Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi si elemente de conducte preizolate,compensatori lenticulari de dilatare si robineti clapa fluture pentru retelele de termoficare primara din Municipiul Timisoara


Anunt de intentie (utilitati) numarul 15602/05.05.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COLTERM SA TIMISOARA
Adresa postala: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300092, Romania, Punct(e) de contact: Departament Comercial, Tel.0256308337, In atentia: Birou Achizitii Publice-ing.Balint-Codrean Codruta, Email: [email protected], Fax: 0256430631
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Producere, transport i distributie de gaz i de energie termic
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Tevi si elemente de conducte preizolate, compensatori lenticulari de dilatare si robineti clapa fluture pentru retelele de termoficare primara din Municipiul Timisoara
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conducta otel preizolata PE: 1016x10, 31/1200;609x8, 7/800;102x6/200;133x6/225;168x6/250; elem preiz(cot, puncte fix, ramif, reduct, caciuli capat, mufe, izolari loc/de capat, perne dil);compensatori lenticulari Dn600;Dn125; robinet clapa cu reductor manual Pn25, T150 grd + contraflansa Dn125, Dn100, Dn80
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44163121-4 - Conducte de incalzire (Rev.2)
42131200-8-Vane definite dupa tipul de fabricatie (Rev.2)
44163230-1-Racorduri pentru tevi (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
5 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: 3, 758, 814RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plan investitii 2009 - Alocatii bugetare ;Platile se vor efectua in lei, prin ordin de plata, in termen 30 de zilede lareceptie ;
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
date suplimentare se vor regasi in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
date suplimentare se vor regasi in caietul de sarcini si fisa de date a achizitiei
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 3, 758, 814 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2009 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer