Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - tevi preizolate flexibile si cuple de racord cu filet exterior


Anunt de participare (utilitati) numarul 135781/21.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: TICULA ELEONORA, Tel. +04 256308335, Email: [email protected], Fax: +04 256430631, Adresa internet (URL): www, colterm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
tevi preizolate flexibile si cuple de racord cu filet exterior
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Calea Sagului nr.201, Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 542, 180RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: atribuirea contractelor subsecvente se va face in functie de necesitatile autoritatii contractante si de fondurile alocate.Un contract subsecvent se poate incheiapentru minim una luna sau maxim 6 luni.( se pot incheia maxim 24 contracte subsecvente sau minim 4 contracte subsecvente ) Valoareaminimaestim. a unui contract subsecvent este de22.590 lei si val. max. estim.este de 128943 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi preizolate flexibile si cuple de racord cu filet exterior
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163160-9 - Conducte de distributie si accesorii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cu prevederile din caietul de sarcini nr. 7028/ 25.04.2012 si anexa nr.1 la caietul de sarcini.Estimarile cantitatilor minime si maxime ale acordului cadru sunt: Nr.crt. Denumire materialU.M. Cantitatea minima Cantitatea maxima1 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 25mm x De 75 mm ml 32010802 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 32mm x De 75 mm ml 32010803 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 40mm x De 90 mm ml 3009004 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 50mm x De 110 mm ml 2407205 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 63mm x De 125 mm ml 24014406 Cupla de racord cu filet exterior Ø25 mm x 3/4 " mm buc 101807 Cupla de racord cu filet exterior Ø32 mm x 1 " mm buc 101808 Cupla de racord cu filet exterior Ø40 mm x 1 1/4 " mm buc 101509 Cupla de racord cu filet exterior Ø50 mm x 1 1/2 " mm buc 1015010 Cupla de racord cu filet exterior Ø63 mm x 2 " mm buc 10250Estimarile cantitatilor minime si maxime ale contractului subsecvent sunt: Nr.crt. Denumire materialU.M. Cantitatea minima Cantitatea maxima1 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 25mm x De 75 mm ml 1603202 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 32mm x De 75 mm ml 1603203 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 40mm x De 90 mm ml 1503004 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 50mm x De 110 mm ml 1202405 Conducta preizolata flexibila PEX Ø 63mm x De 125 mm ml 1202406 Cupla de racord cu filet exterior Ø25 mm x 3/4 " mm buc 5307 Cupla de racord cu filet exterior Ø32 mm x 1 " mm buc 5308 Cupla de racord cu filet exterior Ø40 mm x 1 1/4 " mm buc 5309 Cupla de racord cu filet exterior Ø50 mm x 1 1/2 " mm buc 53010 Cupla de racord cu filet exterior Ø63 mm x 2 " mm buc 550
Valoarea estimata fara TVA: 542, 180RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de Participare(GP): 10843, 60 lei ;Per.de valab.a GP: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a garantiei de participare : a) printr-un instrum. de garant.emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib., cu aplicarea in mod corespunzator a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizata si art.278¹ alin.(1) din OUG nr 34/2006 actualiz.In masura in care CNSC respinge contestatia AC va retine contestatorului din GP suma de 4322, 18 leib) OP, cont RO77RNCB0249009865630001?BCR Timisoara, ptr.SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Bir.Finan., SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Bir.Financiar, SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.Daca oper.econ. participant la proced. este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz., va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, actualiz., respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofertantul a constituit GP in calitate de IMM ( 50%din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic. Garantia de buna executie va fi de5% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: - scrisoare de garantie bancara- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - orice alta forma prevazuta de art. 90 din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Operatorii economici vor preciza modalitatea de constituire a garantiei de buna executie.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: Surse proprii 2012;Modalitati de plata : plata se face in termen de 30 zile de la receptia produselor.Achizitorul nu acorda avans.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.12A.2.Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular nr.12B.3.Decl. priv. calit. de particip. la procedura, Formular nr.12C4 Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/2010 , Formular CER5.Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, cu modif. si complet.ulterioare, Formular nr.12S.Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Director Comercial Mircea Cristian, ing.Heredea Cristian , ing.Subu Teofil, ing.Dumitrescu Mugurel, ing.Batinas Dan, cj.Crisenescu Claudia, sing.Ticula Eleonora, c.j.Ciobotea Daniel, ing.Mihaita Adelheid.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. admin.sau jud. sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Cerinta nr.1 Persoane juridice romane Se va prezenta Certificatul constatator emis de ORC, cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor(original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,), din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC.Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, ,Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna , cerinta se demonstreaza de fiecare membru al grupului, prezentandu-se in acest sens documentele solicitate.Codul CAEN din certificatul constatator al fiecarui operator economic din grup trebuie sa aibe corespondent pentru partea din contract pe care o realizeaza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Demonstrarea situatiei economice si financiare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara - Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante, sau clienti privati-Document constatator eliberat conform art97^1 din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau Recomandare de la cel putin unul din beneficiarii mentionati in lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, la care s-au livrat produse similare, care sa precizeze indeplinirea in mod corespunzator a contractelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Numar de runde ale licitatiei electronice: 1(una)Durata runda: 1(una) zi;Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire doua sau mai multe oferte admisibile contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, care este cel mai mic, oferta castigatoarestabilita de catre comisia de evaluare va fi oferta al carei pret de pornire a fost cel mai mic.Ofertantii vor transmite la Registratura COLTERM SA Timisoara , str.Ep.J.Lonovici nr.4, in maxim 2 zile lucratoare de la data finalizarii licitatiei electronice (data terminarii rundei), propunereafinanciara aferenta ultimului pret ofertat la licitatia electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.06.2012 10:00
Locul: SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara str Ep Joseph Lonovici nr 4 et 1 sala sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta, in cond.OUG 34 din 2006 actualiz., de catre contestator de un act al AC pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic-SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: Str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 Timisoara, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +40 256308350, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel. +04 256308320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.05.2012 10:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer