copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? siva fi prezentat in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezentabilantul contabil sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, pe ultimii 3 ani ( pentru confirmarea Mediei cifrei de afaceri globale solicitate la cerinta 1 )care se prezinatain copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? siva fi prezentat in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1. (experienta similara) : -Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii3 ani ( completarea Formularului 12F) siLista lucrarilor de izolari locale si /sau de capatefectuate in ultimii 5 ani( completarea Formularului 12 L), continand valori, perioade de livrare / perioade si locul de executie al lucrarilor de izolari locale si de capat, beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (dupa situatie). Furnizarile (livrarile) de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar iarexecutia de lucrari de izolari locale si de capat se confirma prin prezentarea unor certificari de buna executie care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit: i) pentru un contract de furnizare de tevi preizolate, elemente de conducte preizolate si lucrari de izolari locale si de capat ( din lista ?Formular 12F)cu valoarea egala sau mai mare decat 1.000.000 lei fara TVAsau
ii)pentru maxim doua contracte cu valoarea cumulata egala sau mai mare decat 1.000.000 lei fara TVA din care un contract de furnizaretevi preizolate , elemente de conducte preizolate ( din lista ?Formular 12F) cu valoarea egala sau mai mare decat 950.000.lei fara TVA siun contract de executie de lucrari de izolari locale si de capat( din lista ?Formular 12L) cu valoarea egala sau mai mare decat 50.000 lei fara TVA.In cazul in care beneficiarul este un client privat din partea caruia nu este posibila obtinerea unei confirmari a livrarii de produse , se acceptao declaratie din partea operatorului .
Certificarile se prezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul? si seprezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.
Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se vor completa Formularele 2S, 3S, 4S.
Modalitatea de indeplinire
- Se va completa Declaratia-Formular 12F cu tabelul anexat si Declaratia?Formular 12L cu tabelul anexat ( dupa situatie) si se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar pentru confirmarea livrarilor de produse sicertificari de buna executie pentru lucrarile de izolari locale si de capt care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit ( dupa situatie).In cazul in care beneficiarul este un client privat din partea caruia nu este posibila obtinerea unei confirmari a livrarii de produse , se acceptao declaratie din partea operatoruluiCertificarile seprezinta in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul si se prezinta in copie legalizata doar la solicitarea comisiei de evaluare.-Echiv inlei a valorii exprimate in valuta(unde este cazul)se va calcula de catre ofertanti utilizand cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
-Daca ofertantul beneficiaza de sustinere, se va completa Formularul2S-Angajamentul ferm priv sustinereatehnica si profesionala incheiat in forma autentica, Formularele 3S si 4S-Declaratie tert sustinator tehnic si profesional (dupa caz);
-Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna se va completa Formularul1A-Acordul de asociere, semnat de fiecare asociat.
-Indiferent daca exista unul sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara (Cerinta nr.1) va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana respectiv un singur tert sustinator. Celelalte cerinte de la capacitatea tehica si profesionala pot fi sustinute pt. indeplinirea cerintei de un singur sau mai multi sustinatori prin cumul.
Cerinta 2- Declaratie referitoare la echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru sectorial de furnizare. (Se va completa Declaratia ?Formular 12H cu Anexa )
Modalitatea de indeplinire
- Se va completa Declaratia ?Formular 12H si Anexa care contine informatii privind echipamentele tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a acordului cadru sectorial de furnizare.
Cerinta 3- Declaratie cu informatii referitoare la personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a izolarilor locale si de capat din cadrul acordului cadru sectorial de furnizare .
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind personalul / organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut pentru indeplinirea corespunzatoare a izolarilor locale si de capat din cadrul contractului sectorial de furnizare
Cerinta 4 - Prezentarea agrementului tehnic sau a certificarii de produs emise de un organism acreditat care sa ateste conformitatea cu standardul SREN 253:2009pentru produsele preizolate si lucrarile de izolari locale.
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta agrementul tehnic sau certificarea de produs emise de un organism acreditat care sa ateste conformitatea cu standardul SREN 253:2009pentru produsele preizolate si lucrarile de izolari locale.
Cerinta 5- Declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul prestariilucrarilor de izolari locale si de capat , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011) Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract /contracte sau acord de colaborare/ acorduri de colaborare sau acord/acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si valorificareatipurilor de deseuri rezultate ca urmare a izolarilor locale/capat (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?).
Modalitatea de indeplinire
- Se va prezenta o declaratie care contine informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul prestariilucrarilor de izolari locale si de capat , cu privire la gestionarea deseurilor ( Legea 211/2011)Pentru demonstrarea cerintei , operatorul economic va prezenta urmatoarele documente relevante: - contract /contracte sau acord de colaborare/ acorduri de colaborare sau acord/acorduri de subcontractare cu operatori economici autorizati pentru transportul si valorificareatipurilor de deseuri rezultate ca urmare a izolarilor locale/capat (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?) , inclusiv autorizatia/ autorizatiile de mediu a acestora (in copie lizibila, cu mentiunea ?conformcu originalul?).
Cerinta 6. -Declaratie privind partea din contract pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze ( Se va completa Formularul 12 G sitabelul anexa) In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente : -Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 12 G sitabelul anexa. In cazul in care exista subcontractanti acestia vor prezenta urmatoarele documente : -Declaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularul 12 C-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modificata si completata ? Formular 12 D
Informatii privind asociatii(daca este cazul) : - Acordul de asociere ( Formularul 1A ).
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul 1A .
In cazul in care un grup de op.ec.depune oferta comuna -in
asociere , acordul de asociere se semneaza de fiecare asociat si
se va preciza cine este leader al asocierii , cu identificarea din
punct de vedere fizic si valoric a partii din contract care va fi
indeplinita de fiecare asociat.Acordul de asociere se va legaliza numai daca oferta comuna
este declarata castigatoare si se va prezenta la semnarea
contractului.
Cerinta 1.Prezentarea certificatului privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul"Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta certificatul privind implementarea unui sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, emis de un organism national sau international de certificare acreditat, in copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul", Atunci cand un grup de operatori depune oferta comuna (in asociere) , aceasta conditie trebuie indeplinita obligatoriu de catre fiecare membru al grupului, pentru partea din contract pe care o indeplineste
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul total pentru cantitatea maxima a acordului cadru, exprimat in lei fara TVA.In cadrul licitatiei electronice(LE) ofertantii nu pot decat sa imbunatateasca ultima oferta depusa.Nu exista limite ale valorii pana la care elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare poate fi imbunatatit. Sistemul informatic pune la dispozitie: cea mai buna oferta si numar participanti.Nu se utilizeaza pasul de licitare.Numar runde: 1.Durata runda: 1zi.Ofertantii vor transmite/depune la Registratura SC COLTERM SA Timisoara, str. Ep.J. Lonovici nr.4, in maxim 2zile lucratoare de la data finalizarii LE, propunerea financiara pentru ultimul pret ofertat la LE.In cazul in care ofertantul nu modifica in cadrul fazei de LE pretul total, la stabilirea clasamentului final este luata in considerare oferta depusa de catre acesta anterior desfasurarii LE .
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2013/S016-023317 din 23.01.2013
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2013 11:00
Locul: sediul SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, etaj1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Evaluarea ofertelor consta in compararea preturilor ofertelor admisibile si stabilirea clasamentului, in ordinea crescatoare a preturilor.Preturile care se compara sunt preturile totale ofertate pentru cantitatile maxime previzionate la acord cadru, exclusiv TVA.Oferta castigatoareva fi oferta admisibila cu cel mai mic pret total ofertat pentru cantitatile maxime previzionate la acordul cadru, luand in considerare si rezultatul obtinut in procesul repetitiv de ofertare derulat in cadrul etapei de licitatie electronica (LE).Modalitatea de departajare a eventualelor oferte admisibile cu preturi egale clasate pe primul loc al clasamentului la sfarsitul LE: -daca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta (AC) va solicita reofertarea pretului in plic inchis, caz in care acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazutPt.vizualizarea documentatiei de atribuire(D.A)incarcate in SEAP, op.economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic(program disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica)?Ofertantul poate modifica sau retrage oferta pana la data limita de depunere a ofertei, fara pierderea sumei constituita drept garantie participare;Ofertele depuse la alta adresa/ depuse dupa data /ora limita de depunere sunt declarate intarziate si vor fi respinse. Mod de comunicare: -fax(+40 256430631-Directia Comerciala)sau posta;
-prin sistemul Informatic SEAP, pt.clarificari sau eventuale modificari in legatura cu D.A.;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta , in conditiile OUG nr.34/2006 actualizata , de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic ? SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: str Episcop Joseph Lonovici nr 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308420, Fax: +40 256430631
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.02.2013 11:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer