Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi si elemente de conducte preizolate (puncte fixe,reductii, ramificatii, perne pozare, mufe PE, caciuli de capat , compensatori de dilatare, izolari locale si de capat ) pentru lucrarea de investitii ?Reabilitare retea termica primara Bd. L. Rebreanu ?


Anunt de participare (utilitati) numarul 119800/15.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala:  STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Punct(e) de contact:  Departament Comercial, Tel. 0256308350, In atentia:  Birou Achizitii Publice: ing.Balint-Codrean Codruta, Email:  [email protected], Fax:  0256430631, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate comerciala constituita in baza Legii 31/90, modificatasi completata ulterior
Activitate (activitati)
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi si elemente de conducte preizolate (puncte fixe, reductii, ramificatii, perne pozare, mufe PE, caciuli de capat , compensatori de dilatare, izolari locale si de capat ) pentru lucrarea de investitii ?Reabilitare retea termica primara Bd. L. Rebreanu ? PT 62 Timisoara, tronson Brancoveanu-Porumbescu Timisoara
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul achizitorului din CT Sud Timisoara, Calea Sagului nr.201, in vederea receptiei
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conducta otel preizolata PE :273x7, 1/400; 324x8/450; elemente preizolate (reductii, ramificatii, puncte fixe, perne de pozare tip C , caciuli de capat, mufe PE, izolari locale/capat; compensator dilatare lenticular Pn25 Dn 250 si Dn 300 )
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
45321000-3-Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform Anexei nr.1 din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 112, 674.46RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.05.2011 pana la 30.09.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare :11200 lei; Garantia de buna executie :5% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Alocatii bugetare si Surse proprii. Platile se vor efectua in lei, prin ordin de plata, in termen de 90 de zile de la receptie.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea pentru grupul de operatori economici declarati castigatori se va legaliza pana la data semnarii contractului .
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratia privind eligibilitatea (Form. 12A)
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura(form.12C)
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(form 12B)
-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/06(form. 12S )-Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?(form.CER)
-Certif.constat.emis de ORC, nu mai vechi de 30 de zile, pt.pers.jur/fiz romane(orig.sau copie legaliz.)Docum.va atesta ca dom.de activitate corespunde ob.ctr.care urmeaza sa fie atribuit si nu sunt inscrise mentiuni cu priv.la aplic.Legii nr.85/06 privind proced.insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata
-Documente care dov.o forma de inreg.si atestare ori apartenenta dpdv profesional (original sau copie legalizata in limba oficiala a tarii respective, insotite de traducerea autorizata in limba romana ), pt.persoane juridice /fizice straine
Pt.documentele solicitate in original/copie legalizata/traducere autorizatase accepta si copia lizibila a documentelor, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?. Acestea vor fi prezentate in originalsaucopie legalizatadoar la solicitarea comisiei de evaluare.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, cerintele prevazute mai sus se demonstreaza defiecare membru al grupului .Incadr.in una sau mai multe sit.prevaz.la art.180. si 181 din O.U.G.nr.34/06 actualiz., atrage exclud.ofertant.din procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (Form.B2). Se impune ca cerinta minima : cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau cel putin egala cu 2.000.000 lei.
Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Daca operatorul economic participant la procedura este IMM si doreste sa beneficieze de reducere privind cuantumul cifrei de afaceri conform Legii nr346/200 actualizata, va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 actualizata , respectiv Formularul?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii??Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata. In cazul asocierii de operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor , documentul se va prezenta pentru fiecare asociat.Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care depun oferta comuna, beneficiaza de reducerea cuantumului cifrei de afaceri conform Legii n.r346/2004 actualizata.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista livrari prod.in ult.3ani(Form.12 F+anexa;2.Exp.simil.(Form.B4).Cer.min.: -se va prez.Form.B4 pt. 1ctr.in baza caruia s-au livrat tevi preiz.pt.retele termof. si s-au exec.iz.locale si/sau de capat la retele termof., in ult.5ani, cu val.eg.sau mai mare decat 500miilei fara TVA sau se va prez.cate un Form. B4 pt.2ctr., din care 1ctr.in baza caruia s-au livrat tevi preiz.pt.retele termof., in ult.5ani si 1ctr.in baza caruia s-au exec.iz.locale si/sau de capat la retele termof., in ult.5ani, cu val.cumulata egala sau mai mare decat 500miilei fara TVA.-Pt.confirm, of.va anexa la fiecare Form.B4, urmatoarele: - ctr.(incl. anexa/anexele cu valori), in copie legaliz.(Se accepta si copia lizibila a docum., semnat si stamp. pt.? conform cu originalul?care va fi prez.in copie legaliz.doar la solic.comisie eval.)-docum.constat/rec., in copie legaliz., pt.acel ctr.care conf.indepl.ctr.in mod corespunz.(Se accepta si copia lizibila a docum.semnat si stamp.pt ?conformitate cu originalul? care va fi prez.in copie legaliz.doar la solic. comisie eval.);3.Autoriz.de la prod.pt.livr.fiec.produs care face ob.ctr.(tevi preiz.pt.retele termof., compens.dilat.pt.retele termof.)doar pt.produsele pt.care of.nu este producator lor(Form.B3); 4.Decl. ref.la echip.tehn.de care dispune pt.indepl.corespunz.a ctr;5.Inform.pers./org.tehnic de specialit.de care dispune sau al carui angaj.de particip.a fost obtinut pt.indepl.cores.a ctr.;6.Decl.prin care op.ec.se obliga sa respecte legisl.ref.la protect.mediu in timp.indepl.ctr.; Cand un grup de op.ec. depune of.comuna, capacit.tehn.si profes.se demonstr.prin luarea in consid.a resurs.tut. membr.grupului.;
-inf.despre pers.sustinat., daca este cazul(Form12A, certif.constat emis de ORC, angaj.ferm sust.fin. Form. 1S, angaj.ferm sust.tehn.siprof.Form2S, decl.tert sustin.tehn.si prof.Form.3S, 4S, dupa caz);
-Inf.subctr.(Form.12G +anexa, 12C);
-Inf.asociati(Form.1A, 12C);
-certif.emis de un org.nat./intern.certif.acred., priv.impl.sist.manag.calit.in conf.cu SR EN ISO 9001:2008 sau echiv., pt.producator tevi si elem. preiz, compensat.dilat(pt.activ.de fabric a produselor)cat si pt.exec.izolari.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.04.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.05.2011 10:00
Locul: sediul achizitorului din Timisoara str.Episcop Joseph Lonovici nr.4 (parter-sala de instructaj)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimet juridic -SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA
Adresa postala:  str.Episcop Joseph Lonovici nr.4, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300092, Romania, Tel. 0256-308320
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.04.2011 13:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer