Licitatie Publica - Tevi si elemente de conducte preizolate si lucrari de izolari locale si de capat la retele de termoficare
Anunt de intentie (utilitati) numarul 25940/20.01.2013
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Directia Comerciala, Tel. +40 0256308350, In atentia: Birou Achizitii Lucrari, Email: [email protected], Fax: +40 0256430631, Adresa internet (URL): www.colterm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tevi si elemente de conducte preizolate si lucrari de izolari locale si de capatla retele de termoficare
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
tevi si elemente de conducte preizolate (coturi, ramificatii, reductii, puncte fixe, mansoane, caciuli de capat , etc)si lucrari de izolari locale si de capat la retele de termoficare (Dn15-Dn1000)
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
45320000-6-Lucrari de izolare (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 15.03.2013
21 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 5, 653, 629RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.8)
Informatii suplimentare
Valoarea estimata a acordului cadru (pentru cantitatile maxime) exprimata in DST= 1.132.787, 48 ( conform cursului 1DST =4, 9909 RONdin data de 18.01.2013 )
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 5, 653, 629 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2013 14:53