Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Tevi si fitinguri din PEHD si PVC


Anunt de participare (utilitati) numarul 111269/11.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA PLOIESTI SRL
Adresa postala:  str. Bobalna nr. 10, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Punct(e) de contact:  OLIVIA TAR, Tel. 0244407657, Email:  [email protected], Fax:  0244407681, Adresa internet (URL):  www.apanova-ploiesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Tevi si fitinguri din PEHD si PVC
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Magazia Apa Nova Ploiesti, str. Rudului, nr.203, Ploiesti
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 10 agenti economici
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: 422, 060RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi si fitinguri din PEHD pentru apa, fitinguri din PEHD electrosudabile, tevi si fitinguri din PVC pentru canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44162500-8 - Conducte de apa potabila (Rev.2)
44163130-0-Conducte de ape reziduale (Rev.2)
44167300-1-Cotituri, profile T si accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile minime si maxime pt. lotul 1''Tevi si fitinguri din PEHD pt.apa'' sunt in anexa 1 la doc.de atribuire
Cantitatile minime si maxime pt. lotul 2''Fitinguri din PEHD electrosudabile pt.apa'' sunt in anexa 2 la doc.de atribuire
Cantitatile minime si maxime pt. lotul 3''Tevi si fitinguri din PVC pt.canalizare'' sunt in anexa 3 la doc.de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 422, 060RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de perticipare: 4 374 lei pt. lotul 1;1 293 lei pt. lotul 2;2 774 lei pt.lotul 3
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OG 34
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181/OG 34Certificate constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor (de stat si locale) si contributiilor de asigurari sociale, situatia la zi. Certificatele vor fi prezentate in original sau copii legalizate.Declaratie pe propria raspundere ''Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta''Pt. persoane juridice romane: Copie de pe Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;Certificat constatator, in original sau copie legalizata, valabil, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca candidatul are in obiectul sau de activitate producerea/ comercializarea de produse similare celor din obiectul contractului.Pt. persoane juridice straine: Documente care dovedesc oforma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea cifrei medii de afaceri in domeniul vanzarilor de produse similare, pe ultimii 3 ani- formularul '' Informatii generale''Bilantul contabil vizat pe anul 2009Cifra medie de afaceri, pe ultimii 3 ani, in domeniul vanzarilor de produse similare, sa fie mai mare sau egala cu: 437 420 lei sau 102 034 euro pt. ofertantii care depun oferta pt. lotul 1; 129 336 lei sau 30 170 euro pt. ofertantii care depun oferta pentru lotul 2; 277 364 lei sau 64 698 euro pt. ofertantii care depun oferta pentru lotul 3
Daca ofertantul beneficiaza de sustinerea financiara a unui tert, atunci acesta va prezenta pe langa formularele de mai sus si: Angajament Tert sustinator financiar;Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta, semnata de tertul respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari cu produse din ultimii 3 ani. Din aceasta se vor prezenta minim 1 si maxim 3 contracte de furnizare produse similare, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea contractului pentru lotul respectiv si anume: 218 710 lei pt. ofertantii lotului 1 - tevi si fitinguri din PEHD ; 64 668 lei pt.ofertantii lotului 2 - fitinguri din PEHD electrosudabile; 138 682 lei pt. ofertantii lotului 3 - tevi si fitinguri din PVC
Recomandari din partea beneficiarilor contractelor de produse similare prezentate
Minim 2 mostre de produse pentru fiecare lot, etichetate cu numele ofertantului respectiv
Daca candidatul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unui tert, atunci va prezenta pe langa formularele de mai sus si: Angajament priv. sustinerea tehnica si profesionala ; Declaratie tert sustinator tehnic si profesional; Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta semnata de tertul respectiv.
Copie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 al producatorului produselorCopie de pe certificatul de asigurare a calitatii ISO 9001 al furnizoruluiproduselor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Elementul care face obiectul reofertarii este pretul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
DFC/SIAM/NA 361.10-020
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2010 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2010 10:00
Locul: Sediul Apa Nova Ploiesti, str. Bobalna nr.10
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  str. Emil Zola, nr.4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100043, Romania, Tel. 0244524452, Email:  [email protected], Fax:  0244522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA NOVA PLOIESTI S.R.L. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  str. Bobalna, nr.10, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100330, Romania, Fax:  0244407681
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.11.2010 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer