Licitatie Publica - Tevi si elemente de conducte preizolate- coturi,puncte fixe,reductii,ramif,izolari locale si capat
Anunt de participare (utilitati) numarul 6580/21.03.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Contracte ing.Balint-Codrean Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi si elemente de conducte preizolate- coturi, puncte fixe, reductii, ramif, izolari locale si capat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozit beneficiar la CT SUD din Calea Sagului nr.201
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi si elemente de conducte preizolate - coturi , puncte fixe, reductii, ramificatii , izolari locale si de capat ( Dn76x5/140 PE;Dn89x6/160 PE;Dn89x6/161 SPIRO AL; 102x6/200 PE , 133x6/225 PE)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28863121-3 - Conducte de incalzire (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitatile minime/maxime sunt specificate in Anexa 1A la caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 389, 636.26RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se achiz cant min din CS .Daca este cazul, se vorsuplimenta cantit. in limita cantit. max din CS.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.05.2007 pana la 20.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare :6000 leigarantie buna executie :5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
alocatii bugetare-Plan investitii 2007;Platile se vor efectua in lei , prin ordin de plata , in maxim 30 de zilede lareceptie produse preiz.si servicii prest.in baza facturii emise de furnizor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea se va legaliza pentru grupul de op.ec declarati castigatori pana la data semnarii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
decl eligib (neincadr in sit prev art180 din OUG34/06);decl calitate participant la proced;decl neincadr in sit prev art181 din OUG 34/06;doc care confirm plata impoz, taxe si contrib asig sociale catre bugetele componente ale buget gen consolidat si taxe locale , in conform prev legale in Romania sau in tara in care este stabilit, la data de 28.02.07;certif inreg si certif constatator emise de of registru comert/autoriz functionare pt pers jur/fiz.romane ; doc care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pt. pers jur/fizice straine
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declar cifra afaceri pe ultimii 3 ani.Cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 1000000 lei( reprez 299509 E la data 20.03.07);Prez bilant contabil la 31.12.06, vizat si inreg de org competente.Cand un grup de op ec depune of comuna, sit econ si financ se demonstreaza prin luarea in considerare a resurse tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista pr livr in ult 3 ani Exp sim Cerinta min: indep in ult 3 ani a cel putin 1 ctr deprodsi serv sim cu val = 130000 lei, echiv 38936E , la data 20.03.07 sau a cel mult 3 ctrprodsi serv. sim cu val cum =200000 lei, echiv 59902E , la data 20.03.07 prez ctrrecom PVrecep Autoriz producator Decl echip tehn Inf pers teh Certif SR EN ISO 9001:2001 sauversISO 9001:2000producator
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 8 RON
Conditii si modalitate de plata: DA pe sup hart se obt la B Contracte in max 4zile de la solic la fax 0256-430631 se achit la casierie de op ec sau de firma curier imputer de op ec
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.04.2007 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2007 10:00
Locul: sediul SC COLTERM SA Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 ( parter sala instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel , sectia de contencios-administrativ si fiscal Timis
Adresa postala: P-ta Tepes Voda nr.2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC COLTERM SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Tel.0256-308348
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2007 11:25