Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - TEVI SI PIESE DE IMBINARE DIN POLIETILENA


Anunt de participare (utilitati) numarul 134374/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APASERV SATU MARE S.A.
Adresa postala: Str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii, Tel. +40 261706058, In atentia: Monica - Tatiana Salajan, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
TEVI SI PIESE DE IMBINARE DIN POLIETILENA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante - str.Gara Ferastrau nr.9/A
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tevi si piese de imbinare din polietilena. In Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt prezentate caracteristicile tehnice si cerintele minime obligatorii necesare realizarii contractului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44163100-1 - Tevi (Rev.2)
44162100-4-Accesorii de tevarie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In Sectiunea II - Caietul de sarcini sunt precizate tipul, dimensiunile si cantitatile solicitate pentru fiecare tip de tevi si piese de imbinare.Caietul de sarcini este impartit in doua loturi: Lotul nr.1 ? Tevi din Polietilena; Lotul nr.2 ? Piese de imbinare din Polietilena.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 012, 040.87RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP pt Lotul nr.1 = 17.800 lei; GP pt Lotul nr.1 = 2.400 lei . Per de valab - 60 de zile, de la data limita de dep a ofertelor. Dovada constit gar de particip trebuie prez cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desch ofertelor (nu se va pune in nici unul din plicurile interioare). GP se poate constitui cu : a) Viram.bancar, sau printr-un instrum de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de asigurari, care se prez in original, in cuantumul si pt per de valab. GP trebuie sa fie irevocabila. b) Ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data desch ofertelor. c) Numerar la caseria autorit contrac. In cazul unei asocieri Instrum de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Ofertantul care solicita, in conformitate cu prevederile art. 16 din Legea nr.346/2004, reduc cerintei priv cuantum GP la 50%, va prezenta si o Declaratie din care sa rezulte ca se incadr in categ IMM.-urilor. In cazul in care GP se va constitui printr-un instrument de garantare, acesta se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie pentru participare - Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Conf. preved art.278^1, alin.(1) din OUG nr.34/2006, in masura in care CNSC respinge contestatia depusa de ofertant, autorit contr va retine din GP in raport cu val estim a contractului de achizitie publica suma de: Lotul 1 - 4.671, 96 lei. Lotul 2 ? 1.200, 84 lei. Contul in care se poate depune GP: RO98BTRL03101202217787XX, Banca Transilvania Satu Mare. Garantia de buna executie ? 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru toata durata contractului. Se va completa in conformitate cu modelul de Scrisoare de garantie de buna executie - Formularul nr.9 din sectiunea III Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare ? venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl Certif de particip la licit cu of.indep ? Formular nr.1, se va dep.in original. Inf.gen.ofertant ? Formular nr.2 ? se va dep.in orig. Decl priv eligibilitatea ? Formular nr.3 ? se va dep.in orig ; In cazul unei asocieri sau sustinere a ofertantului, fiecare asociat sau tert sustinator este obligat sa prezinte aceasta Declaratie. Decl.priv.neincadr.la art 181 din OUG 34/2006 ? Formular nr.4, se va dep.in orig. AC va exclude din procedura orice ofertant care se afla in sit.prev.la art.181. a)Certif.de atestare fiscala priv indepl oblig de plata la bug de stat din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, b)Certif.privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are oblig.restante in luna ant. celei in care se depune oferta, se vor depune in copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?, pt.pers straine - documente edificatoare, se vor depune in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul legal, cu mentiunea ?conform cu originalul?si traducerea autorizata in limba romana; In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta Decl si docum solicitate la pct.a) si b).In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care trebuie sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c^1) si d).; AC va exclude din proc de atrib a contr orice ofertant care se afla in oricare din sit prev la art.181 din OUG nr.34/2006. Decl.privind neincadrarea la art.69^1 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr.5, se va dep.in orig; Pers.cu functie de decizie: Leitner Ioan, Gyongyosi Stefan, Sava Gheorghe, Salajan Monica, Szovati Stefan, Salajan Gheorghe, Suiugan Luminita, Valcu Mihaita. In cazul unei asocieri sau daca exista tert sustinator, subcontractanti, trebuie sa prezinte aceasta Decl. AC va exclude din procedura de atribuire a contractului orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Certif.const emis de ORC ? pt.pers.juridice romane, Autoriz.de funct. ? pt.pers.fizice romane, Docum.edific.care sa doved.o forma de inregistr.-pt.pers.straine. Obiectul contractului trebuie sa abia correspondent in codul CAEN din Certif.constatator emis de ORC. Se va prez.in original, copie legalizata sau copie lizibila, semnata si stampilata de reprez.legal cu ment.?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certif.SR EN ISO 9001 - valabil la data depunerii acestuia; sau un document (certificat) echivalent - pentru ofertant, emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elem.ofertei care face obiectul proces repetitiv ? pretul ofertei. Va fi o runda de licitare. Durata rundei va fi 1 zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
7/2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 11:00
Locul: Sediul autoritatii contractante - Satu Mare, str. Gara Ferastrau nr.9/A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprez ofertantilor autoriz sa participe la sedinta de desch a ofertelor, care vor prez imputernicire scrisa, semnata de reprez legal al op econ, cartea de identitate/buletin sau pasaport, dupa caz.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Orice comunicari, solicitari, sau notificari trebuie sa fie transmise in scris, in limba romana. Solicitarile de clarificari din partea operatorilor economici privind documentatia de atribuire se vor adresa autoritatii contractante, in scris, Acestea vor avea mentionat: Obiectul contractului; Numarul Invitatiei de participare publicata in SEAP ; Numele operatorului economic ; Numele persoanei de contact indicata in Invitatia de participare. In cazulin care doua sau mai multe oferte contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret si clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, dupa etapa finala de licitatie electronica, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut, cu repetare, daca este cazul.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: str.Gara Ferastrau nr.9/A, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440210, Romania, Tel. +40 261759080, Email: [email protected], Fax: +40 261721056, Adresa internet (URL): www.apaservsm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer